dále ještě at nezakládám tema další... jaky mam dat olej do ni ? strašili mě s přechodu polosintetiky na plnou zadřením motoru ? když nevim co tam je tak tam mám dat co ? do 525tds jsem dával 10w40 shell abych nic nezkazil
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 530D 142kw -> chip ?
ahoj ... kluci mužete někdo poradit ? Mate někdo chipnutou 530d ? Nechci to nadoraz ale jen tak lehce oživit, a pokud pujde spotřeba dolu bude to ještě lepší ... máte někdo zkušenost ?
dále ještě at nezakládám tema další... jaky mam dat olej do ni ? strašili mě s přechodu polosintetiky na plnou zadřením motoru ? když nevim co tam je tak tam mám dat co ? do 525tds jsem dával 10w40 shell abych nic nezkazil
... jak je to teda s tou karbonizací ?
dále ještě at nezakládám tema další... jaky mam dat olej do ni ? strašili mě s přechodu polosintetiky na plnou zadřením motoru ? když nevim co tam je tak tam mám dat co ? do 525tds jsem dával 10w40 shell abych nic nezkazil
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Já chipoval na E39 530D 135kW 1999 manual, repas turbo (při chipování brán zřetel) a už přes 50tkm bez problému.
Při členství 50% sleva. Já to měl za 4k.
http://www.diesel-technik.cz/
Při členství 50% sleva. Já to měl za 4k.
http://www.diesel-technik.cz/
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
A na kolik se to čiplo?cmelak píše:Já chipoval na E39 530D 135kW 1999 manual, repas turbo (při chipování brán zřetel) a už přes 50tkm bez problému.
Při členství 50% sleva. Já to měl za 4k.
http://www.diesel-technik.cz/
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Originální
Výkon [kw] 135 kW
Výkon [hp] 184 Hp
Krouťák 390 Nm
Rychlost 225 km/h
Upravené
Výkon [kw] 161 kW
Výkon [hp] 219 Hp
Krouťák 452 Nm
Rychlost 252 km/h
Teoreticky, na brzdu jsem to zatím nedával ale jsem spokojenej jak to jede.
Výkon [kw] 135 kW
Výkon [hp] 184 Hp
Krouťák 390 Nm
Rychlost 225 km/h
Upravené
Výkon [kw] 161 kW
Výkon [hp] 219 Hp
Krouťák 452 Nm
Rychlost 252 km/h
Teoreticky, na brzdu jsem to zatím nedával ale jsem spokojenej jak to jede.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Zrovna se na to dívám. Jen se mi nezdá ta rychlost 252km. to je na 5q při skoro 4900ot.. Ale co.. i kdyby to nebyla pravda,tak kdo to potřebuje že?cmelak píše:Originální Upravené
Výkon [kw] 135 kW 161 kW
Výkon [hp] 184 Hp 219 Hp
Krouťák 390 Nm 452 Nm
Rychlost 225 km/h 252 km/h
Teoreticky, na brzdu jsem to zatím nedával ale jsem spokojenej jak to jede.
Je důležitý,že to chodí a drží.
Já mám úpravu z 184ps na 269ps a 629Nm a zatím to taky vše drží... Ale rýsuje se další úprava,tak uvidíme
Samozřejme ale manuál !
-
Butchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 20.06.2014 00:00
- Bydliště: Olomoucko
- Klubové ID: 3437
Dawe a ty máš co teď
Turbo z e60, cooler, decat a mapu
Jinak ten chip za 4, to je snová cena
.... Já mám 39 zatím jen 3 měsíce, takže se seznamuju s možnostmi a čerpám info... Hlavně teď dostavuju bydlení, takže veškerý volno a finance jdou tam, takže až příští rok postupně začnu....
Každopádně chci začít podvozkem, brzdami a technikou okolo, aby auto bylo na zvýšení výkonu připraveno a auto bylo technicky top...
Jinak kromě cooleru si dělal něco dalšího s chlazením... A sání origo
Díky za informace a trpělivost s "nováčkem"
Jinak ten chip za 4, to je snová cena
Každopádně chci začít podvozkem, brzdami a technikou okolo, aby auto bylo na zvýšení výkonu připraveno a auto bylo technicky top...
Jinak kromě cooleru si dělal něco dalšího s chlazením... A sání origo
Díky za informace a trpělivost s "nováčkem"
zdar pane ja jsem s ostravy je to super chiple ja mám zatim 165 kw ale taky pojde nove turbo s e60 alebo ešte inak to budem rešit asi si skanie to tlači až 3 bary a pak to pojde hodne výš ale doporučuji ale ber 9,2 v meste spotreba to je real mam automat ale ked jazdim mimo tak to je 6 až 7 pri plnej zataži predeni asi 2000 km ale štiri lidi plný kufor tak ked a to ešte na 18 nackach a 265 a predek 235 tak super ale spotrebu nerešim
-
Butchi
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 20.06.2014 00:00
- Bydliště: Olomoucko
- Klubové ID: 3437
Mě o spotřebu extra nejde... Když se průměr bude držet do deseti, tak cajk....
Automat bych zatím nechal taky, řadí, řekl bych, velmi dobře a to je tam olej bůh ví jak dlouho, protože o servisní historii auta vím prd... Ale jednou půjde
Uvidíme, zatím má přednost podvozek, na kterém jsou už sem tam cìtit vůle, komplet repas brzd, decentní snížení a kola...
Navíc moje turbo lehce bere olej. Tlačí v pohodě a extra nehouká, ale nerad bych ho trápil, takže až se na výkon vrhnu, tak už buch to rád dělal i s e60 turbem atd...
Automat bych zatím nechal taky, řadí, řekl bych, velmi dobře a to je tam olej bůh ví jak dlouho, protože o servisní historii auta vím prd... Ale jednou půjde
Uvidíme, zatím má přednost podvozek, na kterém jsou už sem tam cìtit vůle, komplet repas brzd, decentní snížení a kola...
Navíc moje turbo lehce bere olej. Tlačí v pohodě a extra nehouká, ale nerad bych ho trápil, takže až se na výkon vrhnu, tak už buch to rád dělal i s e60 turbem atd...
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
3 bary? a kde jsi na tom byl?Hartge1 píše:zdar pane ja jsem s ostravy je to super chiple ja mám zatim 165 kw ale taky pojde nove turbo s e60 alebo ešte inak to budem rešit asi si skanie to tlači až 3 bary a pak to pojde hodne výš ale doporučuji ale ber 9,2 v meste spotreba to je real mam automat ale ked jazdim mimo tak to je 6 až 7 pri plnej zataži predeni asi 2000 km ale štiri lidi plný kufor tak ked a to ešte na 18 nackach a 265 a predek 235 tak super ale spotrebu nerešim
Pokud je to počítáno i s atmosférickým tlakem,(měřeno diagnostikou) tak i tak přeplnění 2 bary je na 165kw blbost. Na ty koně stačí 1,4
Já na ty koně tlačím 1,75baru přes velkej intercooler.
