Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.03.2015 21:04
od Bambinot
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenosti, s tímto: minulý pátek jsem jel do Inveltu na diagnostiku, že se mi občas rozsvítí kontrolka motoru a tam zjistily, ze jsou prasklé a zanešené hadice od separátoru oleje a že mi z toho teče olej a proto mám zacákanej celej motor a louže pod ním. Po cca 10.000 opravě, mi bylo řečeno, že je vše ok a že by to již téct nemělo. Jenže dnes jsem přišel k autu a pod autem byl flek cca 10 cm průměru a já dolejval 0,5l oleje a to jsem na to od opravy najel cca 150 km. Je možné, že když to měnili mohlo se něco ztratit a ten flek mohl být od zbytkovýho oleje co byl rozcakaný na motoru. Dnes jsem dekl sundal a co šlo to jsem otřel hadrem, ale zdálo se mi že ty kapky byly čerstvé. Mužete mi někdo poradit zda je to normální či v inveltu což pochybuji něco opomněli.
Bambinot :ja_nic:

Napsal: čtv 05.03.2015 00:03
od Totic
No tak to už nemusí být ze separátoru, ale třeba ventil deklu a stopro kape olejvana a/nebo olejdomek. Pak třeba servo hřeben. To chce vidět mechanikem.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =separator

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1343911

Napsal: čtv 05.03.2015 15:43
od Falcon
U bráchovy E60 3.0i M54 to bylo poškozené gufero na klikovce - podle toho, v jaké poloze se po zhasnutí zastavila klika (tlačila na těsnění), tak měl ráno buď malou louži nebo větší. Samozřejmě půlka motoru zasraná od oleje zepředu až dozadu. Vyměnil, vyřešil. Taky měnil separátor i se všemi hadicemi.