Stránka 1 z 5
Napsal: ned 16.02.2014 12:51
od tom955i
zdravim, prosim o radu jake doporucite predni kotouce na E61 2005 , je jich tolik, ze nevim ktery , diky
tady maji dobry ceny, ale fakt nevim jaky.
http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/
Napsal: ned 16.02.2014 12:58
od beny-maser
kup si originál a budeš mít klid,jsou tady stohy vláken a všechna na toto téma,závěr je vždy stejný,pokud máš štěstí tak si kup nějaké značkové kotouče a bude to ok,pokud chceš jistotu tak jedině origo.Oni ve finále vyjdou levněji jak troje neznačkové.
Napsal: pon 17.02.2014 07:05
od Totic
Ok, takže jestli jsi tady někdy něco četl o brzdách víš, že origo na BMW je od ATE. Zkus jejich druhovýrobu, porovnáš a uvidíš. Nejlíp když vezmeš OEM číslo z ETK a vyhledáš na e-shopu. (Tip: filtrování značek).
Pro ruční hledání chybí výkon a motorizace.
Napsal: pon 17.02.2014 12:20
od matiz
Trochu drahe zjisteni ze to brzdi hur...
Napsal: pon 17.02.2014 12:27
od Vlasta
Každej si tím zjištěním musí projít
Napsal: pon 17.02.2014 12:39
od beny-maser
není Ate jako Ate,pro prvovýrobu je ten kotouč úplně jinej
Napsal: pon 17.02.2014 12:48
od matiz
Kdo bude chtit prvovyrobu, muzu dodat dily. Na brzdach se neco usetrit da, oproti elektronice, tam jsou slevy tragicke...
Jo a pak je jeste ATE z polske strany, tam vychazi kotouc okolo tisicovky. No a ten bude v mnoha eshopech s malou, lec vyznamnou marzi

Nedavno na ct2 davali porad o pajcovani. Brzdove desticky, okem nerozeznatelne od originalu. Mereni nejakou certifikovanou instituci, takze zadne jena pani povidala, ale zcela presne namerene vysledky. Verdikt byl ze a ted mne neukamenujte pokud si to nepamatuju presne, ale tusim ze ze 100km rychlosti byla brzdna draha pajcungu o nezanedbatelnych 28m delsi nez s originalem. Okem rozdil mezi origo a pajcem nerozeznatelny. Takze ackoliv nemam nic proti eshopum, riziko potencialniho problemu je tam vysoke. Nejnizsi je samozrejme od autorizovaneho dealera. Ale kdyz prijde na lamani chleba, 30m muze znamenat kilecko za rozbity predek...
Napsal: pon 17.02.2014 13:09
od horan
Jo ten porad se jmenuje "nebezpecny svet padelku". Ke stazeni na uloz to atd. A nejde tam jen o brzdy, ale i filtry, chemikalie......
Zajimave pokoukani.
Napsal: pon 17.02.2014 16:27
od M4we
Tvl o 28m delší??

To je, jak kdyby tam žádné brzdy nebyly ne? Brzdá dráha normálního auta ze 100-0 je tak do 40m. Tohle by bylo o víc jak polovinu více. To je strašný! To přece nemůžou prodávat.
Na ten pořad se podívám.
Napsal: pon 17.02.2014 18:46
od Totic
matiz píše:Trochu drahe zjisteni ze to brzdi hur...

