Ahoj klubáci, potřeboval bych radu na problém, který jsem teď musel řešit. Projíždím se takhle městem a najednou kouknu na ručičku teploty a ta v červeném poli . Ihned jsem zastavil, pustil topení a otevřel jsem kapotu. V BC jsem si namačkal zobrazení přesné teploty a ukazovalo mi to 125°. Z topení však nešel teplej vzduch. Párkrát jsem prošlápl plyn a teplota začala padat. Měl jsem to domu asi 1 km a tak jsem se rozhodl dojet. Po rozjezí teplota spadla najednou pod 90 a pak zase začala stoupat. Přijel jsem domu a opět 120. Topení pořád puštěný, nicméně foukal pořad studený vzduch. Poraďte na co se mám zaměřit? Termostat? Navíc proč se mi po otočení klíčku do první polohy zobrazuje teplota o několik stupňů nižší než je ve druhé, nebo nastartovaném autě.
Já bych začal termostatem a vodní pumpou + všechny hadice. Tohle totiž nevypadá na nedostatečný chladící výkon (ucpaný chladič ap.), ale na problém s oběhem. Máš dobře odvzdušněno + dost vody?
Tohle se mi stalo před rokem a půl, bylo to K.O čerpadlo a termostat.
Letos v květnu se mi to stalo znovu, ale uvařil sem motor - v neděli po měsíci vyzvedávám auto ze servisu
Ano mam m54b22. Dnes jsem zacal kontrolou vody, ta byla v norme. Nastartoval jsem a chtel jsem zkontrolovat zda neni system zavzdusnenej. No a musim rict, ze u ventilu co je na hadici k termostatu porad sycel vzduch o voda porad nikde. Po chvili s toho vytryskla a ja usoudil, ze uz to bude vse, ale z topeni nesel porad teply vzduch. Stal jsem u toho tak 5 min s otevrenym ventilem a voda opravdu nikde. Zmakcnul jsem hadici no a cejtil jsem ze nejaka voda tam je, ale opravdu to bylo plny vzduchu. No nakonec jsem sycici ventil zavrel. S tim, ze to bude jeste zajimavy Objednal jsem tedy novy termostat, nove vicko a ty sroubovaci ventily. No zlatej diesel.