Napsal: stř 11.02.2015 13:49
Kolegové, potřebuji radu (neznám tento motor, je to pro mě první setkání), do teď jsem se zabýval jen starým TDS.
Teď jsem koupil auto s novější "dvouapůlkou" a nevím si rady. Prvotní plán byl, že pujde na díly, protože má problémy. Každopádně teď by se mi hodilo ho dát dopořádku a chvíli s ním ještě odjezdit.
Auto jsem koupil s tím, že při zahřátém motoru a volnoběžných otáčkách se bliká nebo svítí kontrolka mazání. První věc, výměna oleje... ale neomohla. Každopádně jsem z auta vypustil o litr a půl víc oleje než tam má být (naftou nebyl cítit, tak asi původní majitel doléval, aby zhasnul kontrolku). Další věc je, že je na můj vkus příliš mastný cooler a občas z toho ukápne olej.
Když jsem se bavil s původním majitelem, tak tohle všechno začalo dělat, když se vrtal ve filtru odvětrání klikové hřídele. Prý tam původně nebyl, tak ho tam dal a začalo to dělat takovéhle věci... Může to mít spojistost? Mám ten filtr zase vyhodit a vyzkoušet to bez něj?
Nechce se mi do toho aktuálně sypat spousta peněz, protože ho potřebuju jen dočasně a pak stejně pujde na díly (špatná karoserie a nemá smysl to řešit). Motor má normální zvuk, neklepe. Kdyby se to mělo zadřít, tak už to zadřené je... předchozí majitel s tímto stavem najezdil prý cca 1000 km.
Děkuji za každou rozumnou radu
Teď jsem koupil auto s novější "dvouapůlkou" a nevím si rady. Prvotní plán byl, že pujde na díly, protože má problémy. Každopádně teď by se mi hodilo ho dát dopořádku a chvíli s ním ještě odjezdit.
Auto jsem koupil s tím, že při zahřátém motoru a volnoběžných otáčkách se bliká nebo svítí kontrolka mazání. První věc, výměna oleje... ale neomohla. Každopádně jsem z auta vypustil o litr a půl víc oleje než tam má být (naftou nebyl cítit, tak asi původní majitel doléval, aby zhasnul kontrolku). Další věc je, že je na můj vkus příliš mastný cooler a občas z toho ukápne olej.
Když jsem se bavil s původním majitelem, tak tohle všechno začalo dělat, když se vrtal ve filtru odvětrání klikové hřídele. Prý tam původně nebyl, tak ho tam dal a začalo to dělat takovéhle věci... Může to mít spojistost? Mám ten filtr zase vyhodit a vyzkoušet to bez něj?
Nechce se mi do toho aktuálně sypat spousta peněz, protože ho potřebuju jen dočasně a pak stejně pujde na díly (špatná karoserie a nemá smysl to řešit). Motor má normální zvuk, neklepe. Kdyby se to mělo zadřít, tak už to zadřené je... předchozí majitel s tímto stavem najezdil prý cca 1000 km.
Děkuji za každou rozumnou radu
