Stránka 1 z 2

Napsal: sob 09.08.2014 18:46
od Mysak123
Dobrý den,

vozidlo - BMW 535d E61 2005

rad bych vas poprosil o jakkoukoliv radu. Jedna se o problem podle meho tuseni s automatem. Pri konstatni jizde do zhruba 100km rychlosti kdyz motor toci mene nez 2tis, tak se mi houpou otacky zhruba o 200 otacek nahoru a dolu. Auto pri tom mirne pocukava - skoro neznatelne. Prijde mi jak kdyby to nevedelo co za rychlost zaradit. Dale se mi to stava kdyz jedu z kopce a pustim nohu z plynu ...Pri rychlosti nad 120km se problem vytraci. Otacky se houpou v rozmezi 1000 - 1700. Jeste se mi obcas stane kdyz se rozjizdim a auto je v tahu tak to pocukava. Jsem cerstvy drzitel tohoto auta a nevim vubec si rady.

Za pripadne reakce moc dekuji.

Hezky den

Napsal: sob 09.08.2014 19:16
od Pazdi
zkus hledat - je tady toho popsána spousta...ve výsledku je to většinou měnič v převodovce...

Napsal: ned 10.08.2014 14:51
od mi00wa
Někdo stím jezdil jak hovado, a vodělal měnič točivého momentu, nebo ti blbne mechatronika, horši už celej repas.

Napsal: ned 10.08.2014 18:32
od knedlifek
Pokud motor je ok. tak hydroměnič jak říkaj kluci. dělá to stejně na všechny rychlosti? Lehký plyn, nebo plný? Tím můžeš taky zjstit, zda je to opravdu měnič.

Napsal: ned 10.08.2014 19:45
od Mysak123
jj dela to na vsechny rychlosti, ikdyz si radis sam. Celej problem se vytraci nad 2000 otacek. Na diagnostice vsechno v poradku, jeden vstrik ma horsi hodnoty, ale tim mi bylo receno, ze to na to vliv nema...dnes se mi treba stalo, kdyz jsem jel 30 a potreboval jsem vice zrychlit tak auto zaskubalo do 60km/h, pak dobry...nelituju toho, ze jsem to koupil, ale jsem nestastnej z toho, ze nevim jak z toho ven. Zitra zajedu do firmy prevodovka.cz tak snad se s tim uz nekdy setkali.

Napsal: ned 10.08.2014 21:58
od Viky
Nizkej tlak oleje timpadem automat neví co má dělat a takhle zlobí ... Až to začne při jízdě z kopce vyhazovat kvalt tak je to jasný. Tento problém jsem měl na svoji e39 530d - vyřešil to castecnej repas matu za 21000,-

Napsal: ned 10.08.2014 22:04
od Pazdi
dá se ten nízký tlak nějak zdiagnostikovat?

Napsal: pon 11.08.2014 12:41
od E65DRIVER
řešim uplně stejný problém ( na 535d) pak dej vědět jak to dopadlo.

já jedu ve čtvrtek na olej.

Napsal: pon 11.08.2014 16:50
od Viky
Nedá ... Poznas to podle chování převodovky ...

Napsal: pon 11.08.2014 20:01
od mi00wa
Výměna oleje = nejlevnější řešeni, pokud to teda pomůže

Napsal: pon 11.08.2014 21:37
od RomanM3
taky bych doporučil výměnu oleje a filtru. tím bych začal.

jinak nízký tlak oleje? neznám tuto převodovku, ale mám servis manuál na 5hp24 a tam je olejové čerpadlo hned za měničem. a jsou to jen takove dvě ozubene kola. na tom se snad nemá co po....nebo jo? ale za tím čerpadlem je tlakový ventil a ten by asi stál za kontrolu...u 5hp24 to jde vyšroubovat i bez demontáže převodovky případně vyměnit a seřídit dle servis manuálu

Napsal: pon 11.08.2014 22:05
od matik
Na 99% měnič.. Popravdě bych olej neřešil a hned ten měnič udělal, v kapsu ten nejdražší možný repas stojí 6200kč vč. daně :wink:
V e6x je ZF převodovka a s nimi nebejvá problém..

Napsal: pon 11.08.2014 22:08
od Pazdi
tak ono - udělat olej, filtr a zjistit, že to bylo k ničemu je docela "drahý" pokus omyl...bo když to bude měnič, tak stejně se bude dělat výměna znovu...

matik: máš s KAPS zkušenost? zatím jsem na ně četl spoustu negativního

Napsal: pon 11.08.2014 22:48
od matik
pazdi
To jsem měl na mysli :wink: .. Je lepší udělat už rovnou měnič než koupit vanu za cca 2tis. plus olej za 1tis. a pak zjistit že to stejně není ono (což je velmi vysoká pravděpodobnost) a pak repas měniče plus vanu a olej a už si zase na jiných penězích :wink:

Vozím auta a kde je potřeba repase měniče tak jsem dával do kapsu.. Takže bohužel zkušenost co se týče výdrže nemám ale co se týče komunikace tak to hodnotím kladně :wink:

Jaké špatné zkušenosti máš na mysli ?

Napsal: úte 12.08.2014 14:31
od E65DRIVER
taky to řešim--jestli něudělat rovnou repas..

Napsal: úte 12.08.2014 15:16
od RomanM3
já si také myslím dle příznaků že je měnič kaput.
myslel jsem to spíše tak, že výměnu oleje zvládne udělat sám, kdežto repasi měniče asi těžko. a to jsem nevěděl že repas měniče se dá udělat za šestku....a filtr že je do toho tak drahy...
pak souhlasím že je lepší to udělat rovnou...

Napsal: úte 12.08.2014 16:08
od mi00wa
Ale nepočítal jsi ještě práci :-) pokud ho teda nevymontuješ sám.
P.S. neznáte někdo nějakou lepší firmu v moravskoslezském kraji na automatických převodovek (Repas hydroměniče + olej)

Napsal: úte 12.08.2014 16:16
od matiz
Ja bych doporucil pred kazdy prispevek uvest neco ve smyslu, nemam o tom sice ani paru, ale doporucil bych to a to. Pripadne mam s tim nejake zkusenosti a doporucil bych to a to. Radit olej s filtrem je fakt zoufale.

Takze abych to napravil, nemam s tim zadne zkusenosti a tak radim aby se na to podival nekdo, kdo tomu rozumi :mrgreen: I kdyz dle priznaku neni se na co moc divat, staci rozbit prasatko, ten menic bude neco stat...

Napsal: úte 12.08.2014 17:38
od Denny09
mi00wa píše:Ale nepočítal jsi ještě práci :-) pokud ho teda nevymontuješ sám.
P.S. neznáte někdo nějakou lepší firmu v moravskoslezském kraji na automatických převodovek (Repas hydroměniče + olej)
Mi dělali převodovku tady (Ostrava):
http://www.jptransmissions.cz
Mám 535D taky mi klekla, mám ji po repasi něco přes rok a v pohodě, jen ta cena :(

Napsal: úte 12.08.2014 19:37
od Mysak123
uz ho mam v servisu, predbezne mi bylo receno, ze repas +- 9000,- a novy menic 13000,-. Spolu s tim se udela olej v prevodovce s filtrem. Takze oprava cca 25000,-. Ted se modlit aby to tim opravdu bylo.