Zdravím všechny,
aktuálně uvažuji o koupi F10 530d rok 2011-2012 okolo 60 - 100tis najeto.
Chtěl bych Vás poprosit o informace ohledně spolehlivosti. Na diskuzích jsem našel pouze to, že byly určité problémy s rozvody. Máte někdo podobné informace popřípadě nějaké detaily? Týká se to třeba jen některých roků výroby ? Existují ještě nejaké známé závady u tohoto auta?
Jen upřesním, že najezdím okolo 15-20tis za rok, takže předpokládám, že okolo 150tis bych auto zase prodával.
Díky moc všem
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Známé problémy F10 530d
Ahoj,
počítej spíše to kilo u ročníků 2012.
co bych považoval za známý problém, který je ale rešitelný jsou vrzající sedačky, je to tuším jen u verzí, které nejsou komplet v elektrice.
Jinak je to klasika, každé auto potřebuje péči.
Přešel bych na výměnu oleje po 15k, nechal zkontrolovat retěz a kladky, pokud bude jen trochu nutné tak vyměnit a vyměnil bych při 100k olej v automatu, např. servis ZF v Jihlavě a pak už jen spokojeně jezdit.
To auto je super, měl jsem možnost jich hodně vystřídat a stále nevím na co jiného bych svoji F10, 525d, 6cyl, 2011 měnil.
počítej spíše to kilo u ročníků 2012.
co bych považoval za známý problém, který je ale rešitelný jsou vrzající sedačky, je to tuším jen u verzí, které nejsou komplet v elektrice.
Jinak je to klasika, každé auto potřebuje péči.
Přešel bych na výměnu oleje po 15k, nechal zkontrolovat retěz a kladky, pokud bude jen trochu nutné tak vyměnit a vyměnil bych při 100k olej v automatu, např. servis ZF v Jihlavě a pak už jen spokojeně jezdit.
To auto je super, měl jsem možnost jich hodně vystřídat a stále nevím na co jiného bych svoji F10, 525d, 6cyl, 2011 měnil.
Ahoj,
díky za info. Pokukuju teď hlavně v Německu a tam se jich dá sehnat celkem dost za rozumnou cenu s nájezdem okolo těch 60-90 tis. Myslel jsem, že bych využil idovoz.cz, kde dávají i záruku na najeté kilometry a můj kamarád s nimi má dobrou zkušenost. Myslím, že to auto bude z Německa i v lepším stavu, než kdybych to kupoval u nás.
Jinak jsem dnes mluvil s pánem, co opravuje především BMW dieselové motory a ten říkal, že problémy s rozvody jsou převážně u N47. U N57 je to prý výrazně lepší, ale že už jich také několik dělal. Radši doporučuje výměnu za ty novější (silnější) řetězy. Mělo by to vyjít do 25 - 30 tis (material origo 15 tis a zbytek práce). Pokud je to jediný závažnější známý problém, tak bych do toho asi šel a nechal preventivně vyměnit ty rozvody.
díky za info. Pokukuju teď hlavně v Německu a tam se jich dá sehnat celkem dost za rozumnou cenu s nájezdem okolo těch 60-90 tis. Myslel jsem, že bych využil idovoz.cz, kde dávají i záruku na najeté kilometry a můj kamarád s nimi má dobrou zkušenost. Myslím, že to auto bude z Německa i v lepším stavu, než kdybych to kupoval u nás.
Jinak jsem dnes mluvil s pánem, co opravuje především BMW dieselové motory a ten říkal, že problémy s rozvody jsou převážně u N47. U N57 je to prý výrazně lepší, ale že už jich také několik dělal. Radši doporučuje výměnu za ty novější (silnější) řetězy. Mělo by to vyjít do 25 - 30 tis (material origo 15 tis a zbytek práce). Pokud je to jediný závažnější známý problém, tak bych do toho asi šel a nechal preventivně vyměnit ty rozvody.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
od postu jaraxe si počti dál abys věděl co se muže stát i s tak mladým autem.
Určitě řetěz a nejakej hodně spešl dobrej aby to vydrželo dlouhé roky a statisíce bez problému. Je to docela velké kurvít.ko těchto aut.
Smutné je na tom to že BMW z 90-00 let je spolehlivější jak zánovní 5er
kde se dokáže podělat několik věcí....
určitě se poptej člena Jarax co ti doporučí jelikož tyto auta taky servisuje.
Nevim jak je na tom převodovka a co vydrží ale prej jich taky několik bylo v kopru u novějších BMW.
od postu jaraxe si počti dál abys věděl co se muže stát i s tak mladým autem.
Určitě řetěz a nejakej hodně spešl dobrej aby to vydrželo dlouhé roky a statisíce bez problému. Je to docela velké kurvít.ko těchto aut.
Smutné je na tom to že BMW z 90-00 let je spolehlivější jak zánovní 5er
kde se dokáže podělat několik věcí....
určitě se poptej člena Jarax co ti doporučí jelikož tyto auta taky servisuje.
Nevim jak je na tom převodovka a co vydrží ale prej jich taky několik bylo v kopru u novějších BMW.