Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 16.10.2014 13:08
od Quido
Zdravím ve spolek! ;-)

Máte někdo rozumné vysvětlení, proč ložisko uložení tlumiče v ETK

pro E39 530i JE uvedeno?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

pro E39 540i NENÍ uvedeno?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

jsou stejná? Pro 540i jsem nenašel uložení včetně ložiska :-(

Napsal: čtv 16.10.2014 18:41
od maxmin
Ahoj, je v tom nějaký zmatek, ale V8 mají určitě spoustu jiných dílů na přední nápravě než šestiválce. Tlumiče i s uložením jsem měnil na své bývalé 540, tak i brácha na své 530. Nedávno jsem nějaké uložení našel doma, nejspíše na 540. Tehdy jsem je špatně objednal, ale už nevím jestli měly být na 530 nebo 540. Kdybys měl zájem tak jsou to tyto: http://auto.bazos.cz/inzerat/39968165/F ... -14922.php

Napsal: čtv 16.10.2014 18:43
od maxmin
Něco si ale matně vybavuju, že na svou 540 jsem dával vše od sachsu z modrých krabiček a byla tam nějaká ložiska, takový kroužek o průměru cca 6-7cm jestli si dobře pamatuji. U těch co prodávám to není.

Napsal: čtv 16.10.2014 19:40
od Quido
A to je právě to, co mně nejde do hlavy, protože u uložení od všech výrobců, včetně Febi je napsáno "bez kuličkového ložiska"

Napsal: čtv 16.10.2014 21:05
od Meda
V8 E39 maji loziska o velkem prumeru, jak je psano vyse, cca 6-8cm a jsou to jen kulicky s plastovym pouzdrem mezi miskou pruziny a samotnym ulozenim, kdezto R6 E39 maji male loziska cca 3cm ktere jsou soucasti ulozeni, jeste jsem ho nevidel vyndane, nemyslim si ani, ze by to nejak dobre slo..

Rozdil je hlavne v tom, ze V8 a R6 verze maji jinak zatoceny zavit pruziny a nejdou mezi sebou prohodit.

Napsal: čtv 16.10.2014 22:45
od maxmin
Jo, přesně tak, ale ta ložoska v plastovém pouzdře se prodávají zvlášť. K těm sachsům jsem 100% měl extra