Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupě 550i E60, a co SMG ???
Ahoj,
mohli by jste mi borci poradit ohledně volby této motorizace? Osobně jsem byl rozhodnutý že jedu pro 750i o které mám nastudované všechno, ale změna názoru, sedma je pro me jako jak kdybych se chtěl usadit zklidnit atd... ale jsem mladej kluk takže pro to 5.řadu o které vím prd. Takže bych byl rád kdyby mi někdo napsal co tam určitě mít atd. jaká je tam nejlepší hudba jestli to má taky logic7, co podvozek, když to bude v Mpaketu, jestli to má DD nebo sportovní, co motor? má to taky tu kur... trubku která se kazí? a co servis v porovnání oproti sedmě? díkec určitě se ještě budu ptát...
mohli by jste mi borci poradit ohledně volby této motorizace? Osobně jsem byl rozhodnutý že jedu pro 750i o které mám nastudované všechno, ale změna názoru, sedma je pro me jako jak kdybych se chtěl usadit zklidnit atd... ale jsem mladej kluk takže pro to 5.řadu o které vím prd. Takže bych byl rád kdyby mi někdo napsal co tam určitě mít atd. jaká je tam nejlepší hudba jestli to má taky logic7, co podvozek, když to bude v Mpaketu, jestli to má DD nebo sportovní, co motor? má to taky tu kur... trubku která se kazí? a co servis v porovnání oproti sedmě? díkec určitě se ještě budu ptát...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 3315
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj
Hele, je tu určitá skupinka lidí, co do tebe za chvilku začnou hučet, že rozhodně a jedině sedmu. Že náklady na provoz jsou menší ":-D", že je "úplně někde jinde" a rozhodně větší držák.. no prostě sedma se nesere, zato pětka je 350 dní v servise.
Takže jestli jsi mladý, a necítíš se tak nějak ......, tak E60 v Mpaketu je rozhodně hezčí a atraktivnější auto, působí mnohem nověji a ne tak usedleji jak E65. V podstatě mezi lidma, co nejsou ovlivněni BMW máníí je E65 hnusné auto, neznám snad nikoho, komu by se líbilo. Zatím co E60 vypadá pro mnohé lidi skvěle a nadčasově - v Mpaketu.
Takže za mě pětka v pěkné výbavě
Hele, je tu určitá skupinka lidí, co do tebe za chvilku začnou hučet, že rozhodně a jedině sedmu. Že náklady na provoz jsou menší ":-D", že je "úplně někde jinde" a rozhodně větší držák.. no prostě sedma se nesere, zato pětka je 350 dní v servise.
Takže jestli jsi mladý, a necítíš se tak nějak ......, tak E60 v Mpaketu je rozhodně hezčí a atraktivnější auto, působí mnohem nověji a ne tak usedleji jak E65. V podstatě mezi lidma, co nejsou ovlivněni BMW máníí je E65 hnusné auto, neznám snad nikoho, komu by se líbilo. Zatím co E60 vypadá pro mnohé lidi skvěle a nadčasově - v Mpaketu.
Takže za mě pětka v pěkné výbavě

No, ohledně výbavy záleží na osobních prioritách. A hlavně leccos se dá dodělat...sedačky, M packet, muzika atd... Za mě je nejdůležitější celkový stav auta, což zrovna u 8-10 let staré pětky, která musí pořád lítat po dálnících, protože majitel ji prostě dlouho nenechá vydechnout v garáži, není zrovna jednoduché zadání. Já teda sháněl na můj vkus dlouho a leccos bych už z původních představ oželel.
On je prostě hlavně ten motor geniální. Do 3 tisíc máš klidnou tichou limuzínu a nad 3500 - 4000 rozvážný sporťák. Ale to teda mluvím o 545, 550 je prý podstatně dravější a klid moc ráda nemá... Projel si ji?
Jinak držím palec dalšímu V8 šílenci!!!
On je prostě hlavně ten motor geniální. Do 3 tisíc máš klidnou tichou limuzínu a nad 3500 - 4000 rozvážný sporťák. Ale to teda mluvím o 545, 550 je prý podstatně dravější a klid moc ráda nemá... Projel si ji?
Jinak držím palec dalšímu V8 šílenci!!!

