Stránka 1 z 1

Napsal: stř 09.04.2014 14:18
od Quido
Ahojte ve spolek!

Můj setrvák se pomalu ale jistě loučí a tak mně čeká jeho výměna (zřejmě i s lamelou a přítlačákem).

Mám v plánu koupit vše nové od LUK, přesto bych se Vás rád zeptal, jestli nemáte někdo nějakou zkušenost s jeho repasí. Našel jsem firmu z Opavy, která se tímto zabývá http://www.setrvacniky.eu/ . Zjišťoval jsem za jakých podmínek a dostalo se mně odpovědi, že repasují pouze celý set, tedy setrvačník, lamelu, přítlačák, ložisko a řekli si za to 15000. Už dva známí mně řekli, že by do repase nešli, leč bez udání konkrétního důvodu.
Jaký je Váš názor?

No a když už bude převodovka venku, tak bych rád udělal výměnu dílů 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 a 16 z nákresu, což by mělo vyřešit problém s přesností řazení a taky s tuhnutím řadící páky vpravo směrem k rychl. stupni 5. To by nevyžadovalo její půlení.

Máte nějaké doporučení, co by ještě bylo dobré u těchto oprav udělat?

Předem děkuji za jakoukoliv reakci a všem přeji radost z jízdy!!

Q

Napsal: stř 09.04.2014 16:13
od Zama
Já třeba vlastní zkušennost z repase setrvačníku a spojky nemám, ale osobně bych do toho taky nešel.Nejsem proti repasi všeobecně ale u takové věci jako je tohle tak nebrat.Když si představíš co je s tím práce dostat to ven a pak zase zpět.Žádné pádné argumenty nemám ale když můžeš mít setrvačník se spojkou za cca.20tis nový tak bych neriskoval že se to za rok nebo dva posere.Ty to budeš dělat znovu a finančně na tom budeš stejně.Ona i ta jednoletá záruka by mě od toho odradila.Toť můj názor