Stránka 1 z 2

Napsal: ned 07.12.2014 19:48
od martingrif
Ahoj. co jsem si dovezl sou 535d rv.08 z německa tak hruba po měsíci ježdění jsem si všimnul, že auto při stabilních otáčkách lehce poškubává a to převážně v nižších otáčkách. Ve vysokých nebo při akceleraci toto nepociťuji. Např, je to znát, když jedu rychle a pak uberu, převodovka nepřeřazuje, zůstává stejný kvalt tak je to nejvíce znát. Ale otáčky na otáčkoměru jsou stabilní. Nevíte čím to může být?nezvyklo si to na naftu v čr?díky

Napsal: ned 07.12.2014 20:45
od _milan_
hydroměnič ;)

Napsal: pon 08.12.2014 00:27
od martingrif
jseš si jistej?da se to jeste nějak poznat?je potřeba to řesit hned?mě to prave prislo a problem s palivem.jelikoz to radi krasne a poskubava to fakt jen obcas.

Napsal: pon 08.12.2014 07:45
od _milan_
:D nejsem ale je to dost pravděpodobné.

Napsal: pon 08.12.2014 07:53
od martingrif
a dá se to nějak otestovat?

Napsal: pon 08.12.2014 12:27
od Pazdi
no pozor - hydroměnič, když je v pasti (bohužel akt. stav mýho auta:-/ ) tak kolísají i otáčky na budíkách...projevuje se mi to tak, že když jedu konstantně třeba 90km/h tak to nepoznám ani tak na jízdě, jako spíše na budíkách...případně, když pružně zrychlím, tak se tomu chvíli "nechce", jakoby prokluzovala spojka a nechtěla se chytit...

vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?

Napsal: pon 08.12.2014 12:28
od Velvetek
V kolika otáčkách a rychlosti to dělá přesněji?

Napsal: pon 08.12.2014 12:50
od Pazdi
zjistím ti to, jakmile budu v autě - řekl bych tak cca 1700...jinak většinou okolo 60 a 90...když jedu po dálnici tempomat 130-140 tak je to ok
(jestli to tedy bylo na mě:D )

Napsal: pon 08.12.2014 12:55
od Velvetek
Mě tím také strašil můj servisák, co dělá jen BMW.
Dával jsem mu auto do servisu s tím, že lehce poškubává. Říkal mi, že pokud to je kolem cca 1800 otáček a 80km/hod, tak to bude měnič, že to tak většinou odpovídá.
Mně to ale dělalo v nižších otáčkách, vyměnil se nějaký ventil u EGR, dále v automatu olej + nové adaptace = a vše OK.

Napsal: pon 08.12.2014 12:56
od Pazdi
jj o tom podtlakovým ventilu u EGR vím - mám ho v plánu zkouknout:)
co se týká toho oleje - to je právě to - nechce se mi měnit olej "jen tak" a pak zjistit, že je to měnič a měnit ho znovu - přece jen je to skoro desítka...

Napsal: pon 08.12.2014 13:30
od martingrif
Pazdi píše:no pozor - hydroměnič, když je v pasti (bohužel akt. stav mýho auta:-/ ) tak kolísají i otáčky na budíkách...projevuje se mi to tak, že když jedu konstantně třeba 90km/h tak to nepoznám ani tak na jízdě, jako spíše na budíkách...případně, když pružně zrychlím, tak se tomu chvíli "nechce", jakoby prokluzovala spojka a nechtěla se chytit...

vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?
Právě že jsem to zkoušel kolikrát prudce zrychlovat a to třeba i do kopce a otáčky se ani nehnou, zrychlení je plynuje. U zrychlení ani nic špatného nepociťuji. Na dia jsem ještě nebyl, potřebuji sehnat někoho šikovného. Mě ten můj problém přijde jako ucpaný filtr, ale ten by se dle mě projevoval i při zrychlení. Je otázku jsetli do není dpf, auto jezdilo neohřáté. Jak říkáš chce to fakt dia. Není tu někdo z Prahy a okolí? kdo mi měl čas?

Napsal: pon 08.12.2014 13:31
od martingrif
Velvetek píše:V kolika otáčkách a rychlosti to dělá přesněji?
řekl bych tak 1500

Napsal: úte 09.12.2014 23:30
od martingrif
opravdu tu není nikdo z okolí Prahy z dia?

Napsal: stř 10.12.2014 17:35
od Velvetek

Napsal: úte 16.12.2014 20:16
od martingrif
Tak dnes jsem byl u Snejka na dia, na dia vše v pořádku, převodka prý v dobrém stavu. Vypadá to buď na kola nebo něco na zadní nápravě. Jelikož to dělá i při vyřazení rychlostí - nevěděl jsem totiž, že vyřadit vůbec za jízdy jde.

Napsal: sob 20.12.2014 22:10
od lukas535d
Ahojte, mam take 535d a dela mi to same ci podobne, zhruba v 1500-1800 otackach mi znatelne pocukava auto, nekdy i dosti skubne, otackomer take kolisa, auto je ale take v techto otackach docela line, jak se to dostane nad 2000otacek, tak jede plynule a teprve potom dostane tah.puvodne se premyslelo nad prevodovkou ale nakonec mi nezavisle na sobe lidi rekli ze to je turbama,ze jsou spatna,podle popisu zavady, je to mozne??? Dnes se mi navuc parktat stalo ze auto ztratilo vykon a nechtelo jit do otacek, nevite prosim cim by to mohlo byt ??? Priklad prijel jsem pod prudky kopec,v kopci jsem potkal120citku,mydlel jsem uz ze to vyhynulo,samozrejme jsem musel razantne zpomalit a kdyz jsem ji chtel za kopcem predjet auto nechtelo jet, drzelo se to na 3000 otackach a ani to nechtelo preradit. Dekuji za odpovedi

Napsal: ned 21.12.2014 01:10
od martingrif
kolik máš najeto?jaký rok? ty budeš mít něco jiného než já.Já má výkon stabilní, otáčky také. řazení mám plynulé. netuším čím to je.zkusím vyměnit kola a uvidím. Podle snejka převodovka a motor v dobré kondici, tak hledám dál.

Napsal: ned 21.12.2014 02:46
od mr_nitroz
Lukas: Podtlakove hadicky na motoru?

Napsal: ned 21.12.2014 11:05
od lukas535d
Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.

Napsal: ned 21.12.2014 13:37
od martingrif
lukas535d píše:Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.
zkus nejprve prohlédnout tohle