Napsal: pon 21.07.2014 08:21
Ahoj, setkal jsem se s nepříjemnou "chybou".
Za posledních několik týdnů se mi několikrát stalo, že jsem jel, většinou ve městě takže cca 40-55 km/h a zobrazila se mi chyba na iDrive - Active Steering - Active steering inactive. Steering behaviour altered. Steering wheel maay be at an angle...a dál řeči o tom, že jízda dál je možná, ale mám dávat větší pozor...jenže společně se zobrazením téhle chyby mi vypne motor
...jak jsem psal - naštěstí se tak děje ve městě, takže setrvačností dojedu k místu, kde můžu zastavit, zastavím, vypnu zapalování, znovu natočím a vše naprosto v pohodě.
Nevím, jestli to s tím má souvislost, ale o víkendu se mi navíc stalo, že po příjezdu na červenou mi motor zakuckal, spadl z 800 otáček na 600, znovu se zatřepal, na 200 a chcípnul...opět znovu nastartovat a v pohodě...
Diagnostika vypsala nějaké chyby, ale nenašel jsem žádnou, která by se projevila v tom konkrétním počtu km, ve kterých se mi to stalo. Respektive DME/DDE zobrazila chyby 4501 (což by měla být recirkulace výfukových plynů Negative Deviation / Air Mass too High) a 4A47 (IBS - ale jsou načteny cca 200km před tím, co se to stalo...to stejné AFS - 6142 (eco valve in sgm), 614A (motor position angle not initialization ), CEA0 (status power assisted steering)...když jsem do toho vložil trošku selského rozumu napadlo mě, jestli není IBS v háji a díky tomu pak vyskakují další chyby...neznámý úhel natočení apod...ale nedává mi smysl proč by vypínal motor za jízdy...
e60 rv2004 535d
Za rady děkuji
Zdeněk
Za posledních několik týdnů se mi několikrát stalo, že jsem jel, většinou ve městě takže cca 40-55 km/h a zobrazila se mi chyba na iDrive - Active Steering - Active steering inactive. Steering behaviour altered. Steering wheel maay be at an angle...a dál řeči o tom, že jízda dál je možná, ale mám dávat větší pozor...jenže společně se zobrazením téhle chyby mi vypne motor

Nevím, jestli to s tím má souvislost, ale o víkendu se mi navíc stalo, že po příjezdu na červenou mi motor zakuckal, spadl z 800 otáček na 600, znovu se zatřepal, na 200 a chcípnul...opět znovu nastartovat a v pohodě...
Diagnostika vypsala nějaké chyby, ale nenašel jsem žádnou, která by se projevila v tom konkrétním počtu km, ve kterých se mi to stalo. Respektive DME/DDE zobrazila chyby 4501 (což by měla být recirkulace výfukových plynů Negative Deviation / Air Mass too High) a 4A47 (IBS - ale jsou načteny cca 200km před tím, co se to stalo...to stejné AFS - 6142 (eco valve in sgm), 614A (motor position angle not initialization ), CEA0 (status power assisted steering)...když jsem do toho vložil trošku selského rozumu napadlo mě, jestli není IBS v háji a díky tomu pak vyskakují další chyby...neznámý úhel natočení apod...ale nedává mi smysl proč by vypínal motor za jízdy...
e60 rv2004 535d
Za rady děkuji
Zdeněk