Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Škubání E60 525 XD

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Iren

#1 Příspěvek od Iren »

Dobrý den,
prosím radu kolegové. Mám E60 525 XD r. výr. 10/2007 - je to už facelift, nejeto 200000 poctivých a před asi měsícem se začalo objevovat cukání, spíše doslova trhání při akceleraci. Nědělá to pořád, ikdyž teď už v podstatě jo,ale občas to má světlou chvíli a jede to v pohodě. První věc co jsme udělali ,když jsem přijel k mechanikovi, tak se vyměnil PDF filtr, jelikož byl už po smrti a dostal jsem nový při koupi a zdálo se mi jeden den,že to bylo ok...Asi opravdu náhoda. Dnes jsem jel k mechanikovi znovu, napíchl to a závada žádná...něco tam ještě přenastavil,ale nic nepomohlo. Jeli jsme to projet a žádná závada,ale cukalo to jak blázen - tedy patrně mechanická závada. On si myslí a volal i asi třem kolegům, že to dělá redukční převodovka x drivu.
Nemáte někdo podobnou zkušennost????
Nejde o to sehnat převodovku, to se mi během 5 minut na netu podařilo za nějakých 16000,- což bych do toho i dal, ale jde mi o to , abych něco nevyměnil a ono to nebylo tím. Mám s tímto hodně špatné zkušennosti. Před tím jsem měl E60 530d a vyměnil jsem půl auta zbytečně kvůli jednomu mechanikovi, který nedokázal přijít na to že cvakání v motoru dělá jeden jím servaný šroubek na vzpěře nad motorem.....
Nemáte prosím někdo s x drivem podobné zkušennosti. ???
Případně neznáte někoho,kdo by těm převodovkám rozuměl a dokázal třeba nějakou kravinku v ní opravit??? Udajně to tam dělá jen nějaký servomotorek.....
Díky moc za názory...
knedlifek

#2 Příspěvek od knedlifek »

Live data ukazujou co? Auto cuká v celém spektru otáček? Za studena i za tepla? Na místě i se zátěží?
matiz
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od matiz »