Stránka 1 z 1
Napsal: pát 26.09.2014 13:59
od EdyBoyS
Motor mi za studena chvěje s karoserií vozu... Při napojení na diagnostiku se zjistilo, že vstřik č. 1 dává špatné hodnoty a bylo by potřeba ho vyměnit, žádné aditiva totiž nepomáhají....
Mám ale dotaz. Dovedu si vstřikovač vyměnit sám? nebo potřebuju navštívit odborníka v autorizovaném servisu??
Nemám svoji diagnostiku, ani žádné přístroje na kalibrování atd...
Nebudu nic repasovat, ani kupovat nic jetého, chci prostě koupit fungl nový vstřik BOSCH a vyměnit jej za ten starý...
díky za radu
Napsal: pát 26.09.2014 14:16
od badbear
Ahoj,
pokud je to 1. vstrik tak bez problemu, jde v 99% vyndat bez problemu. Nejhorsi je 6. vstrik. V mem pripade se musela sundat hlava, dat ji do pece a pak ho vymlatit.
Napsal: stř 01.10.2014 21:13
od sobol
badbear píše:Ahoj,
pokud je to 1. vstrik tak bez problemu, jde v 99% vyndat bez problemu. Nejhorsi je 6. vstrik. V mem pripade se musela sundat hlava, dat ji do pece a pak ho vymlatit.
prvni vstrik,pokud neni zarezlej,nebo zatuhlej,jde vyndat i bez sundani sani,vymena na 10 minut
Napsal: čtv 02.10.2014 10:17
od EdyBoyS
Díky za rady. Pak se podělím o info jak to dopadlo
Napsal: sob 04.10.2014 01:18
od Rady523i
zkus nalít do nafty tak na cca 10 L 1 L trafo oleje cisteho , dokazal jsem s tim rozhybat sto let zatuhli vstriky na 16 td ,VW treba to pomuze nez ho vyndas , dnes ta nafta stoji za prd a repka zasere vse co ma minimalni vule a je to docela hned , jinak jsem z Neratovic a olej mám kdybys chtěl zdarma ti litr dám , pokud budes chtit , tenhle olej se vyznacuje vysokou zlinavosti a vazne hodne maze , ten golf uz mel jit do smelcu a jezdi dalsi tri roky a bez problemu
Napsal: sob 04.10.2014 08:41
od The_big_deal
A nebo zkus 2t olej ( ale ne M2T!) pomer stejnej jak tafo olej
Napsal: stř 08.10.2014 05:03
od EdyBoyS
může být nějakej olej co se dává do motorek na motocross?
Full syntetic 2T od Denicolu? Mám ještě 0,5l v garáži.
mám na mysli tohle:
http://www.brumla.com/denicol-s2-competition-d19929.htm
a jakej mám dát poměr toho oleje na 10l nafty?
Napsal: stř 08.10.2014 06:35
od shadou
Napsal: sob 11.10.2014 18:50
od EdyBoyS
OK, díky za info. pořeším to sám
Napsal: ned 12.10.2014 08:28
od airbone
keby nic nefungovalo, tak este mozes skusit toto:
https://www.youtube.com/watch?v=XwZOTf8vYhE
Napsal: úte 14.10.2014 12:45
od velvez
Tak když jsme u těch vstřiků, přispěju i já s příběhem.
Mám 530D 142kW automat Mpaket
Začalo to na dálnici , kdy ke konci služebky cca 300 km jsem chtěl přidat plyn a auto se začlo nepříjemně chvět ve 2000 ot. ,když jsem podřadil tak to přestalo kolem 2800 ot.
Tak jsem dojel posledních 20 km domů,večer zavolal do servisu at objednají silentblock a myslel si,že jsem závadu vychytal sám.
Druhý den mi ze servisu volají ,že se auto neklepe , a že ten silentblok je špatnej ale ne zase tak hrozně.Muj povel zněl vyměnit.
Na 1 týden jsem měl klid ,když rano po nastartování a volnoběhu se vibrace vrátila.Po přidání plynu se to srovnalo, jenže na volnoběhu už to bylo jak v traktoru.Tak že silentblok to nebyl a na foru jsem se dočetl,že asi vstřik.
S autem jsem zajel do autorizovaného servisu na vtřiky BOSCH .Tam změřili a výsledek: 1 vstřik KO , dalších šest pod normálními hodnotou.
Nechal jsem zrepasovat jen ten jeden, auto už se neklepalo ale nešlo do výkonu.Prostě to nejelo jako 142kW.Tak jsem udělal všechny.
Cena 26500,- Kč ale ted- auto jede jak víno, kultivovanost se vrátila a spotřeba šla opět na 6.4 l
Doufám že se mi už nic nepos...e , už jsem do něj vrazil 65000,- za poslední pulrok.
Napsal: úte 14.10.2014 12:47
od velvez
Ještě dodatek, taky jsem zkoušel ruzný proplachy ,nepomohlo.
Chce to prostě repas.
1 vstřik vyjde na cca 9000,- Kč ,je v tom práce , diagnostika ,a 3000,- za repas
Napsal: úte 14.10.2014 19:49
od EdyBoyS
velvez píše:Ještě dodatek, taky jsem zkoušel ruzný proplachy ,nepomohlo.
Chce to prostě repas.
1 vstřik vyjde na cca 9000,- Kč ,je v tom práce , diagnostika ,a 3000,- za repas
Já na repas nevěřim... Novej je prostě novej
Kámoš s autodílama mi nabízí vstřik bosch za 6000 včetně dph tak ho asi koupim a vyměnim sám...
Servisům nevěřím

co si udělám sám je lepší v tom, že máš jistotu, že to tam opravdu je...
Btw já mám taky e39 530d mpaket 142kw a kupoval jsem ho v listopadu 2013 takže ho budu mít rok a už v něm mám 95tis za servisy a opravy...
Obě nápravy leamforder, m5 volant obšitej, světla bixenon, leštěné r18 koka s fungl gumama, brzdy komplet předek zadek kotouče i desky, horní uložení, ložiska, silentbloky motoru, všechny filtry, žhaviče, repro, geometrie, vyvaření prahů, lak, dorazy tlumičů, oleje, sedačky, čidla,.... A to jsem nejmenoval vše...
Hold auto z roku 2001 a najeto 490 tis