Stránka 1 z 1
Napsal: pon 29.12.2014 16:26
od TheStig
Chcem dat e34 blizsie k zemi na jar a tak rozmyslam co bude najlepsia varianta. Rozmyslam dat dopredu stelovak a zadok znizit cez nivo, pripadne pruziny -60 az -80. Mate niekto skusenosti s nejakym podvozkom na touringu? Ide mi o hlavne o vzhlad, takze ziadne bc, kw, bilstein a pod. kedze auto nemam ako daily ale len naparadu a for fun.
Pripadne foto s Vasim znizenim by potesilo

Napsal: pon 29.12.2014 22:54
od Kail
Ide mi o hlavne o vzhlad, takze ziadne bc, kw, bilstein a pod.
Tuhle část nějak nechápu.Máme tomu rozumět tak že chceš snížit a nechceš platit?
Každá sranda něco stojí.Ale než tam cpát nějaký polský štelováky který nefungujou a za půl roku vytečou,to radši vezmu autogen a nahřeju to co tam je...
Napsal: pon 29.12.2014 23:04
od TheStig
Nespravne. Chcem znizit a chcem platit ale nechcem top podvozok za 20tis. +. Skorej ma zaujima ci ma niekto skusenost s low cost stelovakom typu ta, jom, supersport atd na e34 kedze ako tak pozeram nieje toho moc na vyber...
Napsal: pon 29.12.2014 23:05
od Kail
Však jsem ti odpověděl.
Tohle šetření se ve výsledku těžce nevyplatí,věř mi,mám s tím bohatý zkušenosti.Ale každej si na to stejně musí přijít sám.Já si taky nenechal poradit.

Napsal: pon 29.12.2014 23:38
od TheStig
A co mas za podvozok teraz? Keby to bolo vykonovo aspon 525 a viac, nebastlene v minulosti tak tomu doprajem nieco top alebo origo ale ked to chcem riadne znizit, nabeham s tym cca 5000 rocne kedze na denne jazdenie mam ine auto tak pre ten "stance" myslim ze bude to co planujem dostacujuce. Ale mas pravdu v tom ze chcem to vyskusat a ked sa popalim tak sa popalim, som tvrdohlavy.
Napsal: úte 30.12.2014 13:09
od MattyX
Na to aby to někde stálo to stačí, pokud najedeš 5000km ročně, tak z toho nebudeš tolik vytřepanej a za dvě sezony je ten podvozek úplně v prdeli. Za ty peníze je to prostě mrdka!
Ono i značkovej výrobce nemusí nic znamenat, poslední dobou jsou i s hodně renomovanýma značkama problémy...
Napsal: úte 30.12.2014 16:59
od TheStig
Tak to vidim aj ja, keby to davam na daily e39 tak to si priplatim za kvalitu a aj na komfort hladim + to nedavam tak uchylne nizko.
Ale naspat k veci, mate niekto stelovak na e34, pripadne podvozok so znizenim 60 a menej? Rad by som videl na foto ako to vo vysledku vyzera. Taktiez by ma zaujimalo ako moc sa da znizit zadok cez nivo na e34. Ci nebude lepsie dat dozadu tiez klasiku a nivo zrusit, ale to by som velmi nerad.
Napsal: úte 30.12.2014 17:11
od Huska
TheStig píše:Tak to vidim aj ja, keby to davam na daily e39 tak to si priplatim za kvalitu a aj na komfort hladim + to nedavam tak uchylne nizko.
Ale naspat k veci, mate niekto stelovak na e34, pripadne podvozok so znizenim 60 a menej? Rad by som videl na foto ako to vo vysledku vyzera. Taktiez by ma zaujimalo ako moc sa da znizit zadok cez nivo na e34. Ci nebude lepsie dat dozadu tiez klasiku a nivo zrusit, ale to by som velmi nerad.
nivelace u e34 funguje pouze na dorovnání výšky při zatížení ... pokud to máš dobře seřízené, tak po odpojení nivelace se výška nezmění ... v nulové poloze má být celá váha auta pouze na pružinách a teprve po naložení to servo dotlačí na původní výšku
PS: je pravda, že někdteří přizvedávají auto na tlumičích když mají unavené pružiny, ale pak tlumiče moc dlouho nevydrží.
PS: II pokud chceš experimentovat s výškou předku tak postupně seřezávej původní pružinu ... tím zjistíš o kolik kratší koupit ... štelovák na show car nemá smysl.