Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530D 135 kW - ztrácí se chladící kapalina

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
matthewskalda
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 28.01.2014 01:00

#1 Příspěvek od matthewskalda »

Zdravím. Po dolití vody do ex. nádržky se po ujetí celkem krátké vzdálenosti ozve nízká hladina chladící kapaliny. Po vysypání "logru" do nádržky vydrží vody cca 4 dny. Při vysokých otáčkách je v interieru slyšet bublání z topného systému. Musí jít nutně o těsnění pod hlavou nebo voda uniká jen nějakou prasklou hadičkou? Díky .
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#2 Příspěvek od horan »

Nevim, jestli mas agr termostat. Pokud ano, byva netesny chladic vyfukovych plynu a auto by kourilo bile z vyfuku, pak to muze byt vodni pumpa, jeste jsem se setkal s netesnosti priruby na hlave. Je z boku motoru pod sanim a vede z ni hadice do chladice. Kazdopadne jestli mas nemrznouci smes, tak musi jit unik hadicema...... videt. Nechava to takovy barevny stopy.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mika_hakkinen »

Na mem novem aute jsem menil termostat a vsiml jsem si, hruza a mraz po zadech.
Na prirube pro termostat, hlinikovy blok, byl ulomeny zavit, pro sroubek, kterym se dotahuje temostat. Nastesti to slo rozumne opravit. A tady slo videt, ze tu tekla voda. Predchozi majitel to ucpaval ruznyma lepidlama bez poradneho uspechu. A od te doby mam klid, jednak se auto rozumne zahreje a neztraci se voda. A pritom zadne fleky pod autem nebyli videt.
Kazdpodadne projdi vsechny hadice a zkus vymenit vicko na expanzce a popr se podivat zda nemas ucpany prepadovou hadicku.
Odpovědět