Stránka 1 z 1

Napsal: sob 22.02.2014 07:32
od xnovic
Ahoj
Mám momentálně takový problém.. Když jedu se svoji 540i bezvanos a jedu (třeba i ostřeji), ale točím motor do 4000 otáček, tak vše maká krásně, ale jak mile jedu "na doraz", tak motor ztratí tah a vypadne jeden válec.. Konkrétně válec č. 5..

Čím myslíte, že by to mohlo být? A který válec to konkrétně je?

Ještě pozn. když jedu na LPG, tak válec vypadne podstatně dříve(klidně i ve 3000ot)..

Diky

540i e39 R.v. 98

Napsal: sob 08.03.2014 09:47
od maxmin
Ahoj, na me aktualni 540 to delal ucpany kat. Ty jsi mi tusim psal ze jsi katy zrusil, ale jestli je to spatne spocitane tak to taky muze davat nejake zpetne tlaky smerem k motoru.
Jinak uz je to auto ok a jsi spokojen? Mas foto?

Napsal: sob 08.03.2014 13:17
od vita11
číslování válců na V8 máš tu http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 95#1265295

Napsal: sob 08.03.2014 17:13
od Brátn
může to dělat utopená svíčka v oleji, nekouří modře? na M60 a M62 častý problém, membrána a separátor v hájí v sání 1cm oleje a pak není problém že vynechává, jinak zkontroluj cívky

Napsal: sob 08.03.2014 17:34
od xnovic
Cívky jsem přehazoval a chyba byla pořád na stejném válci. Membrána je skoro nová, olej nežere a modře nekouří.. Podle mechanika to vypadá na horší vstřik...

Napsal: ned 09.03.2014 11:46
od tanner540i
Horsi vstrik to nebude, kdyz to dela benzin i lpg na stejnem valci.. Zmer tlaky.

Napsal: pon 10.03.2014 19:06
od xnovic
Tak tlaky jsou O.K... Pokud přehodím vstřik z druhého válce na jiný, tak inpa mi vyhodí chybu toho válce, kde ten vstřik zrovna je..

Napsal: pon 10.03.2014 19:55
od Vesa88
Jak to ze kdyz jedes na plyn je to jeste drive kdyz plyn ma svuj vstrik? :)

Napsal: pon 10.03.2014 20:44
od xnovic
Tak to nevím.. Teď řeším, aby mi to dobře jezdilo na benzín, až to bude o.k. začnu řešit proč to nejede na Lpg. Divil by jsi se, co udělají špatně adaptace. Stačí jedna rozhozená jednotka a automaticky to rozhází druhou. Možná je to jen shoda náhod a u Lpg je taky nějaká chyba.. Do konce týdne bych mel mít jiný vstřik, tak pak dám vědět..

Ale cívky v pořádku, svíčky nové, čidla váčky a kliky taky, volnoběžný ventil čistý.. Tak bych to viděl na ten vstřik, zvlášť po tom, co je chyba stěhuje zároveň se vstřikem..

Napsal: pon 10.03.2014 20:53
od Vesa88
Tak drzim palce... :) Adaptace to verim, taky jsem mazal a o dost se to zlepsilo :)

Napsal: pát 14.03.2014 13:28
od xnovic
Prosím pomoc..

Už jsem v koncích.. I po výměně vstřiku s atestem pořád vypadává stejný válec..

Divný je, že když se dával onen "vadný" vstřik na jiné válce, tak vypadávaly ty válce, kde zrovna byl. Tak se místo špatného vstřiku dal nový a pořád chyba druhého válce!

Kabeláž, zapalování, vstřiky, komprese.... Všechno O.K.

Napsal: pát 14.03.2014 14:20
od vita11
asi to nebude ono, ale třeba ti pomůže poslední odstavec v tomto článku

Napsal: pon 17.03.2014 11:30
od Fx
Vita: Přečetl jsem si konec článku a jen dodám poznámku - cívky i vstřiky se dají odpojovat diagnostikou jednotlivě, není nutné je odpojovat fyzicky.