Stránka 1 z 2

Napsal: pát 07.02.2014 18:37
od Rychty
Dobrý den ,
Dělal jsem rozvody na 2.5 tds bez jakejchkoliv přípravků či aretací motor šlape ale občas se ozývá takovej ošklivej kovovej zvuk neví někdo čím to může být ?

Napsal: pát 07.02.2014 19:25
od beny-maser
že by bylo něco špatně 8O
oni ty přípravky jsou celkem podstatný a daj se udělat doma na koleně
případně to na toč co to dělá

Napsal: sob 08.02.2014 03:49
od Rychty
no natočit to je zbytečný nic tam nepojde slyšet zní to jako by tam seděl trpaslík s kladivem :D nevím jestly to můžou dělat třeba hydroštely tem motor dlouho stál jinak myslím že jsem chybu nikde neudělal nebo si toho nejsem vědom :)

Napsal: sob 08.02.2014 03:50
od Rychty
nic méně můžu to zkusit :)

Napsal: sob 08.02.2014 03:51
od Rychty
myslel jsem, že jsem třeba posunul o zub vačku ale to by se hádalo mnohem víc nebo ?

Napsal: sob 08.02.2014 10:14
od beny-maser
zub nepoznáš,a právě že bez přípravku ti to ozub či dva ujede, záleží kde ten zub je

Napsal: sob 08.02.2014 10:53
od horan
Jj. Kamarad na passatu netrefil rozvody o dva zuby (benzinovy motor) a na zvuku na volnobeh neslo poznat nic. Jen to bylo hrozne liny a nechtelo se tomu do otacek. Zkoukni to znovu.

Napsal: ned 09.02.2014 14:34
od worf23
Zaaretuj setrvak a vacku na 6valci do strihu.Jestli to mas tak nastaveny a jede to tak jak ma tak vic neres.Je to Tds delal sem uz dva motory a ten motor proste obcas cinka i s novyma rozvodama vetsinou klika nebo pisty.Cinka ti to za tepla nebo za studena?

Napsal: ned 09.02.2014 19:43
od Rychty
no když je to studený tak to jde slyšet víc než teplý půjčil jsem si už i ty přípravky

Napsal: ned 09.02.2014 20:26
od Ji-rka
Takže příště si je pujč hned :-) ono to ujede o zub dva tři hned.Buď rád,že se to nepotkalo.

Napsal: ned 09.02.2014 20:29
od Rychty
no to bych byl vážně n......j protože už se mi jedno TDS-o potkalo :D kvůli tomu jsem taky dělal tyhle rozvody :)

Napsal: ned 09.02.2014 20:30
od Rychty
jinak na tom spodnim řetězu jsou rysky tam se to přehodit nedá a neřekl bych že by se to mohlo potkat když jsem posunul vačku :)

Napsal: ned 09.02.2014 21:32
od horan
A co myslis ze se potka , kdyz ne ventil s pistem? :lol:

Napsal: ned 09.02.2014 21:47
od Rychty
a jo vlastně vačka posílá dolu ventily :D máš tady někde schéma těch rozvodů teď mi něco vrtá hlavou :)

Napsal: ned 09.02.2014 22:18
od darklord
Tyvole menit rozvody bez aretacie. Ludom uz neni pomoci...

Napsal: pon 10.02.2014 13:05
od worf23
Nove retezy jsou oznacene oba dva,od febi jsou na nich krouzky ktere ti pak vyjdou na rysky na ozubenych kolech.Hlavne nastav vacku aby byl retez napnutej k cerpadlu a pak odjisti sponovak.

Napsal: pon 10.02.2014 17:48
od beny-maser
hlavně na té vačce jsou ty značky fakt potřeba :roll:
Když tam není žádný klínek atd

Napsal: čtv 13.02.2014 11:14
od ViktorDDD
cinkanie - väčšinou výfukové ventily o piest, stáva sa to keď sú vyťahané rozvody, alebo zle nastavené

dá sa aj podomácky bez prípravkov, samozrejme to nebude na 100% presné ale pôjde to
1. kľuku zaaretovať v HU 1. valca (do diery na bloku pod štartérom strčiť kolík, točiť motorom až kým nezapadne do diery v zotrváku, môže sa použiť aj 8mm vrták, ale diera v bloku je väčšia -10,8mm takže to nebude úplne presné), v HU 1. valca smerujú obe vačky na prvom valci dohora
2. na vačke sú vybrúsené rovné plochy, kde by mal dosadať prípravok, vačku nastaviť tak aby tie plôšky boli kolmo voči hlave

keď to potom ako tak beží, tak šup s autom niekam kde to nastavia poriadne, a hlavne aj predvstrek na čerpadle (nutné po výmene rozvodov, inak pôjde auto hrozne, nebude výkon, bude žrať, blbo štartovať)

Napsal: stř 26.02.2014 16:35
od Rychty
tak rozvody mám zkontrolovaný naštěstí jsem se trefil přesně ale mám pořád problém s tím kovovým zvukem hýbu s čerpadlem nahoru dolu jak chci a pořád to bouchá co to může být ? :)

Napsal: stř 26.02.2014 16:44
od Rychty
jinak myslel jsem že to budou třeba hydřištely ale ty dřív nebouchaly a přijde mi blbost že předtím to běželo v pořádku a teď to neni takový jak to má být