Za mě můžu E60 jen doporučit. Je mi 26 a E60 mi bohatě stačí a myslím, že ještě dlouho bude, velikostně je to ideál. Bydlím v Praze a se sedmou si neumím představit tu jezdit. I ta 5er občas trochu sere velikostí
Ale je to výbornej kompromis mezi komfortem a dynamickým svezením.
Jen s výbavou u E60 to nemusí být vždycky takový hit.
I když V8 obvykle nějakou lepší výbavu mají...pro mě byla nutnost dynamic drive, HUD, comfortsitze s výhřevem a odvětráváním, sklápěcí zadní sedačky (na to pozor, ne každá e60 je má), automat, s manuálem si ten motor nedovedu představit, xenony (viděl jsem 545 i bez nich, umí být adaptivní
) profi navi, logic 7, opravdu dobře to hraje, sice to není top, ale na to jaké to jsou repro tak to hraje pěkně. M paket bych asi nemusel, s DD na 19" kolech auto sedí jako motokára a je dost tvrdé, m paket bych nemusel. Dále umí mít aktivní řízení, které mám, ale ani bych ho nemusel. Ale pravda je, že ve městě je to neskutečně pohodlné. Nicméně se to dosti umí srát, stačí pročíst forum. Noční vidění + adaptivní tempomat - šikovné fičury, bohužel nemám, ale nějak je ani nepostrádám.
Trubku chladicího okruhu najdeš samo i v motorech 550 a 545. Jsou stejné jako v E65. Každý tento motor to jednou čeká. Na co E60 trpí, co jsem zatím řešil já, dost z V8 teče olej, hlavně přes podtlakovou pumpu a spínač tlaku oleje - výměna kolem 3000,- a 30min práce, zvládneš to i doma. Co vím, tak předchozí majitel řešil regulátor napětí na baterce, taky časté téma tu na fóru. Pokud se to sere, tak blbne vše v autě, lze odpojit, ale v tu chvíli odepíšeš baterku, do roka dvou je po ní. Celkově tyhle motory je vhodné časem přetěsnit - gufera, membrány, těsnění pod hlavou + trubka chlazení = vyřešeno většina bolestí a motor bude sloužit dál.

Ale je to výbornej kompromis mezi komfortem a dynamickým svezením.
Jen s výbavou u E60 to nemusí být vždycky takový hit.
I když V8 obvykle nějakou lepší výbavu mají...pro mě byla nutnost dynamic drive, HUD, comfortsitze s výhřevem a odvětráváním, sklápěcí zadní sedačky (na to pozor, ne každá e60 je má), automat, s manuálem si ten motor nedovedu představit, xenony (viděl jsem 545 i bez nich, umí být adaptivní

