Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530D r.v.:2001 142kw - problém s výkonem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
speedy12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 22.07.2013 00:00

#1 Příspěvek od speedy12 »

Ahoj,

mám menší problém se svou 39kou. Začnu od začátku

1. po koupi auta proběhla výměna turba (repas )
- po výměně auto padalo ve vyšších otáčkách do nouze ( ne vždy)
2. vyměněna regulace turba - žádná změna

3. na řadu přišlo vyndání katalyzátorů a zaslepení AGR + kompletní přehadičkování podtlakového systému + vyzkoušena další regulace z plně pojizdné 5ky - změna k horšímu:

- auto občas táhne v nízkých otáčkách, ale jakmile se dostanu na hodnotu kolem 3000ot, auto se zachová jako bych prudce sundal nohu z plynu a zároveň se auto roztřepe a je slyšet zvuk jako kdyby turbo přestalo tlačit a nasálo si vzduch zpátky a tím se dusilo (,,rozkašlaní")

Měl někdo podobný problém? jen ještě dodám že všechny regulace co jsem zkoušel byli použité.

Děkuji všem za každou radu.

:(
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

co takhle vzít diagnostiku a podívat se na live data co se stane.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#3 Příspěvek od cmelak »

Mě když to padalo do nouzáku tak to bylo vysokotlakým čerpadlem.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#4 Příspěvek od sklenus »

určite skontroluj live data, ukáže ti aktuálne hodnoty požadovaného a aktuálneho tlaku v sacom potrubí, (soll. charge air pressure a aktual charge pressure), prevez sa s tým a daj knedlu na 3ke a 4ke uvidíš o koľko sa budú líšiť,

nové(repasované) turbo treba nastaviť štelovákom VGT lopatiek pri podtlakovej membráne na turbe aby ti to sedelo s hodnotami motoru, nové turbo zrejme tlačí viac a vo vysokých otáčkach ti to RJ seká dolu aby ochránila motor
speedy12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 22.07.2013 00:00

#5 Příspěvek od speedy12 »

To s tím nastavením lopatek by mohlo být ono. Turbo mi příjde že opravdu dělá to co nemá. Projedem to ještě diagnostikou a dám vědět jak jsem dopadl. Zatím díky moc.
brb
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pon 27.12.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od brb »

Ahoj vyresil si ten problem-? Mam taky 530d a uplne stejny problem jako ty.
speedy12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 22.07.2013 00:00

#7 Příspěvek od speedy12 »

Ahoj,

zatím bohužel ne. Autem jsem teď jezdil minimálně, protože je teď plno práce, ale začínám zavrhovat problém s turbem. Poslední dobou, když jedu po dálnici nějakou dobu, a držím otáčky cca na 2300 tak se auto vzchopí a po sešlápnutí plynu vystřelí jako blázen.
Ve městě to samé pokud jedu a udržuji otáčky, po nějaké době auto zase jede. Pokud v tuto chvíli ale najedu na dálnici, v klidu to rozjedu třeba na 90km/h a sešlápnu plyn na podlahu, na 3000ot to zase spadne. Napadámě, jestli není nějaký problém s přívodem vzduchu. Je to možné? Než jsem auto koupil, jezdilo se s ním pouze ve městě. Koncem měsíce bych snad měl mít volněji, tak sjedu někam na diagnostiku a uvidíme co mi řeknou. (Doporučili by jste mi někoho v Libereckém kraji?)
DaveCZ
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#8 Příspěvek od DaveCZ »

co čerpadlo pod řidičem ? to se myslím projevuje podobně
speedy12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 22.07.2013 00:00

#9 Příspěvek od speedy12 »

Mrknu se. Díky to mě nenapadlo.
Odpovědět