Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 26.06.2014 10:53
od brb
Mám jet na dovolenou a nejde mně natankovat víc než 30-40l do nadrže.
Neřešil někdo něco podobného? Vždycky mně začla přeskakovat tankovací pistol a je to porod tam natlačit víc. U jiných aut na stejné pumpě v pohodě, takže bude problém s autem.
Napsal: čtv 26.06.2014 11:35
od Squixx
Možná debilní poznatek, ale když tu hubicu povytáhneš, tak to pořád vystřeluje? Není to zavzdušněný?
Napsal: čtv 26.06.2014 12:15
od brb

ano zkoušel jsem ji ruzně povytahnout
Napsal: čtv 26.06.2014 12:20
od sedyvlk6
brb píše:
ano zkoušel jsem ji ruzně povytahnout
Nevím ale co třeba přečerpávací čerpadlo co pumpuje palivo do druhé poloviny nádrže.
Napsal: čtv 26.06.2014 12:41
od Holly
Přečerpávací čerpadlo na tankování nemá vliv. palivo se přelije samo, nádrž je nahoře spojená.
Zkontroluj odvzdušnění nádrže a když tankuješ, tak pistole nesmí být zasunutá úplně a musí z nádrže "viset", nesmíš ji natáčet (třeba stojíš bokem k autu nebo stojíš moc před či za stojanem), pak odvzdušnění na pistoli nefunguje... Případně zkus něčím při tankování přizvednout záklopku v hrdle nádrže...
Napsal: čtv 26.06.2014 12:54
od Squixx
Tata kdysi když měl zavzdušněnou nádrž a nešlo palivo do motoru, tak to profoukával kompresorem normálně do nádrže..třeba to pomůže, auta sou dost náladový

Napsal: čtv 26.06.2014 19:39
od petr520
Ahoj no ja prodal e39 benzin rok2001 a tam se tankovalo v pohodě koupil jsem e39 v naftě rok2003 a tam musím tankovat hodně pomalu abych natankoval plnou měl jsem to i rozebrané a odvětrání v pohodě průchozí.
Napsal: čtv 26.06.2014 20:21
od Jandiiik
Mam 530d E39 a resim stejny problem, ale jednou se mi to povedlo natankovat do plna (asi nahoda) pak uz to zase neslo..

Napsal: čtv 26.06.2014 23:48
od drifterCZ
mel jsem tu cest s ctyrmi e39 (vsechno diesel) a tankovaci pistoli to vyhazovalo u vsech, budto hned, nebo po prvnich 20 litrech
Napsal: pát 27.06.2014 01:44
od Foldas
e39 není auto pro kdejakýho vola jenom pro technicky zručné jedince

Napsal: pát 27.06.2014 05:50
od jawamaniak22
Nikdo to tu ještě nenapsal tak zkusím já, co když se vysralo čerpadlo které podává palivo z té druhé polovinynádrže, která je dál od hrdla nádrže a tím pádem zůstavá pořád jakoby plná a proto se vleze natankovat mín pač uživatel vyjede jen tu jednu půlku? jen taková úvaha..........
Napsal: pát 27.06.2014 06:46
od petr520
Dnes jsem byl tankovat a natankoval jsem pomalu plnou

Napsal: pát 27.06.2014 10:30
od Filozof
jo tak to je zajimavé téma. Dělá to snad i u benzínu at dám tank. pistol na okraj uplně dovnitř stejně to nepomuže. Tankuji jen 20litru a stejně tam stojím 5-7minut místo 20sekund.
Taky by mě zajímalo kde je problém při tankování N95 benzínu u e38.

Napsal: pát 27.06.2014 12:39
od Maslista
když ta pistole vypne.. je hrdlo nádrže plné paliva..?
..nemůže tu pistoli vypínat právě tankované palivo, které se v hrdle o něco rozstřikuje..?
Napsal: pát 27.06.2014 12:49
od Filozof
ale to je divné přeci neudělají auto které má 95litrovou nádrž a člověk musí mít maximálně milimetr stisknutou pistoli aby to vubec šlo tankovat.
Ikdyž to dám hlouběji nebo naokraj nebo 45stupnů otočím doleva doprava....furt stejné prostě 1litr paliva asi 20sekund někdy i minutu když to nejde... je to zoufalé. Nebo jsou tam nějaké odvzdušnovací dirky které jsou zaslepené ?
Nevíte někdo co stím ? Plnou nádrž bych asi tankoval 20minut

Napsal: pát 27.06.2014 12:55
od Viky
Taky přispěju: Mám e39 530d 03/2003 a s tankováním problém nemám. Zasunu pistoli, zacvaknu a o cca 3000 CZK později mám plnou:-).
Madá má Nissan MICRA K12, 1,2 16v a tam tenhle problém ale byl. Když jsem zhodil PZ kolo a kouknul na vedení hrdla tak jsem zjistil za 1. že je dost ohnily (to u BMW nehrozí jelikož má podběhy) a za 2. ta hadice pod hrdlem u nádrže byla dost "zdrcnuta".
Na srotaku jsem koupil hrdlo za cca 500,- nezhnily, hadice samo že v novým díle nesehnatelná takže jsem v mototechně koupil obdobnou z jinýho auta a teď do Micry natankuju 35L během 30ti sekund.
To je jen moje zkusenost, obavám se ale že přínos k vyřešení popisovanéjo problému bude nulový ...
Napsal: pát 27.06.2014 13:30
od jawamaniak22
na e36kách je tento problém taky, že to vypína pořád pistoli, většina rad udává natočit pistoli jakoby dozadu auta ale z vlastní zkušenosti vím že to moc nepomáhá a taky vždy laboruju abych tam něco napustil, musí v tom být nějaké fígl
Napsal: pát 27.06.2014 14:45
od petr520
Já nevím měl jsem několik e34 benzín i naftu pak e36 benzin e39 benzín e46 benzín to má manželka dodnes já nyní e39 naftu a mám ten problém poprvé. Musím tankovat pomalu pak to tam nateče ,když to dám naplno neustále vypíná. Měl jsem dole podběh a profukoval odvětrání a to bylo průchozí. Tak nevím,budu tankovat pomalu.
Napsal: pát 27.06.2014 15:21
od Filozof
nepřijde vám to nikomu divné ? Někde bude problém ne ?
Není to fakt nějakým odvětráváním ?
Nebo něčím. ? Někdo říkal že SHELL používá jinou metodu a má jinak stavěné pistole a tam to prý nevypíná tak nevím. Chtělo by to asi vyzkoušet. ikdyž já shell moc nemusím jedině power co tam dokážu vzít.
Napsal: pát 27.06.2014 15:39
od suchos
Mam e39 530d a taky uz se mi stalo, ze mi furt vypinala pistole, hodne pomalu jsem pak natocil plnou, ale byla to cvakacka. Nekde vypina, nekde ne. Kdyz leju naftu z kanystru trychtyrem, tak to tam tece krasne rychle az do plna. Takze BMW je v poradku, ale pistole stojej za houno!
