Stránka 1 z 10

Napsal: pát 15.05.2015 18:42
od valman
Ahoj všem ,
Rád bych si od vás nechal poradit do jake motorizace by bylo rozumné jít.
Má představa je rok kolem 2004 , kombi , benzín .
Za doporučení předem děkuji

Napsal: pát 15.05.2015 18:57
od soukupadam
525i, 545i

Napsal: pát 15.05.2015 19:00
od Totic
Pořád málo specifikací. Kde žiješ? Tzn. kam a jak často budeš jezdit? Kolik bude odhadem roční nájezd a nebo kolik by cca stačilo výkonu? Hlavně kolik jest na to rozpočet - jak na koupi tak i následný servis? Benzin motorů je celá škála..

Předpokládám, že se tu jedná o model E61. :idea:

Napsal: pát 15.05.2015 19:11
od valman
Moravskoslezsky kraj , roční nájezd asi tak 12 000 km , rozpočet kolem 200 000 +/- a servis - no tak co možná nejmirnejsi

Napsal: pát 15.05.2015 19:30
od valman
Převážně se bude jezdit ve městě cca 20-30 km úseky plus vyjizdky s rodinnou a nějaká dovolená

Napsal: pát 15.05.2015 19:35
od Michal-E39
Tour 2004 se dá při troše štěstí sehnat ještě E39, což je lepší koupě. Do 200 se vejde v dobré výbavě v perfektním stavu s téměř jakýmkoliv motorem. E60/61 je ošklivá a ošizená ořezávaním výrobních nákladů.
S výběrem motoru je důležité nejdřív sdělit priority, zda spotřeba nebo výkon. Bude to auto na normální ježdění, nebo pro zábavu?
M54 525i je velmi bezproblémový motor, ale na tak těžké auto slabý. V běžném provozu sice stačí s rezervou, ale asfalt to netrhá. M54 530i je o něco silnější při téměř stejné spotřebě, ale nikoliv bezproblémový. V8 540i je sice silný, ale živit to jako auto pro běžné ježdění....
Ještě existuje M54 520i pro příznivce líných aut, těžko se hledá důvod takový koupit.

Napsal: pát 15.05.2015 19:39
od valman
Určitě běžné ježdění takže spíše hledím na spotřebu , bude to rodinné auto

Napsal: pát 15.05.2015 20:48
od mocuryamater
Ahoj
Já osobně bych po mnohých zkušenostech řekl že e61 je co se týče jízdních vlastností pohodlí a komfortu (radio velká navi Bluetooth na mobil a dalších drobností) asi o světelný rok lepší než e39 . S těmi dvěma kilami by ses mohl dostat na 2006 a to je fakt už super auto. Benzin si myslím 3.0 i a hlavně automat.

Napsal: pát 15.05.2015 22:01
od Lucifer
Za 200 budeš mít v e39 taky klidně bluetooth navi sedačky komforty s masáží apod.

Je to sice o generaci starší model než e61, ta je opravdu o veliký skok napřed v technologiích, ale e39 je o něco jednodušší a díly jsou na ní o něco levnější.

A za 150 se nechá koupit neuvěřitelně vybavená v TOP stavu která bude sloužit déle a možná s lepším komfortem jak průměrná e61. E39 je třeba lépe odhlučněná při dálničních rychlostech a mnohem míň jde slyšet motor uvnitř kabiny. Podvozek mi přijde na e39 o něco pohodlnější a jízdní vlastnosti v zatáčkách jsou opravdu srovnatelný. Pokud nebudu srovnávat novější e61 s e39 kterou čeká výměna všeho gumovýho na obou nápravách ;)

Je otázkou zda-li zakladatel tématu upřednostňuje spolehlivost a kvalitu, nebo samotný image auta. E61 má několik výrobních chyb který tu jsou snad tisíckrát popsaný jako např. svazky 5. dveří, dobíjení baterie, alternátory Valeo, padající CCC.....

