Stránka 1 z 1
Napsal: sob 03.01.2015 01:47
od Flyshit
Zdravim, jak na vymemu separatoru? Musi se sundat i rozvody???.. dikyy

[/i]
Napsal: ned 04.01.2015 23:39
od Quido
Pokud máš na mysli
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11151705272
tak ano. Podle mě je to nepřekonatelný ježek v kleci
Pokud se pletu, tak mě opravte, prosím

Napsal: ned 04.01.2015 23:42
od MattyX
Není to nic jinýho než plastová trubička. Kamarád to měnil na 540 z preventivních důvodů a úúúúúúplně zbytečně

Jo a je k tomu přístup jako k penězům

Napsal: ned 04.01.2015 23:53
od Quido
S tím bych si dovolil polemizovat z několika důvodů.
Chřadne to a mohlo by něco padat do oleje. Asi žádný katastrofický scénář, ale ..

Taky jsem to měnil a pak se zamýšlel nad tak specifickým designem.. Proč by to napojení na ty dvě trubky odvětrávání tak složitě vymýšleli, když by na tom nezáleželo? Jen aby olej kapal přesně kam má v místech, kde to stříká?

Napsal: ned 04.01.2015 23:59
od MattyX
Tak to, že to má nějakej tvar svůj smysl má, o tom nepochybuji. Jen ta výměna z preventivního důvodu je z mého pohledu zbytečná, na staré E34 M60 tomu prostě nic nebylo a samo se to nerozpadne - vzhledem k tomu že to kus plastu, přes kterej teče olej. To většinou, až když to budeš sundávat tak něco ulomíš...

Napsal: pon 05.01.2015 00:04
od Quido
Mně se to drolilo pod prstama. To těsnění úplně a ten tvrdej plast na úlomky,
Takže důvod plastové věci u rozvodů je naprosto zbytečný?

Napsal: pon 05.01.2015 00:15
od MattyX
ale já netvrdím že je zbytečný přece

Eventuální výměnu bych spojil s rozvodama nebo tak, ale jen tak z hecu si tu plastovou trubičku vyměnit samozřejmě můžeš

Napsal: pon 05.01.2015 00:29
od Quido
Tím jsme právě dospěli k diskuzi, proč to tam je
Jen tak jako sborku rozborku bych to taky nedělal

Napsal: pon 05.01.2015 00:33
od Quido
Napsal: pon 05.01.2015 13:16
od Flyshit
Jde o to,ze auto po nastartovani zakouribehem jizdy ne.V sani je olej kterej behem roku dodelal dvoje svicky.Vycistili jsme sani,vymenili svicky a dali novou membranu sani.Auto se ale chova furt stejne po nastartovani zakouri a do sani jde olej.Posledni dobou se to zaclo,ale zhorsovat,spatnej volnobej,vynechavani valcu pri volnobehu a ztrata vykonu.napadlo nas tedy uz jedine,ze je to tim separatorem,kterej jsme objednali komplet se vsema tesnenima a trubkama.Uz fakt nevime co jinyho to muze delat.Membrana by mela byt v poradku.nesici z merky oleje kdyz ji otevru,co jsem vysledoval z youtubu
Napsal: pon 05.01.2015 17:35
od Quido
Měnil jsi jen membránu nebo komplet víko i s membránou?
přidávám fotku starýho "odlučovače"
Napsal: pon 05.01.2015 18:57
od Flyshit
Menil jsem ji komplet celou.... a mel jsi problemy s tim separatorem?
Napsal: ned 11.01.2015 17:56
od Quido
Pro zjištění jak moc odvětrává / neodvětrává si můžeš vyrobit jednoduchý manometr z hadičky naplněnou olejem a tu připojit místo měrky oleje. Pokud je vše v pořádku, tak by za běhu měla hladina vystoupat o cca 15 cm.
Napsal: pon 12.01.2015 08:16
od JaraX
dali jste origo membránu? neorigo membrány moc dobře nefungují
dali jste nové těsnění a ideální i novou trubku s pružinou a okroužkem pod sání?
je duležité aby to těsnilo.
vyzkoušeli jste jeslti je v pořádku průtok zpět do vany?
většina lidi vymění membránu ale pak už na to sere, ale že je ucpaná vratka oleje sračkama to nikdo neřeší.
separator to podle mě být nemůže, je to fakt prazdny, leda by se rozpadl uplně na kousky.
Napsal: stř 14.01.2015 13:38
od Flyshit
Membranu i separator jsem kupoval v BMW Gral Usti nad Labem... kdybych je mel ohodnotit, tak bych jim dal kopacku s vyskokem... 14 dni sem tam volal a oni porad zejtra zejtraaa, pak kdyz to prislo, tak mi rek ze chybi nejaka hadicka k separatoru ale ze zejtra bude... druhej den tam volam a oni ze maj vsechno, tak tam jedu a reknou mi ze jim jeste nedorazila hadicka k separatoru

... to uz sem byl docela nasranej a na to mi rekl ze mi ji posle zadarmo postou..... denska uz je to 14 dni a jeste mi nic neprislo

a na ten zbytek se zeptam servisaka, to netusim