Stránka 1 z 1

Napsal: stř 16.07.2014 15:51
od Prox
Chtel bych si do e39 dodelat mlf hlavne kvuli tempomatu. Podle tohodle pdf (http://www.ge39.com/files/EBADoc16771.pdf) je mi celkem jasne co budu potrebovat - bag s tlacitky + nejspis retrofit kabliky (61 12 0 022 875). Nicmene si chci overit par veci:
- neresi se tam rok vyroby auta, lisi se ten stred s bagem pred 3/99 a po 3/99 nebo nejak jinak?
- mam jen reverse radio, tak nejak pocitam ze ovladani radia z volantu umi jen business?
- fakt ze mam jen low budiky s maly BC na tuhle instalaci asi nema zadny vliv?

Diky moc

Napsal: stř 16.07.2014 18:57
od ardo
liší se volant do 3/99 a po 3/99
budíky jsou jedno jaké máš

Napsal: pát 18.07.2014 10:23
od Prox
Super, diky. To radio nikdo nevi?

Napsal: pát 18.07.2014 10:51
od ardo
ovládání z volantu umi snad všechny origo rádia,ale to nevím 100%

Napsal: ned 17.08.2014 19:39
od Prox
Tak jsem vymenil bag, v aute byl po vyndani stareho bagu bez multifunkce kontetor pro bag + konektor pro MF (byly tam piny), zapojil a nic. Pak jsem jeste zjistil ze bych mel mit pojistku 44, dal jsem ji tam a nic (tlacitka nefunguji ani nesviti).
Nemam zatim ten retrofit kabel co se taha skrz pristrojovku - nez ho koupim, neni tam naahodou jeste neco na co jsem zapomel abych ho nekupoval zbytecne? To ze jsem mel napinovany konektor pro MF me docela navnadilo tak jsem doufal ze tam treba bude priprava :)
Diky

Napsal: pon 18.08.2014 04:58
od Foldas
Jaký máš rok výroby a typ motoru?

Napsal: pon 18.08.2014 08:45
od Prox
3/99 M52B20

Napsal: pon 25.08.2014 06:35
od JaraX
a čím myslíš že ti to jako bude ten tempomat ovladat?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... se_control

myslím že u M52 ještě potřebuješ lanko, nebo už má doublevanos?

Napsal: stř 27.08.2014 21:38
od Prox
Šajze.. v tom jsem prave nemel moc jasno, double vanos to podle me nema. No proste kdyz mam lanko, jsem v haji a potreboval bych celou tu hruzu coz je asi nesmysl

Napsal: stř 27.08.2014 21:53
od Fx
Multifunkce se liší do 9/96, od 9/96 do 9/97 a od 9/97 nahoru.
Volanty se liší do 3/99 a od 3/99.
Jednovanos M52 je do 8/98, dvouvanos M52TU od 9/98.

Napsal: čtv 28.08.2014 22:13
od Prox
Genialni, tohle jsem chtel slyset. Diky. Takze podle toho mi uz fakt staci jen ten retrofit kablik nacvakat a hotovo?

Napsal: úte 09.09.2014 09:37
od JaraX
jak to dopadlo?

Napsal: pát 29.05.2015 08:39
od Prox
Trochu mi to trvalo :) ale je to tam a funguje! Takže u M52TU stačí volat, kablík a pojistka

Napsal: sob 30.05.2015 18:32
od mika_hakkinen
Ahoj,
Taky jsem si dodelaval v aute MFL na e39 530d po FL. Staci si sehnat bag s talcitky. Volant muzes pouzit puvodni. Protoze po FL je krouzek soucasti sloupku rizeni.
Vsechno pasuje.
Co se tyka elektriky zalezi jestli to udelas podle schemata a nebo to udelas na prasaka.
1. potrebujes natahnout novy kabel plus k pojitce. Musis si sehnat i pin do pojistky
2. Potrebujes natahnout minus na zemnici bod co je pod volantem
3. Potrebujes natahnout IBUS sbernici do uzlu pod airbagem spolujezdce. Tam jsou takove cerne propojovaci mustky na nejmensi FASTONy. Dostat se k tomu je peklo. Musis to dobre propipat.
4. Potrebujes natahnout kabel k ridici jednotce motoru.

Vsechno to delat pri vypnute baterce, pouze opatrnost. Pokud to chces udelat na prasaka, tak si najdi plus, minus a IBUS sbernici si napoj u palubky. Ale kabel k jednotce motoru stejne budes muset natahnout a zapojit. Spravne je mit spojovaci mista sbernice v jednom bodu. Proto je vsechno pod kastlikem spolujezdce

Staci vyndat horni cast palubky plus kastlik spolujedce.
Me to cele trvalo asi 6 hodin. Rozdelani, prepojeni, zapojeni slozeni.
Kodovat se nic nemusi. Potom co zapnes baterku a das pojistku. Tak po otoceni klicku do druhe polohy a kdyz stisknes zapnuti tempomatu se ti hned rozsviti kontrolka