Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.12.2014 14:14
od Perunwit
Nemáte někdo tuchy, čim povolit níže vyobrazené matice? Je na to nějaký spešl přípravek, nebo lze využít dostupné nářadí? Popřípadě při sestavení je nějaký předepsaný moment?? Když budu chtít zoxidované hlavičky šroubků nechat pokovit, musím si asi nejspíše nechat vyrobit nějaké kopyto, kam je našroubuji, aby se nepokovily i závity, co? Uvítám tipy&zkušenosti. Chci dát kola na soustruh a potom do laku.
Napsal: pon 01.12.2014 15:38
od Mirek_BMW
Dá se na to koupit ořech.
Napsal: pon 01.12.2014 17:56
od Huska
myslím že na to pasuje klasický ořech z goly který není jen šestihranný, ale má tam víc výstupků.
Jinak počítej s tím, že všechny matky nepovolíš .. většinou pár šroubů zalomíš.
Napsal: pon 01.12.2014 18:05
od Mirek_BMW
Rozebral jsem 6 sad těchto kol a nikdy se mi nepodařilo žádný šroub zalomit

Napsal: pon 01.12.2014 18:13
od Hanz
Tim vícehranným klíčem povolit (samo nejdřív nastříkat, omlátit), pak louh, jemně otryskat, nasadit teplosmršťovací bužírku a dát pochromovat... Neutrhnul jsem žádnej šroub, max jednu dvě matky jsem ztrhnul a dal obyč...
Napsal: pon 01.12.2014 18:47
od MattyX
Hlavně si poznač polohu středu vůči límci, aby jsi je složil zpět jak byly...
Jednou si je někdo nechával dokonce repasovat a tu styčnou plochu límec/střed někdo láknul

Tak bacha na podobný prasečinky

Napsal: pon 01.12.2014 20:26
od Perunwit
ta bužírka zní dobře, to mě nenapadlo

ještě nevím, jestli půjdu cestou chromu, musím promyslet, jak chci, aby ta kola vypadala... zamlouvá se mi tato kombinace mimo těch "zlatých hlaviček", volil bych jiné ale nevím jaké.
Napsal: pon 01.12.2014 20:39
od Perunwit
toto je úlet
Napsal: pon 01.12.2014 22:38
od Blackie
Taky sem žádnej nezalomil a to sem je měl rozdělané dvakrát,vlastně asi třikrát

A polohu sem neznačil,ale asi to není blbej nápad
Jinak šroubky jsem posílal dvorisovi z fora E30 a výsledek super,cca po třech letech vypadají pořád stejně a límec vyleštíš doma

Napsal: úte 02.12.2014 06:51
od Perunwit
Hele Blackie já to doma dělat nebudu, sice jenom čtením, ale zjistil jsem si o tom dost, abych se do toho nepouštěl
Ten tip zajímavej - zkusil jsem mu napsat..
Poznačit polohu je určitě jedna z věcí, který čloěk ocení až když se něco posere

Napsal: čtv 04.12.2014 01:55
od Brátn
rozebírám je co dva roky, středy jsem už dokonce několikrát mezi sebou prohodil, polohy už jsou kdoví jak vše je ok a vyvážení minimální (šrouby jsem nezalomil a všechny matky jsou originál)
Dvoris nachromoval šrouby a jsou parádní, ale po 6 letech to nechám udělat znovu
letos v zimě rozebírám po 4. a udělám tentokrát i lak středů do originálu a potom zalakuju vyleštěné límce, jelikož po páté už se mi s tím fakt dělat nechce

Napsal: čtv 04.12.2014 07:02
od Perunwit
Límce musejí mít ochrannou vrstvu po leštění, to je jasný.... dělat to 5x, to by mě mohly ty kola políbit...
Skládání chci pojistit značením, jak už tu bylo řečeno...ačkoli nic horšího, než vibrace asi nehrozí. Například na turbině se řeší jednotlivý vyvažovací šroub a jeho pozice, stejně jako váha každé oběžné lopatky... kolo holt nerotuje 3000/min a nemá 70tun.
Nehodíš sem foto oříšku, kterým to povoluješ a velikost?