Stránka 1 z 2
Napsal: úte 28.10.2014 15:29
od knedlifek
Ahoj kluci cca pred 2tydny jsem vymenil filtr pevnych castic a znovu se mi to po ctrnacti dnech ukazalo. Co ted? Diky
Napsal: úte 28.10.2014 16:27
od Teddy
Teda koukam, že ty máš taky s tim autem samý trápení.
Chtělo by to na diagnostiku, jestli ti probíhá regenerace. Jestli ne, tak zjistit příčinu. Bez regenerace se ten filtr ucpe hrozně rychle.
Taky to může způsobovat to, že ti to moc kouří. Mě se DPF regeneroval skoro každou cestu. Myslel jsem, že už je v pánu, tak jsem ho vyhodil. Zjistil jsem ale, že mi to kouří jak stará avie. Takže se jen hrozně rychle zasíral.
Napsal: úte 28.10.2014 16:32
od knedlifek
Tak že to kněkomu hodit na kontrolu - kdo tomu rozumí. Máš nějáke tipy kdo tomu rozumí? Praha západ?
Napsal: úte 28.10.2014 16:51
od Teddy
Po pravdě řečeno já bych k autu nepustil nikoho jinýho, než snejka. Připrav se ale, že se bude šklebit. Naftu nemá rád.
sám můžeš:
Zjistit jak se ti ohřejvá auto (to je nejčstější problém nespuštění regenerace)
Vyměnit odlučovač oleje (ten u mě udělal hodně)
Naposledy jsem zaslepil EGR. Teď už to nekouří vůbec.
Taky záleží jak na tom jsou vstřiky. Ty moje už potřebujou udělat.
Napsal: úte 28.10.2014 17:16
od knedlifek
Ja se mu právě nemůžu vůbec dovolat. Tedy jestli mám správné číslo.
Napsal: úte 28.10.2014 17:22
od knedlifek
zkontroluju vše děkuji, ale i tak to chci dat. Tak snad mi na zpravu odepise, když bude mit cas.
Napsal: úte 28.10.2014 17:23
od Teddy
Na zprávu nejspíš ne. Chce to trpělivost a zkoušet volat. Podle mě to za to stojí.
Napsal: úte 28.10.2014 17:41
od Pavel 528
Ohledne EGR mi prave snejk rikal,ze v zadnem pripade nezaslepovat,nebot to pry pak dela jeste vetsi bordel...mam e61 530d
Napsal: úte 28.10.2014 18:37
od knedlifek
Tak se nademnou slitoval a nasel termin. Ale rikal, ze na regeneraci filtru stoji i zhavice. Coz jsou tam pry spatny, ale jeste nebyl cas. Jsem rad, ze budu klidne spat. Asi mi nebudete verit, ale ja jsem milovnik bmw a ne prvniho, ale ted jsem uz byl nestastny.
Napsal: úte 28.10.2014 18:59
od sedyvlk6
knedlifek píše:Tak se nademnou slitoval a nasel termin. Ale rikal, ze na regeneraci filtru stoji i zhavice. Coz jsou tam pry spatny, ale jeste nebyl cas. Jsem rad, ze budu klidne spat. Asi mi nebudete verit, ale ja jsem milovnik bmw a ne prvniho, ale ted jsem uz byl nestastny.
Jakmile nebudeš mít v pořádku žhavící jednotku nebo žhaviče tak ti regenerace neproběhne ani když se spustí přes diagnostiku.Vím ze své zkušenosti.
Napsal: úte 28.10.2014 20:11
od Teddy
Pavel 528 píše:Ohledne EGR mi prave snejk rikal,ze v zadnem pripade nezaslepovat,nebot to pry pak dela jeste vetsi bordel...mam e61 530d
Mě na to zaslepení neřekl nic, ale nejspíš proto že já mam venku DPF. Ten kdo má dpf, tak by to asi opravdu neměl zaslepovat.
Napsal: úte 28.10.2014 20:20
od Pavel 528
Teddy píše:Pavel 528 píše:Ohledne EGR mi prave snejk rikal,ze v zadnem pripade nezaslepovat,nebot to pry pak dela jeste vetsi bordel...mam e61 530d
Mě na to zaslepení neřekl nic, ale nejspíš proto že já mam venku DPF. Ten kdo má dpf, tak by to asi opravdu neměl zaslepovat.
No prave,ze ja ho mam venku take..takze ted jsem z toho paff

Napsal: úte 28.10.2014 22:36
od knedlifek
Díky kluci za rady, budu teď doufat, ze ten filtr ještě rozběhne. Přece jen jsem do toho už trošku zahučel
Napsal: úte 28.10.2014 23:11
od mi00wa
na regeneraci DPF je mít dodržovat faktor:
1) mit všechny svíčky v pořádku (minimálně 4)
2) jednotku žhavení funkční
3) teplota motora nesmí klesnout pod 75°C (jinak se nerozběhne regenerace, popř. přeruší)
5) popř. protáhnout na dálnici (pasivní) Dělám to často, protože jezdím po dálnici.
6)pokud běží aktivni regenerace, nešlapat rychle na plyn. Také se přeruší kvůli výkonu, který potřebujete (předjíždění)
DPF neodejde jenom tak.
Napsal: úte 28.10.2014 23:22
od knedlifek
Tak ja mam 5 ze 6, tak to je asi ten důvod proč a druhy důvod je ten, ze jsem nový filtr kupoval zbytečně. Kurnik
Napsal: úte 28.10.2014 23:23
od knedlifek
Jinak paradox je ten, ze jsem zrovna sjel z dálnice kde jsem u zatopil. Cca 500 metru hlaska.
Napsal: stř 29.10.2014 11:16
od inspi1981
Ale hlavně musí být funkční škrticí klapka, jinak na nějakou regeneraci můžeš zapomenout
Napsal: stř 29.10.2014 11:55
od knedlifek
Nejvíc mě mě překvapili ty svíčky. Ale jak koukám, tak v normálním servisu bych mohl na tu opravu zapomenout, ještě že tu máme profíky na slovo vzaté. Ale tak ta hláška bude si o tom, že není plný, ale že nefunguje regenerace.
Napsal: čtv 30.10.2014 11:02
od matiz
Jakmile se zacpe a zacne vyhodnocovat jako silne zaneseny, zazijes spooooustu legrace.
Napsal: čtv 30.10.2014 13:44
od knedlifek
To jsem zatím nezažil a doufám, že už ani nezažiju.