Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.02.2014 19:39
od speedy12
Ahoj,

mám menší problém se svou 39kou. Začnu od začátku

1. po koupi auta proběhla výměna turba (repas )
- po výměně auto padalo ve vyšších otáčkách do nouze ( ne vždy)
2. vyměněna regulace turba - žádná změna

3. na řadu přišlo vyndání katalyzátorů a zaslepení AGR + kompletní přehadičkování podtlakového systému + vyzkoušena další regulace z plně pojizdné 5ky - změna k horšímu:

- auto občas táhne v nízkých otáčkách, ale jakmile se dostanu na hodnotu kolem 3000ot, auto se zachová jako bych prudce sundal nohu z plynu a zároveň se auto roztřepe a je slyšet zvuk jako kdyby turbo přestalo tlačit a nasálo si vzduch zpátky a tím se dusilo (,,rozkašlaní")

Měl někdo podobný problém? jen ještě dodám že všechny regulace co jsem zkoušel byli použité.

Děkuji všem za každou radu.

:(

Napsal: pon 17.02.2014 23:03
od Foldas
co takhle vzít diagnostiku a podívat se na live data co se stane.

Napsal: úte 18.02.2014 06:11
od cmelak
Mě když to padalo do nouzáku tak to bylo vysokotlakým čerpadlem.

Napsal: úte 18.02.2014 09:47
od sklenus
určite skontroluj live data, ukáže ti aktuálne hodnoty požadovaného a aktuálneho tlaku v sacom potrubí, (soll. charge air pressure a aktual charge pressure), prevez sa s tým a daj knedlu na 3ke a 4ke uvidíš o koľko sa budú líšiť,

nové(repasované) turbo treba nastaviť štelovákom VGT lopatiek pri podtlakovej membráne na turbe aby ti to sedelo s hodnotami motoru, nové turbo zrejme tlačí viac a vo vysokých otáčkach ti to RJ seká dolu aby ochránila motor

Napsal: čtv 20.02.2014 20:47
od speedy12
To s tím nastavením lopatek by mohlo být ono. Turbo mi příjde že opravdu dělá to co nemá. Projedem to ještě diagnostikou a dám vědět jak jsem dopadl. Zatím díky moc.

Napsal: ned 16.03.2014 00:29
od brb
Ahoj vyresil si ten problem-? Mam taky 530d a uplne stejny problem jako ty.

Napsal: pon 07.04.2014 11:58
od speedy12
Ahoj,

zatím bohužel ne. Autem jsem teď jezdil minimálně, protože je teď plno práce, ale začínám zavrhovat problém s turbem. Poslední dobou, když jedu po dálnici nějakou dobu, a držím otáčky cca na 2300 tak se auto vzchopí a po sešlápnutí plynu vystřelí jako blázen.
Ve městě to samé pokud jedu a udržuji otáčky, po nějaké době auto zase jede. Pokud v tuto chvíli ale najedu na dálnici, v klidu to rozjedu třeba na 90km/h a sešlápnu plyn na podlahu, na 3000ot to zase spadne. Napadámě, jestli není nějaký problém s přívodem vzduchu. Je to možné? Než jsem auto koupil, jezdilo se s ním pouze ve městě. Koncem měsíce bych snad měl mít volněji, tak sjedu někam na diagnostiku a uvidíme co mi řeknou. (Doporučili by jste mi někoho v Libereckém kraji?)

Napsal: úte 08.04.2014 12:45
od DaveCZ
co čerpadlo pod řidičem ? to se myslím projevuje podobně

Napsal: pát 11.04.2014 11:57
od speedy12
Mrknu se. Díky to mě nenapadlo.