Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39- nova spojka problem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od assassin_89 »

Zdravim. Cca pred 1000 km jsme delali spojku na 528i. Zezacatku v pohode pedal krase mekouckej zabirala dole, ale ted zacala zase zabirat nahore (tedy cca od pulky) a pedal jde zase ztuha jak na te stare. Samozrejme meneno bylo kompletni sada i se setrvakem.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brátn Moderátor »

cos tam dal?

pokud originál dvouhmotu a neodpruženou lamelu, tak to musí jít ztuha a prostě si jen sedla (každý majitel prvního BMW v manuálu pociťuje ze začátku křeče levé nohy :-))

pokud stejně jako já Valeo sadu, kde je jednohmota a k tomu odpružená lamela, tak to má jít bohužel lehce
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#3 Příspěvek od assassin_89 »

JJ dik :-) Ono uz to tak nejak sedi a dal se to nehejbe :-) Jinak samozrejme dvouhmotu. Jen teda po montazi byl pedal neuveritelne mekej a zaber byl snad uplne tesne nad podlahou (Po 1. seslapnuti se ani nevratil) a ted proste ztuhl a zaber se o malinko zvedl, ale noha me z toho teda neboli odpor pedalu asi jako v moji stary VeBe :D

PS: Jak se to dela bez zvedaku a jamy :D
http://assassin89.rajce.idnes.cz/BMW#
Odpovědět