Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

chcipe a obcas se nespusti topeni - prosim...  

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
honzajs
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

#1 Příspěvek od honzajs »

V prvni rade zdravim a dekuji za prijeti do klubu.
Pred dvema mesici jsem se po nekolikamesicnim procitani vsech for a diskuzi stal majitelem vytouzene e60-ky 530d rok 04. Nyni mam problem, ktery zkusim popsat. Je tu dost podobnych temat, ale zadne, ktere by vystihovalo muj problem.

Pred 14-ti dny jsem si vsiml, ze mi po nastartovani nejde topeni. Vubec nefouka vetrak. Po ujeti cca 5km se najednou z nicehonic zapnul a topil jak ma. Takto se to jiz opakuje porad. Petkrat normalne funguje hned jiz po otoceni klickem jak ma a pak po seste nic. Jednou mi nezapnul ani po 30km. Motor se vsak normalne ohriva.

Asi pred tydnem (zrovna kdyz klesly venkovni teploty) jsem dorazil navecer domu a rano jsem jiz nemohl nastartovat. Central fungoval, kontrolky se rozsvitily, startel se tocil, ale nestacilo to.Vyndal jsem tedy baterku, dal na nabijecku a baterka byla uplne vytriskana. (je tam origo bmw ta bila). Nechal jsem ji pres noc nabit a rano jsem nastartoval na brnknuti. Asi po pul minute mi auto chciplo a ukazala se hlaska "battery charge is very low", nicmene jsem to zkusil znovu a nastartoval jsem opet v pohode a jiz pote motor bezel jak ma.No a od te doby mi obcas auto chcipne. Nekdy vyjedu z garaze a po minute chcipne. (hlaska o nizkem stavu baterie se vsak jiz neobjevi). Nastartuju normalne a pak jiz ok. Nekdy za jizdy jakoby na vterinu chcipne, skubne a jede dal.

Meril jsem baterku a dava 12,7V v klidu, po nastartovani 14,12V.Dival jsem se pod rezervu, jak jsem se docetl zde na foru, zda tam neni voda nebo vlhko a je to v poradku.Co myslite? Muze to mit mezi sebou spojitost? Napadl me IBS, podavaci cerpadlo nafty nebo jezek
.Predem moc dekuji za pomoc a za radu...
Odpovědět