Stránka 1 z 1

Napsal: stř 19.03.2014 07:39
od Perunwit
Ahoj, chci se zeptat, jestli je nějaký důvod se domnívat, že poslední díl výfuku pro touring a saloon se liší tvarem, nebo montážními místy? Resp. jsou pro tyto dvě karosářské provedení s identickým motorem záměnné?

Díky za info, nedaří se mi dohledat result ani na bímr fórech....

Napsal: stř 19.03.2014 10:01
od Meda
Jsou shodne, musi jit ale o stejne auta-vyfuky, cili M-pac, nebo obyc, mozna bude rozdil i automat-manual (u FL nafty to tak je), drzaky budou ale stejne..

Napsal: stř 19.03.2014 10:05
od Perunwit
jasně... já právě natrefil na moc hezkej remus... ale je na obyč nárazník a já tam mám packet, takže smůla. chtěl bych něco udělat se zvukem zvenku auta, žádnej rachot na celou vesnici neplánuju :)

Napsal: stř 19.03.2014 22:03
od Meda
Az se ke me nekdy zase dostanes, poslechnes si zvuk M5 bez koncovych tlumicu, jen s koncovkama, ktere se, myslim, celkem vyvedly (kamarad uz je bude cpat na sedana taky :) a pak uz nebudes resit nejaky Remus, ale trubku s koncovkama :)

Omluva za kvalitu, foceno jen tak mobilem :)

Napsal: čtv 20.03.2014 07:32
od Squixx
Jestli bys chtěl jiný výfuk, tak ti můžu nabídnout svůj, je to Reuter motorsport, zvuk krásnej, já chci originál. Mám 528i touring rv.98.

Napsal: čtv 20.03.2014 19:11
od Perunwit
Méďo, hale a nebude to potom nějakej hroznej rachot? Odkud máš tu trubku taženou? Od střeďáku, nebo od svodů :-)))? Já chtěl takovej zvuk že to bude slyšet spíš když tomu naložim... povídej! Co spotřeba?

Squixx: máš nějaké video se zvukem? btw je to pro packetovej nárazník? Napiš představu ceny nebo výměny do SZ a ten zvuk, ten bych chtěl slyšet... díky.

EDIT: něco na té trubce bude!!

http://www.youtube.com/watch?v=8-9_nnAMrLs

http://www.youtube.com/watch?v=XTPCPdsJ7f8

EDIT 2: potrubí stačí obyč, nebo má mít nějaké silnější stěny?

Napsal: pát 21.03.2014 10:27
od Meda
Prosimte jen odstranene koncove tlumice, kdybys to mel od svodu, tak to bude tak na drag :)

Tezko srovnavat to moje s tvym na vyslednem zvuku, nicmene na vykon ani spotrebu odstraneni koncaku nema vliv, je tam opravdu jen kvuli utlumeni hluku. Horsi to je se stredovym tlumicem, ten kdyz se da pryc, je to fakt rev a vetsinou se to nepriznive podepise na vykonu, takze na ten nesahat..

Trubka staci jakakoli o stejnem prumeru, pokud ozelis svuj koncak, nech si ho uriznout tesne za jeho koncem, na aute ti zustane trubka ohnuta tak, ze na ni staci navarit asi 50 cm rovnou trubku a vyjde ti to ven skrz difuzor-na zhodnoceni zvuku to chvilku postaci, pak si muzes koupit koncovky a doladit to, ja to taky tak delal :)

Pripadne je jeste mozne dat misto koncaku rezonator, to mozna budu resit ja, protoze mi to mezi 1300-1600 ot/min trochu huci, to se ale tobe nestane, ten 3.0 nevyprodukuje tolik splodin :)

Napsal: pát 21.03.2014 13:23
od Perunwit
byl jsem teď služebně v jedné strojařské firmě a ten vejfuck by mi udělali, nechal bych to na přírubu, aby se dalo prohazovat s originálem podle potřeby, ALE chtějí po mě výkres s úhlem ohybu trubek na patřičnejch místech :-))).

Ty jsi taky takovej sběratel... nemáš tam někde na zahradě ten poslední díl, byť sežranej hrnec třeba - to potrubí těsně před hrnec - že bych využil jeho zahnutí a pak na něj nechal navařit rovný kus + nakonec koncovku?

nebo nevíš, kde by se dal sehnat výkres originálu E39 M54 potrubí se zakotovanými rozměry?

jinak ten 3,0 sice neprodukuje tolik jako V8, ale pro běžný vzorek populace je to pořád kamenožrout :-D

Napsal: pát 21.03.2014 20:31
od Meda
Pochybuji, ze budes shcopny udelat nejaky vykres na presno, okotovany ho asi taky nikde nenajdes, navic budes mit pak unaveny gumy co vyfuk drzi a z te ohromne prace dopocitavani ti to pak nebude sedet :) Tohle chce udelat na presno na aute, jinak se to v "normalnich" podminkach moc udelat neda :)

Budu tu ted rozebirat dalsi 2 auta, tak ti tu uriznu koncak i s tim kolinkem, pak je kus rovne trubky, tak v tom miste si muzes nechat udelat spoj :)