Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.07.2014 21:10
od matthewskalda
Zdravím. Po dolití vody do ex. nádržky se po ujetí celkem krátké vzdálenosti ozve nízká hladina chladící kapaliny. Po vysypání "logru" do nádržky vydrží vody cca 4 dny. Při vysokých otáčkách je v interieru slyšet bublání z topného systému. Musí jít nutně o těsnění pod hlavou nebo voda uniká jen nějakou prasklou hadičkou? Díky .
Napsal: pát 25.07.2014 06:28
od horan
Nevim, jestli mas agr termostat. Pokud ano, byva netesny chladic vyfukovych plynu a auto by kourilo bile z vyfuku, pak to muze byt vodni pumpa, jeste jsem se setkal s netesnosti priruby na hlave. Je z boku motoru pod sanim a vede z ni hadice do chladice. Kazdopadne jestli mas nemrznouci smes, tak musi jit unik hadicema...... videt. Nechava to takovy barevny stopy.
Napsal: pát 25.07.2014 11:53
od mika_hakkinen
Na mem novem aute jsem menil termostat a vsiml jsem si, hruza a mraz po zadech.
Na prirube pro termostat, hlinikovy blok, byl ulomeny zavit, pro sroubek, kterym se dotahuje temostat. Nastesti to slo rozumne opravit. A tady slo videt, ze tu tekla voda. Predchozi majitel to ucpaval ruznyma lepidlama bez poradneho uspechu. A od te doby mam klid, jednak se auto rozumne zahreje a neztraci se voda. A pritom zadne fleky pod autem nebyli videt.
Kazdpodadne projdi vsechny hadice a zkus vymenit vicko na expanzce a popr se podivat zda nemas ucpany prepadovou hadicku.