diamant píše:Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti se světly z druhovýroby, Koukal jsem na internetu že za bazarová světla chtějí stejně jako za nová z druhovýroby. Vozidlo je po faceliftu. Díky za rady.
druhovýroba např depo či FK automotive je čína, takže to nebude nic moc extra kvalitního... Já bych do toho nešel už z důvodu, že to není originál a vzhledově to vypadá taky hrozně...
sežeň staré facelift lampy, ale pozor abys nekoupil halogenové (mají taky čočku jak xenonové), poznáš to zezadu, jestli je tam v čočce místo pro výbojku nebo žárovku a taky na plexiskle podle nápisu...
nicméně většina, snad 80% tady těch bazarových face lamp má ulámané štelovací tyčky a světla ti pak svítí do země, cca 15m před auto, takže na dálnici v noci nevidíš vůbec nic...
Měl jsem ten samý problém, tak jsem světla zavezl na kompletní renovaci do Prahy za členama bmw klubu (Daudgen, Falcon, Caknakis) - měnili mi plexiskla za nové, vyčistili mi komplet celé světla od prachu, pavouků, much atd co tam za ty roky napadalo, dali mi nové bixenonové čočky, co používá např E60 nebo F10 (to záleží na tobě, kolik investuješ peněz), pak mi i zabudovali do světel UHP V3 kroužky a nastavili mi to na denní svícení a večer mi to pohasíná abych neoslňoval a dokonce když odemknu auto, pozdraví mě kroužkama....
Jak říká caknakis, je to přímá úměra... čím více peněz investuješ, tím více lumenů (světla) máš na silnici.... Já být tebou tak rozhodně nešetřím, světla a brzdy jsou základ...
tady mrkni do mého alba... světla jsou tam nafocené jak mi to kluci nádherně zrepasovali... mrkni
http://edyboys.rajce.idnes.cz/BMW_E39_530d/