Napsal: stř 09.04.2014 14:18
Ahojte ve spolek!
Můj setrvák se pomalu ale jistě loučí a tak mně čeká jeho výměna (zřejmě i s lamelou a přítlačákem).
Mám v plánu koupit vše nové od LUK, přesto bych se Vás rád zeptal, jestli nemáte někdo nějakou zkušenost s jeho repasí. Našel jsem firmu z Opavy, která se tímto zabývá http://www.setrvacniky.eu/ . Zjišťoval jsem za jakých podmínek a dostalo se mně odpovědi, že repasují pouze celý set, tedy setrvačník, lamelu, přítlačák, ložisko a řekli si za to 15000. Už dva známí mně řekli, že by do repase nešli, leč bez udání konkrétního důvodu.
Jaký je Váš názor?
No a když už bude převodovka venku, tak bych rád udělal výměnu dílů 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 a 16 z nákresu, což by mělo vyřešit problém s přesností řazení a taky s tuhnutím řadící páky vpravo směrem k rychl. stupni 5. To by nevyžadovalo její půlení.
Máte nějaké doporučení, co by ještě bylo dobré u těchto oprav udělat?
Předem děkuji za jakoukoliv reakci a všem přeji radost z jízdy!!
Q
Můj setrvák se pomalu ale jistě loučí a tak mně čeká jeho výměna (zřejmě i s lamelou a přítlačákem).
Mám v plánu koupit vše nové od LUK, přesto bych se Vás rád zeptal, jestli nemáte někdo nějakou zkušenost s jeho repasí. Našel jsem firmu z Opavy, která se tímto zabývá http://www.setrvacniky.eu/ . Zjišťoval jsem za jakých podmínek a dostalo se mně odpovědi, že repasují pouze celý set, tedy setrvačník, lamelu, přítlačák, ložisko a řekli si za to 15000. Už dva známí mně řekli, že by do repase nešli, leč bez udání konkrétního důvodu.
Jaký je Váš názor?
No a když už bude převodovka venku, tak bych rád udělal výměnu dílů 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 a 16 z nákresu, což by mělo vyřešit problém s přesností řazení a taky s tuhnutím řadící páky vpravo směrem k rychl. stupni 5. To by nevyžadovalo její půlení.
Máte nějaké doporučení, co by ještě bylo dobré u těchto oprav udělat?
Předem děkuji za jakoukoliv reakci a všem přeji radost z jízdy!!
Q