Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e60 530i 190kw n52 na LPG

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
f3Rda
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: úte 28.05.2013 00:00
Bydliště: Brno a okoli

#1 Příspěvek od f3Rda »

Cau, potrebuju ujasnit jestli lze, nebo nelze prestavet e60 530i 190kW na LPG, nekde jsem se docetl ze ano, ze az ta 200kW nejde, nekde pisou ze u zani ta 190kW nejde, ze na LPG lze pouze 170kW. Vite nekdo jak to je, pripadne mate s tim zkusenost?
f3Rda
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: úte 28.05.2013 00:00
Bydliště: Brno a okoli

#2 Příspěvek od f3Rda »

tak si odpovim sam, tady ten motor prestaveli, takze to asi nejak pujde :D
http://www.fedorauto.cz/prestavby-vozid ... ion=detail
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#3 Příspěvek od Jirke »

To vis ze to jde... Ještě to není primej vstrik
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od Andre »

Ta 200 kw verze opravdu nejde předělat na LPG?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

pokud mohu doporučit dej si tam Prins VSI je to super. Cena kolem 36tis kč.
Ale vyplatí se ti to záruku dávají 3roky a nepoznáš že tam nějakej plyn máš.¨
Nemusíš řešit furt nějaké sran.í se vstřikama a seřizování. Prins se seřidí automaticky sám podle benzínu.
Mám osobně a jsem moc spokojenej. Tedy zatím asi 14dní. v 7er R6.
Nejlepší systém na světě co mužeš dát do BMW a ceny padly z 50tis před pár lety na rozumnou uroven cca 36tis na 6ti válec.

Já osobně mohu doporučit.
http://www.lpgfrystak.cz/
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

po 14ti dnech je to docela odvazny tvrzeni, nemyslis? :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#7 Příspěvek od Filozof »

myslím si že lidi co ty systémy mají asi nelžou. Než jsem do toho šel tak jsem se pár lidí zeptal co mají Prins VSI od nové montáže a mají pár let odježděno a díky tomu jsem do toho šel.

Předtím jsem měl 7let Magic II LPG taky komplet nově dělanej na 5er.
jednou odešli vstřiky asi při 70tis km a museli díky bohu na záruku nové komplet a pak asi 4x seřídit. Jinak taky auto jezdilo dobře ale rozdíl jsem tam prostě cítil.

Rozdíl na výkon na benzín a LPG u systému MAgic byl větší než teď u 7er nepozoruju velký rozdíl benzín/lpg.

Změřím na aplikaci Androidu at vidím rozdíly. Ale zatím měřím spotřebu a i já jsem osobně spokojenej jak to vypadá že to je v rezervě mi vyhovuje takže to nezabírá žádný prostor.

Japonské vstřikovače, vyšší tlak v střikovací liště než u např. BRC, Tartarini apod. ( přesnější dávkování, prostě samé pro ) krom ceny která je trochu vyšší ale pokud hodlám mít auto alespoň 5let tak to beru jako plus mít systém co je ok. Dokonce mi bylo řečeno že vstřiky vydrží opravdu co samé jako benzínové vstřiky.

Věřím že i za rok dva tři budu toto tvrdit.

Dnes nic lepšího na trhu není.
Záleží zda to někomu za to stojí ušetřit 6-8tisic na montáži jiného systému nebo si dá to nej co může do auta dát od LPG.
Je tady dost lidí s LPG co furt něco řeší a ladí atd. Místo aby jezdili.

Budu průběžně informovat v sekci o LPG . jak jsem spokojenej.
Odpovědět