Stránka 1 z 2
Napsal: pon 13.10.2014 22:31
od soustek
Ahojte
Četl jsem spoustu odkazů s tímto problémem a nenarazil jsem na nic uplně podobného co to dělá mě.
Popis závady: jedu se zahřátým autem konstatní rychlostí řekněme 50 km/h a lehce přidám, ale opravdu lehce, a auto začnne pocukávat, nebo minimálně ucitím díru ve výkonu a po sléze normálně zatáhne, přeřadím na vyšší kvalt a přidám a zase pomlka ve výkonu nebo pocukávání. pokud přidám víc tak nic neudělá max jen tu pomlku. A ještě auto dosti kouří mám fap off
vstřikovače mám nový, vyměnil jsem i váhu vzduchu, a ovladací ventil na EGR.
můj poznatek: pokud odpojím EGR ventil vše je v pořádku, auto ani nepocukne a přestane úplně kouřit! ale samozřejmě po chvíli napíše závadu emisí, která mě dosti znervozňuje když svítí
když jsem měřil vakuovkou egr srovnáním s novým hodnoty úplně stejné!
Nevím už co dál, prosím o konzultace!
díky
Napsal: stř 15.10.2014 08:43
od xjr
Tak asi tady
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... cuk%E1n%ED
Jinak mám ten samý problém a postupně se to dost zhoršuje. Nevím,jestli pomůže nové EGR. Ještě jsem nezkoušel. Předpokládám,že máš manual.
Napsal: stř 15.10.2014 09:18
od soustek
vyresil si to nejak??? ja jsem s toho uz spatnej. mam novy vse krome telesa egr.
Napsal: stř 15.10.2014 09:37
od xjr
soustek píše:vyresil si to nejak??? ja jsem s toho uz spatnej. mam novy vse krome telesa egr.
No tak asi budeme muset zkusit to EGR vyměnit. Taky mi nejde do hlavy,co by mu mohlo být.
Napsal: stř 15.10.2014 09:40
od soustek
ja ten egr meril podtlakovkou a ma stejny hodnoty jako upl e novej co jsem si pujcil od elitu. proto se mi nechce vyhazovat penize kdyz v nem nevidim chybu. pisu bez diakritiky pac pisu s mobilu.
Napsal: stř 15.10.2014 10:24
od xjr
soustek píše:ja ten egr meril podtlakovkou a ma stejny hodnoty jako upl e novej co jsem si pujcil od elitu. proto se mi nechce vyhazovat penize kdyz v nem nevidim chybu. pisu bez diakritiky pac pisu s mobilu.
Asi bude blbě zavírat,nebo už nevím.
Napsal: stř 15.10.2014 16:11
od petran
Co filtr pevných častič, má to vliv na výkon i na kouřivost.
Napsal: stř 15.10.2014 16:27
od soustek
ten je uz v panu
Napsal: stř 15.10.2014 19:54
od Filozof
Dvě auta stejnej problém a repase či novej hydroměnič. Projevuje se to stejně na tempomat třeba 140km/h a auto v určitých otáčkách jakoby prokluzuje . Výměna oleje nepomohla. Obě auta 530da automat. Po té již vše v pořádku.
pokud se to týká tedy tohoto problému prokluzování v otáčkách...
Napsal: stř 15.10.2014 19:59
od soustek
mam manual
Napsal: stř 15.10.2014 20:04
od Filozof
ok tak pak je to jinej problém. Popis byl stejnej jako problém co se vyskytuje u automatu. Při prokluzování. Tak jen kdyby na to někdo narazil at si zjistí v servisu zda je Hydroměnič KO.
My jsme to měli u 2x 530da co kamarádi řešili.
Napsal: čtv 16.10.2014 08:35
od xjr
Tak nám to asi nikdo neopraví. Vše směřuje k tomu EGR. Ještě mě napadli klapky nebo klapka,co je před EGR. Ty tam klapky máš,nebo je máš odstraněný? Moje auto je pořád v origo stavu vč. DPF a klapek.
Napsal: čtv 16.10.2014 10:35
od soustek
klapky ze sani mam pryc ale tu zdechaci pred egr tam mam. klapky ze sani jsem vyndal a zaclo to delat az mnohem pozdeji nemylsim si ze by to melo s timto spojitost
Napsal: pát 17.10.2014 08:24
od xjr
Ona ta klapka nemá jenom zdechací funkci. Ona přivírá právě kvůli EGR když recyrkulují výf. plyny.
Napsal: pát 17.10.2014 09:05
od soustek
to jsem nevedel. ale na zdechani slape, tak by mela byt v poho. a zavadu nehlasi
Napsal: pát 17.10.2014 10:01
od soustek
to jsem nevedel. ale na zdechani slape, tak by mela byt v poho. a zavadu nehlasi
Napsal: pon 27.10.2014 16:20
od xjr
Tak se mi naskytla možnost vzít si EGR i s klapkou z nabouraného auta,vyměněno a vypadá to,že je to dobrý. Jezdím dva dni a ani jednou necuklo. Je pravda ,že je zima a mě to dělalo spíš když bylo tepleji.
Napsal: pon 27.10.2014 16:28
od soustek
tak to prosim skoumej a dej vedet. kdyz tak bych to taky koupil
Napsal: čtv 30.10.2014 11:48
od xjr
Myslím,že můžu zcela zodpovědně říct,že opraveno,auto jede jak má i spotřeba jde dolů. Akorát ti nemůžu potvrdit,zda to bylo EGRkem nebo tou klapkou. Dal jsem tam oboje najednou. Akorát mám ještě jeden problémek - pořád mi to píše závadu žhavící svíčky na 1. válci - svíčka evidentně ok i vyměněna za novou a pořád píše. Asi je v háji jednotka žhavení?
Napsal: čtv 30.10.2014 11:59
od rawen
Ano, relé žhavení.