Trubku chladicího okruhu najdeš samo i v motorech 550 a 545. Jsou stejné jako v E65. Každý tento motor to jednou čeká. Na co E60 trpí, co jsem zatím řešil já, dost z V8 teče olej, hlavně přes podtlakovou pumpu a spínač tlaku oleje - výměna kolem 3000,- a 30min práce, zvládneš to i doma. Co vím, tak předchozí majitel řešil regulátor napětí na baterce, taky časté téma tu na fóru. Pokud se to sere, tak blbne vše v autě, lze odpojit, ale v tu chvíli odepíšeš baterku, do roka dvou je po ní. Celkově tyhle motory je vhodné časem přetěsnit - gufera, membrány, těsnění pod hlavou + trubka chlazení = vyřešeno většina bolestí a motor bude sloužit dál.
E60 545i Blacksapphire
Přesně takovou představu o výbavě mám i já. Akorát mě sere jak tu hodně lidí řiká, 7 4ever, 5 je shit je to furt v servise nejezdi to. Známý vozí auta a má asi už třetí 5tku ted má 535d touring mpaket v náloži, a zase si vesele jezdí, předtím taky. Mám doma mb E320cdi a na mercedesy tu taky plivou že to je poruchový atd, to bych zase vubec netvrdil. Jo že se tam něco vysere to je jasný je to ojetý auto, ale že by to nejezdilo plno dní v roce že si s tím někdo neví rady proč a jak? Si ho asi nedám opravit do pekárny k nějakýho Joudovi...To stejný se muže vysrat na te 7mičce. Já bych nemaloval čerta na zed. Navíc vzhledem je ta 5tka v mpaketu oproti E65 kurevsky hezčí.
Jaký je rozdíl oproti 545i a 550i ? Co je lepší motorizace? lepší držák? Je to asi stejný jen výkon motoru je větší?
Jaký je rozdíl oproti 545i a 550i ? Co je lepší motorizace? lepší držák? Je to asi stejný jen výkon motoru je větší?
Nejsem automechanik, že bych řekl co se víc sere nebo ne, ty auta mi mezi rukama nechodí. Z blízkého okolí nikoho s E60 ani E65 neznám, někdo na to nadává, někdo zas ne. Věřím,že sedma bude zas někde jinde, ale můj názor na věc je, že si myslím,že provoz 7er bude prachama ještě trochu výš než E60. Ale mě se 7er nelíbí, to je celý problém. Po FL se na ní dá dívat, ale pořád to není ono, navíc to už není na nějaký sportovnější svezení.
Rozdíl mezi 45 a 50 je v objemu 4,4 vs 4,8, takže větší objem i zdvih = větší výkon asi o 30koní. Nikdy jsem v 550 nejel, ale asi bych šel do 4,4, přece jen jich je víc a i dostupnost náhradních dílů bude podle mě lepší, ale asi je to jedno. M paket jedině optický, m podvozek bude za trest.
Rozdíl mezi 45 a 50 je v objemu 4,4 vs 4,8, takže větší objem i zdvih = větší výkon asi o 30koní. Nikdy jsem v 550 nejel, ale asi bych šel do 4,4, přece jen jich je víc a i dostupnost náhradních dílů bude podle mě lepší, ale asi je to jedno. M paket jedině optický, m podvozek bude za trest.
E60 545i Blacksapphire
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Když nechceš 7er a chceš kupovat V8 benzín v 5er tak jedině 550i v náloži a ideálně z německa.
Tady jich bude možná pár v čr a z toho plno po někom kdo chce vydělat.
něco takového například.
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 02744.html
takže si někoho vem kdo jezdí pro auto často do DE vyhlídni si aspoň 3kusy a zamluv si prohlídku. No a třeba ještě ten den večer budeš mít svoji 550ku.
Všimni si cen v ČR a v DE a taky najeté km kolik ty auta mají, méně se falšují v německu.
Tady jich bude možná pár v čr a z toho plno po někom kdo chce vydělat.
něco takového například.
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 02744.html
takže si někoho vem kdo jezdí pro auto často do DE vyhlídni si aspoň 3kusy a zamluv si prohlídku. No a třeba ještě ten den večer budeš mít svoji 550ku.
Všimni si cen v ČR a v DE a taky najeté km kolik ty auta mají, méně se falšují v německu.
To je jasný z čech to brát nebudu, bud to bude nemecko nebo holandsko. Mám kamaráda borce co se venují hodně bmw mají i original diagnostiku bmw, takže s tím pojedeme spolu. Mě šlo o to abych věděl co by to mělo mít. A ohledně toho 7er vs 5er, to se nedá porovnávat však 7er je limuzina uplne nekde jinde pohodlim výbavou a hlavně typologie auta... Ale jsou to furt ojetá auta, když se neco vysere tak se to holt musí opravit, to je celá problematika ojetých aut, pandořina skřínka. Nikdo neví jak dlouho to bude bez problemu. Ale jde tomu jít naproti že si to člověk nekoupí sám, ale s někým kdo to prověří všelijak možně. Ostatně něchápu kdo si muže koupit ojete auta jen tak sám aniž by tomu rozumněl
to je dobrej střelec 




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
jezdím po Praze se 750Li a nemám s tím problém... :-D Ale nemyslím, si že 7er je auto jen pro usedlé ;-)M4we píše:Bydlím v Praze a se sedmou si neumím představit tu jezdit. I ta 5er občas trochu sere velikostí :D
Jinak k otázce, motorizace 550 není rozhodně špatná. Z mého pohledu, pokud nechceš 7er, ačkoliv je prostě lepší, ale to není předmětem threadu, neuvažoval jsi spíše o M5, třeba v úpravě Hamann?
Poruchové jsou všechny auta a každá řada má své. Osobně jsem měl E61 a nebyl jsem spokojený.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
přesně tak. Pak se lidi diví kolik do toho nasypou prachů. Nedej bože něco s převodovkou nebo motorem to pak stojí třeba půlku auta jen servis.
znám člověka co dal přes 300tis jen za servis fiata během 5let. Mazec.
to mohl mít 2x 7er 750i (550i) pokud vezmu i kupní cenu auta.
Takovej střelec existuje taky.
znám člověka co dal přes 300tis jen za servis fiata během 5let. Mazec.

to mohl mít 2x 7er 750i (550i) pokud vezmu i kupní cenu auta.
Takovej střelec existuje taky.