Napsal: pát 15.05.2015 23:04
od valman
Samozřejmě že chci mít doma spolehlivé a kvalitní a pohodlné auto.

Napsal: pát 15.05.2015 23:28
od valman
A případně jaký by se dal vzít v úvahu naftový motor ?

Napsal: pát 15.05.2015 23:31
od Michal-E39
valman píše:Samozřejmě že chci mít doma spolehlivé a kvalitní a pohodlné auto.
Taková se ale už 15-20 let nevyrábí :D :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob 16.05.2015 06:46
od Giovany1971
Za ty peníze bude e61 pred face....první roky trpěly na něj ty výr vady...a nedodělky z tovarny jako všechny auta od všech značek.... bud kup e61 od někoho kdo již vše vyrešil.. nebo poslední e 39.Za mne e 61 je mnohem dál jizdními vlastnostma i pohodlím máme doma po face e61 i e39 obě si dovolím říct v top stavu..kdyz to porovnávám je to úplně jiné auto než e39..a to i přes to že její výroba spadá do období stupidního šetření ve výrobě na čem se dá... po face je to prakticky vše ok...za sebe nemužu řict jedinou špatnou zkušenost..mám naj za rok 36 tis a krom olejů a filtrů jsem na ní nešahnul.(sorry tedy šáhnu ted ..mám obj v Synotu prední ramena..ale to je při 230 tis a 19ctkama na našich posraných cestách normál.hodně štěstí pri výběru.. :wink:

Napsal: sob 16.05.2015 09:22
od valman
Nemáte někdo zkušenost z dovozem , popřípadě doporučení na někoho kdo vozí auta z německa ? Ale kdo se opravdu vyzná a nemyslí jenom na kšeft .

Napsal: sob 16.05.2015 10:09
od mocuryamater
M3maniac sežeň si na něj tady kontakt

Napsal: sob 16.05.2015 10:55
od matiz
e39 je uz dneska fakt tezce za svym zenitem a v drtive vetsine to jsou vraky, cest vyjimkam. Pocitej i s tim ze ty benzinove neco sezerou...

Taky mam necelych 200k a mam temer novy cely podvozek -) Nebyla to uplna nutnost, ale uz mne to sralo a tak jsem si udelal radost, protoze prodavat ho nebudu a dela mi mnohem vetsi radost.

Napsal: ned 17.05.2015 10:27
od Jirke
Jak to delate ze mate podvozek ve 200.000 na vymenu ? Mate stoceny tachaky ? Mne zacinaj nektery veci odchazet ted az ve 350.000km. Auto koupeno v CZ, 17" kola.

Napsal: ned 17.05.2015 12:50
od Teddy
Ono je odcházet a odcházet. Mě třeba vadí i ten nejmenší pazvuk, nebo když už to moc musim řídit.
Ale klidně se podívej na doporučený intervaly výměny od výrobce. :D

Co jsem tak měl možnost jezdit ve služebních F11, tak to kolem 70 - 100 tis. to začíná měknout. podle toho kde a jak se s tim jezdí (pracoval jsem v rakousku, takže kvalitní silnice jak v německu). 150 ty podvozky ale nedaj. Už tam začínaji různý pazvuky. Někomu to holt nevadí. Já bych to nesnesl.

Napsal: ned 17.05.2015 14:33
od Totic
Na takový popojížďky po městě ti stačí 520i popř. 520d.
A skoro bych řekl jdi do E39 Tour je to fakt poctivější báwo. Za ušetřený peníze nech "zrenovovat" a bude.. :idea: pecka.

Napsal: pon 18.05.2015 07:13
od TANN3R
Jenže E39 má jeden neřešitelný problém jménem koroze.. Věřím že nejen já prostě kvetoucí auto nepřekousnu. A je jedno ,jak bylo o auto staráno do teď, pokud se 39tka používá na normální ježdění v létě i zimě, tak hnít bude.