Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.06.2014 23:57
od DjPILLI
Ahoj!

Stalo se mi, že jsem odpálil spojku uplně na hadr, že to už ani nepopojelo, a od té doby se auto chvěje (jakoby bylo něco vyosené)... Kolem 1200ot/m a pak 2100-2500ot/m... říkal jsem si že to bude možná ta shořelá lamela, nebo přítlačák..jenomže jsem udělal celou spojkovou sadu... tedy kromě setrváku (dvouzkurvenáhmota samozřejmně) a dělá to furt. takže radost z toho že jsem si sám zvládl udělat spojku vystřídalo důmání a přemýšlení co je v hajzlu

mám teda podezření na setrvák...
ale ještě bych dodal že to dělá i v tahu, když pomalu akceleruju třeba na jedničku nebo na dvojku tak to chvění je cítit pořád.
Napsal: čtv 26.06.2014 10:29
od DaweTDS
DjPILLI píše:Ahoj!

Stalo se mi, že jsem odpálil spojku uplně na hadr, že to už ani nepopojelo, a od té doby se auto chvěje (jakoby bylo něco vyosené)... Kolem 1200ot/m a pak 2100-2500ot/m... říkal jsem si že to bude možná ta shořelá lamela, nebo přítlačák..jenomže jsem udělal celou spojkovou sadu... tedy kromě setrváku (dvouzkurvenáhmota samozřejmně) a dělá to furt. takže radost z toho že jsem si sám zvládl udělat spojku vystřídalo důmání a přemýšlení co je v hajzlu

mám teda podezření na setrvák...
ale ještě bych dodal že to dělá i v tahu, když pomalu akceleruju třeba na jedničku nebo na dvojku tak to chvění je cítit pořád.
Setrvák se skurvý hrozně rychle tím,že jezdíš s klouzací lamelou. Jesti jsi ju takhle dodělal,tak bude na 99,9% křivej = nevyváženej a dřív nebo později ta spojka začne zase při kudle klouzat a to vybrování se nezlepší.
Napsal: pát 27.06.2014 15:38
od Zdenda530d
Já mám zase zvýšené vibrace když někde stojím na volnoběh + dunivý zvuk do interiéru. Není to nic tragického ale odhaduji to taky na tu spojku - nebo na silentbloky motoru...
Napsal: pon 30.06.2014 17:20
od Falcon
Zdenda530d: u tebe silenty motoru, M57 3.0d to dělá i v autě s automatem.
Napsal: stř 02.07.2014 16:53
od Steiner
DjPILLI:
Měl jsem ten stejnej problem, v NDR vyměnili spojku ale nechali starej setrvačník a kolem cca 1500ot/m vybrace, ať už na místě nebo za jízdy hlavně na jedničku nebo dvojku. Při vyšších rychlostech se to srovnalo.
Teď mám pro sichr celou spojku novou a je to o 98% lepší. Ještě by to něco chtělo. Máme podezření na prasklou klikovou hřídel

.
Napsal: stř 02.07.2014 20:49
od EdyBoyS
Kdyby jste někdo chtěli dvouhmotný setrvák na svoje BMW, tak mám docela zajímavou cenu!
Např na E39 530d facelift 142KW, stojí v AutoKelly dvouhmoťák LUK 21.076,- Kč. včetně DPH... Já ho ale dovedu sehnat za 13.999,- včetně DPH a pošty
Napsal: stř 02.07.2014 21:06
od all
ja za 11tis

Napsal: stř 02.07.2014 21:10
od EdyBoyS
all píše:ja za 11tis

Kde to bereš?

já to nedovedu sehnat za miň jak za 13900
Napsal: stř 02.07.2014 21:16
od DaweTDS
all píše:ja za 11tis

9200,-

ale bylo to jen pro mě..
Napsal: stř 02.07.2014 21:25
od EdyBoyS
DaweTDS píše:all píše:ja za 11tis

9200,-

ale bylo to jen pro mě..
Tak semnou počítej na podzim, to chci dělat dvouhmotu a myslel jsem si, že mám nejlepší cenu, když si skoro nic nenarazím

Napsal: čtv 03.07.2014 10:29
od DaweTDS
Kde je potom ta výrobní cena že?

Napsal: čtv 03.07.2014 13:15
od all
dejwe

já i bez dph, ale to je jen pro VIP
8700 za setrvák

Napsal: čtv 03.07.2014 13:18
od DaweTDS
all píše:dejwe

já i bez dph, ale to je jen pro VIP
8700 za setrvák

Náš nákup je 7964,89 bez DPH ,ale i firma musí z něčeho bohužel žít
