Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Olej v sání BMW e60 530D 160kw
Zdarec, chtel jsem se jen zeptat. Vim ze turbo nakej olej do sani vzdycky pusti, ale kdyz rozpojim hadice ktere vedou od turba do intercooleru a z intercooleru do valcu pokazdy se tam drzi v tech spojich olej ale intercooler je jen mastnej nebo z nej vytecou max 3 kapky oleje ale vice oleje je vzdy v hadici ktera vede z ic. do motoru. Tak se chci zeptat jestli je to normalni? Dik za odpovedi
je tam těsnění > http://www.bavarian-board.co.uk/forum_p ... ?TID=47681
a doporučuju ti ještě vyměnit olejový separátor (odlučovač oleje).
a doporučuju ti ještě vyměnit olejový separátor (odlučovač oleje).
Pod krytkou motoru až vzadu vedle vstřikovače, musíš i sundat vzpěru ,,V"
jinak je to číslo 9 > http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
jinak je to číslo 9 > http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
- Přílohy
-
- DSC03828.JPG (69.92 KiB) Zobrazeno 3722 x
E61 530d, rv06
Podobny problem. Motor na prave strane silne zapraseny od oleje, v oblasti turba, olej jde pres potrubi sani do skrtici klapky a motoru. Chladic vzduchu plny oleje. Kdyz nekde stojim pres noc tak je i pod autem nakapano, a kdyz byl odkrytovany spodni kryt motoru tak zespocu cele zaprasene od oleje. Pocitam s tim ze turbo pousti olej a rika zbohem, ale zatim pracuje bez problemu, nehuci, ztahne.
Kdyby se nekdo ptal podobne jako vyse, separator menen pred pul rokem..
Vim ze muzu zkusit pretesnit hadice do chladice vzduchu a ven do klapky, a i hadici z turba ale tim nevyresim problem celkem vetsiho uniku oleje. Prosim o radu, zda je to tim ze se louci turbo, nebo to muze byt necim jinym jako treba spatnou montazi?? Turbo bylo udajne meneno pred 1,5 rokem a menene i pohledem vypada-jisottu ale nemam. Na spodu motoru jsem nasel i medenou podlozku tak treba zda nekde nevypadla pri vymene. Zkousel jsem ocistit a vse vystrikat a za tyden zase zaslehane od oleje bez moznosti vystopovani kde unika. Prosim co zkonstrolovat a na co se zamerit a muze unik ovlivnit neco vice nez ze pode me ukapava a jednou za 3 mesice trosku doleju?
Podobny problem. Motor na prave strane silne zapraseny od oleje, v oblasti turba, olej jde pres potrubi sani do skrtici klapky a motoru. Chladic vzduchu plny oleje. Kdyz nekde stojim pres noc tak je i pod autem nakapano, a kdyz byl odkrytovany spodni kryt motoru tak zespocu cele zaprasene od oleje. Pocitam s tim ze turbo pousti olej a rika zbohem, ale zatim pracuje bez problemu, nehuci, ztahne.
Kdyby se nekdo ptal podobne jako vyse, separator menen pred pul rokem..
Vim ze muzu zkusit pretesnit hadice do chladice vzduchu a ven do klapky, a i hadici z turba ale tim nevyresim problem celkem vetsiho uniku oleje. Prosim o radu, zda je to tim ze se louci turbo, nebo to muze byt necim jinym jako treba spatnou montazi?? Turbo bylo udajne meneno pred 1,5 rokem a menene i pohledem vypada-jisottu ale nemam. Na spodu motoru jsem nasel i medenou podlozku tak treba zda nekde nevypadla pri vymene. Zkousel jsem ocistit a vse vystrikat a za tyden zase zaslehane od oleje bez moznosti vystopovani kde unika. Prosim co zkonstrolovat a na co se zamerit a muze unik ovlivnit neco vice nez ze pode me ukapava a jednou za 3 mesice trosku doleju?
Zdravím,mám ten samý problém,hadice od turba k intercooleru mi taky chcije.Všiml jsem si,že hned za turbem mám malinkou dirku,z které malinko vytéká olej,to samé v oblasti cooleru,kde je spoj to taky zrovna nedrží pořádně a spodní plasty jsou zaprasený od oleje,Pomohla by výměna té hadice,popřípadě nevíte číslo dílu?Děkuji BMW e61 525d Lci 145kw
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zkusenejsi mne jiste opravi pokud se pletu, ale nema tam byt proste jenom vzduch ?
Z te hadice nema chcat olej, protoze tam v zasade zadny nema byt. On se tam teda vzdycky nejakej najde, ale asi by to z toho nemelo chcat ne ?
Z turba jde vzduch, kdyz turbo netesni, muze propoustet do vzduchu olej. Pak je tam hadice z odvetrani kliky, ktera ma byt taktez sucha, pokud spravne funguje separator oleje. Pokud se nepletu, tak nikde jinde se to s zadnou jinou olejovou hadici nepotka, navic je to az za vahou vzduchu a pokud to tam chcije ven, tak ani mnozstvi vzduchu namerene na vaze nebude odpovidat na vstupu sani ne ?
Sam tam mam mokro, takze jsem taky hledal, ale nenasel jsem nic zasadniho, odkud se to tam bere, ale urcite se mi to nedostava ven, spis to jde primo do sani, pac mam treba cidlo teploty vzduchu za chladicem vzduchu spinave od oleje a to je na pul cesty nahoru


