Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e60 525D "AUTOMAT"?
Zdravím,
předem se omlouvám jestli se opakuji v tématu. Chtěl bych se dozvědět z vašich zkušeností, jak to po 300tis kilometrech zvládají automaty u e60 (r.2005) a kolik stojí pravidelný servis. S automaty nemám zkušenosti, ale zvažuji koupě právě tohoto kousku, přičemž se docela obávám že mi automat odejde.
předem se omlouvám jestli se opakuji v tématu. Chtěl bych se dozvědět z vašich zkušeností, jak to po 300tis kilometrech zvládají automaty u e60 (r.2005) a kolik stojí pravidelný servis. S automaty nemám zkušenosti, ale zvažuji koupě právě tohoto kousku, přičemž se docela obávám že mi automat odejde.
u nafty odchází automaty poměrně často, někomu odejde v 50tkm, někdo najede 300Tkm na jeden automat, pokud chceš snižit riziko, kup si benzín, tam je výdrž podstatně dělší. manual nic neřeší, tam zase děláš dvouhmotu a spojku. před koupí auto pořádně prověřt, pokud kope při řazení apod, radši nekupovat. diagnostiku při koupi beru jako samozřejmost.
Ono to nebude ani tak tou naftou, ale tím, že se ji skoro každej snaží dopovat čipem, i když ta almara je stavěná tak tak na sériovej krouťák
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Mně občas připadá, že musíš hulit něco hodně kvalitního. Právě ta nafta má, na rozdíl od benzínu, plochou křivku průběhu krouťáku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Prohlídni si křivku u benzínu a u nafty. U nafty je plochá od 1750 do 3000 otáček. U benzínu kolísá nhoru a dolu. Benzín bude řadit podstatně častěj, než nafta
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
aha dobře
nejdřív si o tom něco zjisti a pak něco vykládej, benzínový auto vždy řadí mín než naftový protože naftový má menší rozsah otáček,
ted tu třeba mám F10 530D a 535i a ta nafta prostě furt řadší protože drží motor 1500-2000otáček, benzín 1200-3000 při stejné jízdě.
řešil jsem to i se ZP transmision a taky říkali že nafta je na tom podstatně hůř, moji zákazníci hůř, zakaznici v Cartecu s kterým spolpracuju hůř, ale Vlasta má svuj rozum, nebo spíš seno v hlavě,
kašlu na to, todle nema smysl, když někdo kdo nemá žáadné zkušenosti bude poučovat lidi jako jsem já nebo Snejk co se tím živí.

nejdřív si o tom něco zjisti a pak něco vykládej, benzínový auto vždy řadí mín než naftový protože naftový má menší rozsah otáček,
ted tu třeba mám F10 530D a 535i a ta nafta prostě furt řadší protože drží motor 1500-2000otáček, benzín 1200-3000 při stejné jízdě.
řešil jsem to i se ZP transmision a taky říkali že nafta je na tom podstatně hůř, moji zákazníci hůř, zakaznici v Cartecu s kterým spolpracuju hůř, ale Vlasta má svuj rozum, nebo spíš seno v hlavě,
kašlu na to, todle nema smysl, když někdo kdo nemá žáadné zkušenosti bude poučovat lidi jako jsem já nebo Snejk co se tím živí.
Asi mají seno v hlavě i správcové flotil, když nekupují benzíny. Zítra ti sem dám ty křivky průběhu, ať se taky něco přiučíš
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Praxe je taková, že nafta bude mít 4x takovej nájezd, jako benzín. Proto lze souhlasit s tvým tvrzením, že jsou větší problémy s automatama u nafty, ale je to dané počtem najetých kilometrů, a ne "vibracema, torzníma kmitama a špatně roloženým kroutákem", jak píšeš ty. Ale klidně nám sem nakopíruj ty odborná závěry ZP transmision, rád se poučím
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
a v novotě to zase dost kazí pořízovací cena, viz
F10 535i 225kW, 1 427 000kč, 7,2 l/100km
F10 535d 230kW 1 596 000kč, 5,3 l /100km,
rozdíl ceny 169 000kč, rozdíl spotřeby 1,9 l/100km, když to spočítáš tak je to 600kč na 1000km, při ceně 32kč za litr paliva, ten rozdíl se zaplatí za
280 000km a to se nebavím o tom že ta nafta nesmí mít víc závad jak ten bezinák, navíc benzinák je komfortnější, takže duvod koupit si diesel moc nevidim.
F10 535i 225kW, 1 427 000kč, 7,2 l/100km
F10 535d 230kW 1 596 000kč, 5,3 l /100km,
rozdíl ceny 169 000kč, rozdíl spotřeby 1,9 l/100km, když to spočítáš tak je to 600kč na 1000km, při ceně 32kč za litr paliva, ten rozdíl se zaplatí za
280 000km a to se nebavím o tom že ta nafta nesmí mít víc závad jak ten bezinák, navíc benzinák je komfortnější, takže duvod koupit si diesel moc nevidim.
V reálu ta spotřeba bude trochu jinak, nehledě na to, že u 535i uvádí BMW kombinovanou spotřebu 8,0 l/100 km. To je rozdíl 2,7 l a návratnost při necelejch 200 tis. km. Koukal jsem na ojetý auta do tří let na www.bmw.de, v pětkách je v benzínu každá desátá, v sedmách každá šestá, benzíny mají podstatně nižší nájezd
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Není, u 535i uvádí BMW kombinovanou spotřebu 8,0 l/100 km. To je rozdíl 2,7 l a návratnost při necelejch 200 tis. km. Při svižné jízdě bude ten rozdíl 4 litry, ve městě ještě víc
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Na spritmonitor.de jezdí s 535i za 9,76 - 11,75, s 535d za 6,03 - 11,33, ale většina okolo 8
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic