Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.03.2015 12:01
od palkos10
Muzete mi prosim nekdo rici priciny ktere mohou mit za nasledek ze mam v aute nastaveno 32 stupnu a auto mi ne a ne topit?delalo to ze to topilo chvili a pak strasne ledovej vzduch a po pul hodine zas teplej ale ted to netopi uz vubec..jdu dnes menit chladici kapalinu,nemyslite ze by mohla byt ta za nasledek ze to netopi? Protoze jsem koukal a moc ji tam nemam, tak to jdu dnes menit..ale teplota motoru ok, diky
Napsal: úte 03.03.2015 12:14
od Angelos
Možná by pomohlo, kdyby jsi aspoň napsal o jaký auto jde.
Jinak ventily topení, nebo to máš zavzdušněný.
Napsal: úte 03.03.2015 12:15
od palkos10
Zapomnel jsem...525D r.v 2000 e39
Napsal: úte 03.03.2015 12:28
od Angelos
No tak až vyměníš tu kapalinu, pořádně odvzdušníš a nic se nezmění, tak se zaměř na ty ventily topení. Jsou to takový dva válečky v motorovym prostoru na podběhu levého kola. Můžeš zkusit na ně jemně poklepat kladívkem, jestli se pohnou a nebo je rozebrat, vyčistit a rozhejbat

.
Napsal: úte 03.03.2015 13:43
od palkos10
Tak bud jsem slepej a nebo nevim, je mozny ze nemam zadny odvzdusnovak? U expanzky vubec nic a na hadicich taky nic..ma nekdo 525D r.v2000?
Napsal: úte 03.03.2015 14:06
od Jergus
Žádnej tam není, odvzdušní se to samo během chvilky nastartováním, tím to nebude...
Napsal: úte 03.03.2015 14:16
od Foldas
To vypadá na ventily nebo pumpu
Napsal: úte 03.03.2015 23:39
od ZaK
Nechci kecat a hádat se, ale mám 525D 11/2002 a odvzdušňováky mám dva...
Jeden na trubce v místech kde by měl být takový ten výměník (chladič) co pak vede k EGR ventilu a druhý odvzdušňovák mám pod kabinovým filtrem na straně řidiče.
Ovšem u druhé 525d co mám na N.D. x/2001 není odvzdušňovák, ani jeden a "chladič" k egru tam je...

Napsal: stř 04.03.2015 13:18
od Schumi
Čidlo venkovní teploty ti ukazuje dobře? Kdyby ti blblo tak to bude topit a chladit podle toho jak ti bude ukazovat čido venkovní teploty jestli se nepletu.
Napsal: stř 04.03.2015 15:12
od RuDoSh
Pokud máš málo vody v chladiči, tak to netopí. Začal bych tam

Ventilátor funguje normálně, nebo občas nefouká? To by byl odpor topení (ježek). Nebo ty ventily/pumpa.
Napsal: čtv 05.03.2015 00:19
od jawamaniak22
Mě se auto chovalo stejně (e36), topilo chvíli, pak dlouho ledovej, pak zase teplo pak zase ledovej..... byl to nefunkční ventilátorek v klimapanelu kterej vhání vzduch z kabiny na čidlo teploty aby klimatronik věděl kolik je už v kabině teplota..... bez toho ventilátoru se to samozřjmě chová blbě.....
Napsal: čtv 05.03.2015 00:22
od Foldas
Ten ventilátorek je důležitý, ale pokud dáš teplotu na 32 bude topit pořád nezávisle na teplotě v kabině
Napsal: čtv 05.03.2015 01:11
od jawamaniak22
aha to jsem netušil, a funguje to tak i u e36?
Napsal: čtv 05.03.2015 05:30
od Foldas
u e36 by to mělo taky takhle fungovat
Napsal: pát 06.03.2015 15:05
od DaweTDS
No mě taky E39tka 530d z ničeho nic přestala topit... po 2 dnech popojíždění po městě jsem nic nezjistil,ale jak jsem ho vytáhl na dálnici, tak mi najednou začla stoupat teplota !. Měl jsem prasklej plastovej nesmysl, co je pod sáním přišroubované k hlavě a pomalinku mizela voda.. Taková kokotina
