Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TDS žhavení a podávání DOTAZ

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#1 Příspěvek od blinker »

Ahoj nadšenci, chci se zeptat na mechanismus startu u e34 TDS.
Když už je motor ohřátej, že se nerozsvítí kontrolka žhavení, jak je to s podávacím čerpadlem, to taky netlačí?
Normálně když startuju za studena, tak lépe chytne když nažhavím 3x za sebou, když jen jednou trochu mu to trvá a chytá válec po válci.
Když je motor zahřátej už od cca 70° a nesvítí žhavení, tak to chytne asi až za 4 sekundy.
Mě tam někde padá nafta asi, nebo jestli je slabé podávací čerpadlo..?
PS Vstřiky po repasu, předvstřik nastavenej hodinkama, nový palivový filtr a dávka paliva akurátní dle chodu motoru a otáček.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#2 Příspěvek od gsicbr »

ahoj. Je to už dlouho, ale snad všichni u nás jsme měnili hlavní čerpadlo. Já dokonce 2x. Je špatná elektronická část. Po repasi vše OK. Když padá nafta, tak startuješ třeba na 5x a hlavně při delším stání. To jsem taky řešil. Nakonec to byl řídící vstřik, kterej prolínal. Hodně štěstí, budeš ho potřebovat.
Odpovědět