Stránka 1 z 2
Napsal: pát 01.08.2014 06:50
od Pavel525
Kluci potřebuji radu.
Stává se mi, že mi za jízdy chcípne motor. Zastavím znovu nastartuju a jedu.
Stává se to většínou při nižších otáčkách, zatím se mi to vyloženě v tahu nestalo. Bohužel diagnostika neukazuje žádnou závadu a tak bych potřeboval poradit na co se zaměřit, co by to mohlo dělat. Děkuji moc.
Jedná se o 525 E61 130kw r. 2006.
Napsal: pát 01.08.2014 11:00
od knedlifek
Mě to takle dělalo čerpadlo v nádrži, ale to by ti u dnešních aut ukázalo. Poté jsem nastartoval a jel, po čase se to zhoršovalo, až to bylo jasný. Ale u tebe by to chtělo koukat na live data, jak často se ti to stává?
Napsal: pát 01.08.2014 11:23
od Pavel525
Stalo se mi to za poslední tři dny třikrát. To znamená vždy po pár kilometrech a pak celou cestu cca 15km nic.
Napsal: pát 01.08.2014 12:13
od knedlifek
to chce mástry. Ale chce to live data.
Napsal: pát 01.08.2014 14:52
od Pavel525
Teď jsem byl znova na diagnostice a dali jsme tam průběh čerpadla a velmi tam kolísají otáčky. Tak to vypadá, že se opravdu přidírá čerpadlo.

Napsal: pát 01.08.2014 16:06
od knedlifek
Jestli kolísaj otáčky a na live datech je vše v pořádku, tak by to opravdu mohlo být čerpadlo, ale to už by měl technik zjistit rychle - jelikož znají hodnoty. Kluci co tu jsou machři tu asi bohužel nejsou....
Napsal: pát 01.08.2014 18:18
od Pavel525
Předepsané otáčky čerpadla jsou myslím kolem 2100. Mě to tam lítá od 200 po 2200. Pak se to na chvíli srovná a pak se to zase rozlítá.
Napsal: pát 01.08.2014 20:44
od knedlifek
Musíš už počkat na mástry, ja ti nechci říct blaf.
Napsal: čtv 07.08.2014 18:14
od knedlifek
Tak jak ti to dopadlo.
Napsal: ned 10.08.2014 15:18
od Pavel525
Ahoj tak jsem vyměnil celej modul v nádrži a zatím týden bez problémů.
Tak snad to bude OK.
Dík.
Napsal: ned 10.08.2014 18:32
od knedlifek
Tak to jsem rád...
Napsal: úte 12.08.2014 18:06
od Pavel525
Tak změna dnes opět zdechnul.

Diagnostika nic neukazuje.
Tak fakt už nevím kde by mohla být zrada. Za jízdy škubne a zdechne. Hned normálně nastartuju a jedu. Prosím o další radu. Dík moc Pavel.
Napsal: úte 12.08.2014 20:39
od mocuryamater
podívej se na napínací kladky u klima chladiče a jestli se ti neničej řemeny oba.
Napsal: úte 12.08.2014 20:58
od Pavel525
Ok zítra to projdu.
PS: myslíš, že by se sekla kladka a zastavila motor nebo jak jsi to myslel?
Takhle by to bylo asi dost divný.
Napsal: úte 12.08.2014 21:41
od mocuryamater
Ahoj
tak abych to upřesnil stalo se to kolegovi z práce, ten řemen u klimy je prý hodně napnutý a odchází kvůli tomu napínák.
stalo se mu, že mu to taky za jízdy zdechlo a jak mi to popisoval udusilo mu to motor. Tak sem myslel aby ses na to podíval protože je to to nejjednodušší co zkontrolovat. když tak do SZ mobil.
kolega má 525d 2004
Napsal: úte 12.08.2014 21:44
od mocuryamater
sem to napsal blbě
jak byla ta kladka přidřená a řemen hodně napnutej tak mu to udusilo za jízdy motor takovou to prý má sílu. tak nějak takhle.
Napsal: úte 12.08.2014 21:48
od mocuryamater
jo a stalo se mu to dvakrát a potom zase týden nic jezdil normálně a po týdnu zase, tak ji teď vyměnil.
Napsal: stř 13.08.2014 11:02
od knedlifek
Na klimatizaci není napínák, je to speciální napínací řemen.
Napsal: stř 13.08.2014 19:12
od Pavel525
Tak dnes jsem byl opět v servisu a nic. Diagnostika opět nic neukazuje na live datech je vše v pořádku jen trochu kolísá tlak na čidle před DPF. Jinak nic. Kladky a řemeny jsou naprosto v pořádku. Otáčky čerpadla teď také naprosto stejný.
Ještě jsem se tu dočet na fóru, že by to mohl dělat setrvák tak nevím, abych zase něco neměnil zbytečně, je to dost nákladný.
Prosím moc o radu.
Dík Pavel
Napsal: čtv 14.08.2014 10:25
od knedlifek
Dej to kluků kteří tomu autu rozumí zde z fora. Ušetříš peníze a hlavně nervy. Věř mi!