Njn o těch ATE origo jak tady čtu na foru už se přesvědčilo více lidí (doufám, že nezávisle a né jako "kluci na srazu říkali..") takže nemám důvod tomu nevěřit. Brzdy asi fakt sáhnout radši k dealerovi.
Mě teda kdysi na zmíněném e-shopu prodejce tvrdil, že berou ATE přímo od výrobce z fabriky (asi jako všechno ostatní), ale víc o tom taky nevím. Třeba díly LEM/Meyle HD na podvozek, kladky a řemeny byly v klidu no problem.
Napsal: pon 17.02.2014 20:54
od Teddy
Te pořad jsem chytil jen konec. Byl to fakt brutus!! Ta brzdná dráha byla snad o 32m delší, ne jen o 28. Navíc se z toho kouřilo jako prase.
Meyle jsem dával axiální táhlo. Vydrželo asi 3 tis. Taky brzdový kotouče (nějaký ty lepší legovaný chromem). Vydržely asi 1500 km Nepřeklepl jsem se v nule!! Vydržely jen cestu do práce a zpět!! Meyle už mi nesmí ani projet kolem baráku. Sračka největší!!!
Musim se dokopat k reklamaci a pak jdu jedině do originálu. zjistil jsem, že oproti meyle jsou jen o litr dražší. Horší je to s deskama. Ty jsou v originálu mazec.
Ty starý se mi tam nechce nechávat. I když mam na nich najeto jen asi 4 tis. km. Co myslíte?
Napsal: úte 18.02.2014 02:18
od Totic
Musejí bejt rovný, co mě bylo řečeno tak na nový kotouče nový desky.
Napsal: úte 18.02.2014 08:50
od Teddy
jj, mam to s těma deskama taky tak. Nový kotouče = nový desky.
Jen jde jednak o to, že ty moje jsou prakticky nový.
Dal jsem nový kotouče a nový desky, jenže ty kotouče se hned zvlnily.
Skoro bych si byl jistej, že ty desky jsou rovný. Kdybych chtěl 100% jistotu, tak je necham v práci líznout na magnetce (dělaji tam tak i desky do brzd letadel).
Jenomže mam strach, aby mi ty sračky desky od meyle nezkurvily nový origo kotouče. Může se to stát? Je to reálný riziko, nebo jsem paranoidní? Cokoliv jsem od týhle značky koupil stálo za hovno, tak se mi nedivte.
Napsal: úte 18.02.2014 11:50
od dave4x4
K těm kotoučům, sice to bylo na jiný autě ,,,vw passat 3c,, ale...
Vyměnil jsem několik kotoučů, něco se uhrálo na záruku, někdy jsem je nechával stáčet, už jsem byl z toho tenkrát úplně hotovej. Prostě po ujetí 2tis KM byly zvlněný. Prošel jsem snad vším co se může udělat, stálo to nemalé peníze. Výsledek byl takový, že to dělala brzdová kapalina. Nikoho to tenkrát nenapadlo ve 2dvou servisech až pak jeden kluk ji změřil, byla KO. Pravděpodobně po zahřátí stále minimálně přibržďovaly, nemohlo to být nic tragického, jelikož sem několikrát ošahával...
Myslel jsem že mě tenrkát trefí kolik to stálo peněz a času a stačilo obětovat pár korun na brzdovku
Napsal: úte 18.02.2014 15:54
od Teddy
Tak to taky zkusim. Stejně mam interval výměny. Jako, že to ničilo ty kotouče, nebo to po výměně brzdovky přestalo mlátit do volantu a kotouče jsi měnit nemusel?
Pravda je, že mam dojem, že první zabrždění po ránu je snad úplně bez kopanců.
Výměnu komplet i v trubkách, nebo jen to co je v nádržce?
Napsal: úte 18.02.2014 18:08
od matiz
No, to je dalsi slovo do pranice, ono se nebudou kopirovat jen originaly, ale i jine znacky, vubec si nedelam iluze, protoze to je prilis lukrativni byznys. A mnohdy to koupi i seriozni prodejce, protoze cena je cena. Kdo na to mate, kupte originaly, tam je sance miziva ze autorizak bude riskovat licenci a bude prodavat smejdy. Ale ani to vyloucit nejde.
Jo a k te kapaline, ono to je tezko. Kdyz nekdo zavola ja bych jen potreboval vymazat servis a nastavit nove hodnoty. Neudelam li to, udela to jina smudla. A mne zustane tak leda dobry pocit, ale nebudu mit co zrat.... Je mi naprosto jasne kdyz ty auta vidim ze v nekterych se jen mazalo a mazalo a nemenilo...
Napsal: úte 18.02.2014 19:18
od beny-maser
Teddy píše:Tak to taky zkusim. Stejně mam interval výměny. Jako, že to ničilo ty kotouče, nebo to po výměně brzdovky přestalo mlátit do volantu a kotouče jsi měnit nemusel?
Pravda je, že mam dojem, že první zabrždění po ránu je snad úplně bez kopanců.
Výměnu komplet i v trubkách, nebo jen to co je v nádržce?
tak asi nejpodstatnější je výměna brzdovky v těch trubkách,zahřívá se a chladne právě v brzdičích
Napsal: úte 18.02.2014 21:33
od Jendix
Nejsem si jistej jestli to platí i pro Facelift, ale u předfaceliftu jsou original brzdy Textar.
Co se horšího brždění týče, mám na předku Ate s keramickou příměsí destiček a jako origo rozhodně nebrzdí, ale zase nešpiní tak extrémně kola, z toho důvodu jsem to chtěl vyzkoušet.
Jinak jsem měl nedávno možnost vyzkoušet keramický brzdy, supr, ale za mokra tragedie.
Napsal: úte 18.02.2014 21:56
od Teddy
beny-maser píše:
tak asi nejpodstatnější je výměna brzdovky v těch trubkách,zahřívá se a chladne právě v brzdičích
Hned mi došlo, jakou blbost jsem tu napsal....

Už jsem domluvenej v servisu na výměně.
Napsal: úte 18.02.2014 23:28
od dave4x4
Teddy píše:Tak to taky zkusim. Stejně mam interval výměny. Jako, že to ničilo ty kotouče, nebo to po výměně brzdovky přestalo mlátit do volantu a kotouče jsi měnit nemusel?
Pravda je, že mam dojem, že první zabrždění po ránu je snad úplně bez kopanců.
Výměnu komplet i v trubkách, nebo jen to co je v nádržce?
Ničilo to kotouče
