Stránka 1 z 1

Napsal: pát 09.05.2014 14:53
od ljakubicka
Ahoj mám problém, mám dost vyjetý klíč, a jde mi špatně otáčet spínačka, někdy aji 10 min. sedím než otočím klíčkem, může mi někdo poradit jestli to je klíčkem nebo mechanikou nebo el. částí? díky.

Napsal: pát 09.05.2014 18:33
od HUFU
Ahoj, já jsem měl podobný problém se zámkem na kufru. Pomohlo profouknutí kompresorem a stříknutí WDčkem. Na druhou stranu si nejsem jistý, jestli bych se odvážil cokoliv stříkat do zapalování.

Napsal: sob 10.05.2014 14:41
od beny-maser
elektrická část je až na druhé straně za zámkem volantu tam nic nedostříkne

Napsal: pon 12.05.2014 09:41
od ljakubicka
asi to bude tím klíčem budu muset do bmw :(

Napsal: pon 12.05.2014 11:23
od Kail
Proč?Si ho nech udělat v klíčnictví a čip si přendej.
V BMW počítej asi se 4000kč...A to mužeš ještě doufat že to auto nikdo nebastlil,protože ti to objednaj podle VINu a ne podle konkrétního klíče.

Napsal: pon 12.05.2014 18:26
od beny-maser
v zámečnictví to to zase neudělaj podle dojebanýho klíče

Napsal: stř 14.05.2014 13:58
od ljakubicka
to už jsem zkoušel bylo to top zamečniství, ale udělat z ohlodaného klíče nový nejde, navíc byl problém i s čipem který nechtěl fungovat, nevím jak je to řešeno u bmw s tim imobilizerem. Asi před rokem jsem se informoval a v BMW chcou za obyč klíč 1500 kč a s dalkáčem 3500. Akorát jsem to neřešil a takhle to dopadlo. budu muset doufat v to že to není nějáká slátanina ze 3 a více aut :D

Napsal: stř 14.05.2014 15:50
od beny-maser
s čipem není vůbec problém,rozebereš starý klíč a přendáš čip do nového,druhovýrobu bych vůbec neřešil stejně ti je ten ošoupanej klíč k ničemu

Napsal: čtv 15.05.2014 08:26
od DestinyE34
Před dvěma lety jsem objednával klíč bez imobilizeéru přímo v BMW do 600Kč podle Vinu :wink:

Napsal: čtv 15.05.2014 17:47
od beny-maser
a seděl nemusel jsi ho již dál upravovat ?

Napsal: čtv 15.05.2014 23:18
od Foldas
proč nekontaktuje uživatele FX

Napsal: ned 25.05.2014 22:41
od Fx
Otázka je, proč je ten klíč dojebanej. Většinou se postupně sekají a omílají stavítka a spolu s nima se ničí i klíč. Ten pak je ohoblovaný podle seklých stavítek. Je to poznat především na hranách klíče, které by měly být pravoúhlé, ale často v místech seklých stavítek jsou zbroušené do oblouku.

Vybrousit nový klíč s dopočítanými výškami na CNC stroji lze (dělám to běžně), ale v případě zámků HU58 s dvojitýma lamelama (vnější drážka u E34/36/38/39) může vyústit až v to, že klíč nejde třeba ani strčit do zámku. Ohoblovaný klíč je totiž až důsledek, ne příčina.

Když je klíč ojetý moc, nejde ho ani do frézky upnout. U toho CNC se to eliminuje, protože na něj nepůsobí žádné síly. U klasické kopírky může vyskakovat, protože se na něj tlačí trnem souosým s frézou.