Stránka 1 z 2
Napsal: sob 09.08.2014 18:46
od Mysak123
Dobrý den,
vozidlo - BMW 535d E61 2005
rad bych vas poprosil o jakkoukoliv radu. Jedna se o problem podle meho tuseni s automatem. Pri konstatni jizde do zhruba 100km rychlosti kdyz motor toci mene nez 2tis, tak se mi houpou otacky zhruba o 200 otacek nahoru a dolu. Auto pri tom mirne pocukava - skoro neznatelne. Prijde mi jak kdyby to nevedelo co za rychlost zaradit. Dale se mi to stava kdyz jedu z kopce a pustim nohu z plynu ...Pri rychlosti nad 120km se problem vytraci. Otacky se houpou v rozmezi 1000 - 1700. Jeste se mi obcas stane kdyz se rozjizdim a auto je v tahu tak to pocukava. Jsem cerstvy drzitel tohoto auta a nevim vubec si rady.
Za pripadne reakce moc dekuji.
Hezky den
Napsal: sob 09.08.2014 19:16
od Pazdi
zkus hledat - je tady toho popsána spousta...ve výsledku je to většinou měnič v převodovce...
Napsal: ned 10.08.2014 14:51
od mi00wa
Někdo stím jezdil jak hovado, a vodělal měnič točivého momentu, nebo ti blbne mechatronika, horši už celej repas.
Napsal: ned 10.08.2014 18:32
od knedlifek
Pokud motor je ok. tak hydroměnič jak říkaj kluci. dělá to stejně na všechny rychlosti? Lehký plyn, nebo plný? Tím můžeš taky zjstit, zda je to opravdu měnič.
Napsal: ned 10.08.2014 19:45
od Mysak123
jj dela to na vsechny rychlosti, ikdyz si radis sam. Celej problem se vytraci nad 2000 otacek. Na diagnostice vsechno v poradku, jeden vstrik ma horsi hodnoty, ale tim mi bylo receno, ze to na to vliv nema...dnes se mi treba stalo, kdyz jsem jel 30 a potreboval jsem vice zrychlit tak auto zaskubalo do 60km/h, pak dobry...nelituju toho, ze jsem to koupil, ale jsem nestastnej z toho, ze nevim jak z toho ven. Zitra zajedu do firmy prevodovka.cz tak snad se s tim uz nekdy setkali.
Napsal: ned 10.08.2014 21:58
od Viky
Nizkej tlak oleje timpadem automat neví co má dělat a takhle zlobí ... Až to začne při jízdě z kopce vyhazovat kvalt tak je to jasný. Tento problém jsem měl na svoji e39 530d - vyřešil to castecnej repas matu za 21000,-
Napsal: ned 10.08.2014 22:04
od Pazdi
dá se ten nízký tlak nějak zdiagnostikovat?
Napsal: pon 11.08.2014 12:41
od E65DRIVER
řešim uplně stejný problém ( na 535d) pak dej vědět jak to dopadlo.
já jedu ve čtvrtek na olej.
Napsal: pon 11.08.2014 16:50
od Viky
Nedá ... Poznas to podle chování převodovky ...
Napsal: pon 11.08.2014 20:01
od mi00wa
Výměna oleje = nejlevnější řešeni, pokud to teda pomůže
Napsal: pon 11.08.2014 21:37
od RomanM3
taky bych doporučil výměnu oleje a filtru. tím bych začal.
jinak nízký tlak oleje? neznám tuto převodovku, ale mám servis manuál na 5hp24 a tam je olejové čerpadlo hned za měničem. a jsou to jen takove dvě ozubene kola. na tom se snad nemá co po....nebo jo? ale za tím čerpadlem je tlakový ventil a ten by asi stál za kontrolu...u 5hp24 to jde vyšroubovat i bez demontáže převodovky případně vyměnit a seřídit dle servis manuálu
Napsal: pon 11.08.2014 22:05
od matik
Na 99% měnič.. Popravdě bych olej neřešil a hned ten měnič udělal, v kapsu ten nejdražší možný repas stojí 6200kč vč. daně
V e6x je ZF převodovka a s nimi nebejvá problém..
Napsal: pon 11.08.2014 22:08
od Pazdi
tak ono - udělat olej, filtr a zjistit, že to bylo k ničemu je docela "drahý" pokus omyl...bo když to bude měnič, tak stejně se bude dělat výměna znovu...
matik: máš s KAPS zkušenost? zatím jsem na ně četl spoustu negativního
Napsal: pon 11.08.2014 22:48
od matik
pazdi
To jsem měl na mysli

.. Je lepší udělat už rovnou měnič než koupit vanu za cca 2tis. plus olej za 1tis. a pak zjistit že to stejně není ono (což je velmi vysoká pravděpodobnost) a pak repas měniče plus vanu a olej a už si zase na jiných penězích
Vozím auta a kde je potřeba repase měniče tak jsem dával do kapsu.. Takže bohužel zkušenost co se týče výdrže nemám ale co se týče komunikace tak to hodnotím kladně
Jaké špatné zkušenosti máš na mysli ?
Napsal: úte 12.08.2014 14:31
od E65DRIVER
taky to řešim--jestli něudělat rovnou repas..
Napsal: úte 12.08.2014 15:16
od RomanM3
já si také myslím dle příznaků že je měnič kaput.
myslel jsem to spíše tak, že výměnu oleje zvládne udělat sám, kdežto repasi měniče asi těžko. a to jsem nevěděl že repas měniče se dá udělat za šestku....a filtr že je do toho tak drahy...
pak souhlasím že je lepší to udělat rovnou...
Napsal: úte 12.08.2014 16:08
od mi00wa
Ale nepočítal jsi ještě práci

pokud ho teda nevymontuješ sám.
P.S. neznáte někdo nějakou lepší firmu v moravskoslezském kraji na automatických převodovek (Repas hydroměniče + olej)
Napsal: úte 12.08.2014 16:16
od matiz
Ja bych doporucil pred kazdy prispevek uvest neco ve smyslu, nemam o tom sice ani paru, ale doporucil bych to a to. Pripadne mam s tim nejake zkusenosti a doporucil bych to a to. Radit olej s filtrem je fakt zoufale.
Takze abych to napravil, nemam s tim zadne zkusenosti a tak radim aby se na to podival nekdo, kdo tomu rozumi

I kdyz dle priznaku neni se na co moc divat, staci rozbit prasatko, ten menic bude neco stat...
Napsal: úte 12.08.2014 17:38
od Denny09
mi00wa píše:Ale nepočítal jsi ještě práci

pokud ho teda nevymontuješ sám.
P.S. neznáte někdo nějakou lepší firmu v moravskoslezském kraji na automatických převodovek (Repas hydroměniče + olej)
Mi dělali převodovku tady (Ostrava):
http://www.jptransmissions.cz
Mám 535D taky mi klekla, mám ji po repasi něco přes rok a v pohodě, jen ta cena

Napsal: úte 12.08.2014 19:37
od Mysak123
uz ho mam v servisu, predbezne mi bylo receno, ze repas +- 9000,- a novy menic 13000,-. Spolu s tim se udela olej v prevodovce s filtrem. Takze oprava cca 25000,-. Ted se modlit aby to tim opravdu bylo.