Z turba jde vzduch, kdyz turbo netesni, muze propoustet do vzduchu olej. Pak je tam hadice z odvetrani kliky, ktera ma byt taktez sucha, pokud spravne funguje separator oleje. Pokud se nepletu, tak nikde jinde se to s zadnou jinou olejovou hadici nepotka, navic je to az za vahou vzduchu a pokud to tam chcije ven, tak ani mnozstvi vzduchu namerene na vaze nebude odpovidat na vstupu sani ne ?
Sam tam mam mokro, takze jsem taky hledal, ale nenasel jsem nic zasadniho, odkud se to tam bere, ale urcite se mi to nedostava ven, spis to jde primo do sani, pac mam treba cidlo teploty vzduchu za chladicem vzduchu spinave od oleje a to je na pul cesty nahoru


- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No vsak proto pisu, ze olej se tam dostane nejaky vzdy, ono se tam s nim imho i nejak pocita (minimalne se nese vzduchem z odvetrani kliky, vsechen se na odlucovaci nezastavi), ale urcite ne tak, aby to valilo z toho potrubi ven ne ? max by to melo zustat v tom sani.
Osobne mam to sani takove vselikaje, ta tesneni by snesla vsechna vymenu se mi zda. Nekde jsou utahovaci spony a jinde je to jenom nastrcene, to mi prijde trochu ujete
Osobne mam to sani takove vselikaje, ta tesneni by snesla vsechna vymenu se mi zda. Nekde jsou utahovaci spony a jinde je to jenom nastrcene, to mi prijde trochu ujete

Tak separátor objednanej,určitě nebyl ještě měněnej.Ted jen nevím co s tou trubkou,která stojí přes 6000.Vypadá,že asi bylo měněné turbo a i ta kovová část trubky,ale hadici tam daly zpět původní zpuchřelou.Po odpojení od cooleru vylezlo jen pár kapiček oleje,takže skvrny od oleje jsou z dřívější doby.Nevíte jestli by bylo možné tu hadici nahradit normální tlakovou hadicí,bez těch kovových kroužků?Díky
- Přílohy
-
- 5913119151.jpg (44.56 KiB) Zobrazeno 1203 x
Mam take zasrany motor u turba a v sani neco je ale olej se mi moc nestraci temer vubec .ale muze mi nekdo vysvetlit funkci a slozeni odlucovace oleje mam ho venku jednou jsem ho menil nekde jsem cetl ze se ma menit kazdou treti vymenu oileje .ale proc ? rozhodil jsem ho a v jedny strane je jen plasove neco jako dva trychtyre a v druhe pruzina a cervena gumova membrana ta mi tesni a neproteka tak co tam ma byt a jak to funguje diky.
pokud je membrána v pohodě a neni už třeba ztvrdlá nebo ztyřelá, tak jenom kdyžtak rozeber ten cyklonový odlučovač (ta věc se dvouma trychtýřema), vymyj ho technickým benzinem a zase to můžeš vrátit zpátky.
Ta výměna odlučovače co třetí výměnu oleje se spíše doporučovala u starších typů odlučovače, kde byl použit takový "klasický" filtr místo toho cyklonového odlučovače, který se právě postupem času zanášel
Ta výměna odlučovače co třetí výměnu oleje se spíše doporučovala u starších typů odlučovače, kde byl použit takový "klasický" filtr místo toho cyklonového odlučovače, který se právě postupem času zanášel
Olej v tlakovem potrzbi bude vzdy, zkusenost ze z odvetrani klikove skrine jde do potrubi dost oleje i kdyz se tvrdi ze ne + zkusenost se srazlivosti (z turba cca 50-60°c ale za coolerem pod 25°c a nase repasy turba ktere vlastne nejsou origo repasy jelikoz snad nikdo az na par vyjimek nesezene dily garett tak se proste ten olej v potrubi objevi, jak uz bylo psano pokud odpojis hadici a vylozene to zni netece jen treba ukapne a tak bych vtom nevidel problem, na kapalinu prece pusobi gravitace vzdy se bude drzet v nejnizsich bodech (spoje,kolena,cooler)