Tak to je dobrý týpek, opravdu to nechápu jak muže být někdo tak naivní a věřit prodejcum v bazaru že je to tip top, ganace km atd... Vše mluví za sebe jak koupil borec tu 760i myslim, sám z bazaru a zmodraly mu kotouče a převodovka v háji atd. a žaloval je nevím jak už to dopadlo...
Hele M5 je krásná ale tam to bude o hodně dražší servisovat, třeba brzdy, tam jsou keramiky to je pěknej randál ta cena.
Hele M5 je krásná ale tam to bude o hodně dražší servisovat, třeba brzdy, tam jsou keramiky to je pěknej randál ta cena.
Presne jak pisou kluci. Olej a voda je fakt problem, tak si dej bokem 30tis., protoze jestli si to chces nechat delsi dobu tak se tomu nevyhnes. Meli jsme s kamosem 545ky a u obou tekl olej a on delal tu trubku s vodou. Jinak ja jsem to koupil v CR v Praze od podnikatele a super stav. Pro kamosovo jsme byli v DE az u Holandska. Obcas nejaky auto dovezeme a uz to tolik neplati, ze z DE jsou super auta. Podival bych se i tady u nas. Neprodal jsem ho dobrovolne a neni den kdybych na nej nemyslel. Takze 545 a 550 je urcite dobra volba.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
250-450k záleží jakej ročník, výbava a jakej to je stav a zda ze zahraničí či tady v ČR.
Každej si své auto cení na jiné peníze.
Osobně doporučuji ročníky 06 a novější 05/8 byly nějaké tovární upravy ve všech e60/e61 a bylo tam plno drobností vyladěno. Pak 07 byl facelift ten bude už drahej podle mě.
kolem 3-3,5kil si myslím pořídíš dobrej kousek pokud budeš hledat.
Hlavně nechtěj za každou cenu ten nejlevnější kus. když bude nějakej nadupanej v super stavu za 4kila šel bych do něj.
Každej si své auto cení na jiné peníze.
Osobně doporučuji ročníky 06 a novější 05/8 byly nějaké tovární upravy ve všech e60/e61 a bylo tam plno drobností vyladěno. Pak 07 byl facelift ten bude už drahej podle mě.
kolem 3-3,5kil si myslím pořídíš dobrej kousek pokud budeš hledat.
Hlavně nechtěj za každou cenu ten nejlevnější kus. když bude nějakej nadupanej v super stavu za 4kila šel bych do něj.
550i od 250tis???
Použitelný kus bude stát min. 12-15tis. eur, ale spíše více + ještě pár desítek tis. za dovoz + nějaké opravy se najdou téměř na všech.
Pár aut je na mobile.de i pod tuto částku, ale už na fotkách vypadají vylítaně, nebo v popisu píšou o vážnějších závadách, takže za slušnou 550i se zimními a letními koly, dovozem a opravami bych počítal nejméně 400tis.
Za pojistku dáš taky pěkný ranec.
Použitelný kus bude stát min. 12-15tis. eur, ale spíše více + ještě pár desítek tis. za dovoz + nějaké opravy se najdou téměř na všech.
Pár aut je na mobile.de i pod tuto částku, ale už na fotkách vypadají vylítaně, nebo v popisu píšou o vážnějších závadách, takže za slušnou 550i se zimními a letními koly, dovozem a opravami bych počítal nejméně 400tis.
Za pojistku dáš taky pěkný ranec.
koukám že se objevila zajímavá e61
http://www.tipcars.com/bmw-rada_5/550i- ... 30964.html
Ale ty chceš asi e60?
http://www.tipcars.com/bmw-rada_5/550i- ... 30964.html
Ale ty chceš asi e60?