Stránka 1 z 3

Napsal: úte 14.01.2014 22:27
od LuweR
Zdravím, mám problém s vybíjející se baterií. Když auto několik dnů stojí, nenastartuje. V interiéru, v prostoru za středovým panelem, jde slyšet vrčivý zvuk. Zkoušel jsem se vevnitř i zamknout, vrčení nepřestává, takže jsi myslím, že jde o onen odběr. Nevíte prosím někdo co by to v oblasti za ovládacím panelem topení mohlo způsobovat onen vrčivý zvuk, popřípadě jak to opravit? Děkuji za odpověď.

Napsal: úte 14.01.2014 22:51
od Foldas
zkus tlačítko hledat v panelu ti vrčí malý ventilátor který běží ještě asi 15 minut po vypnutí klíče

Napsal: stř 15.01.2014 01:16
od Brátn
a tento panel to určitě není, nemá takový odběr, zadej do vyhledávače ježek :wink:

Napsal: stř 15.01.2014 20:41
od LuweR
Bratn píše:a tento panel to určitě není, nemá takový odběr, zadej do vyhledávače ježek :wink:
Ježek to nebude, toho jsem měnil a odběr to mělo i před tím. Jinak to vrčí i když auto odemknu. Nemusím ani startovat.

Napsal: stř 15.01.2014 22:28
od Foldas
tak si sedni do auta zamkni a vydrž 20 minut

Napsal: čtv 16.01.2014 13:49
od LuweR
Tak zrovna včera, když jsem přijel z práce, jsem vypnul motor a nic. Žádné záhadné vrčení se neozívalo.

Napsal: čtv 16.01.2014 20:54
od e155
Vrčení klimapanelu je normální, neřeš to. Jaký máš odběr po uspání?

Napsal: stř 22.01.2014 05:33
od LuweR
Odběr změřím, zatím nebyl čas. Dnes se mi navíc rozblikala dioda nezávislého topení, a to vidím po čtyřech letech poprvé. Nikdy jsem ho nenastavoval a dnes se zničeho nic se rozblikala. Navíc se mi nepodařilo se mi to zhasnout ani podle manuálu...

Napsal: pon 27.01.2014 18:06
od soukupadam
Možná blbá otázka. Jak připojim ten ampermetr do serie? červenej drát z ampermetru na + svorku a černej drát na plus na baterii?

Napsal: pon 27.01.2014 21:34
od starML
ANO, je to možné, ale při náhodném kontaktu Ti kterýkoliv přívod od ampérmetru bude jiskřit o kostru vozidla.

Lepší řešení:
(+) na baterce nech připojený, tak jak je.
červený (+) ampérmetru připevni na (-) pól baterky.
černý (-) ampérmetru připevni na kostru vozu nebo mínusový kabel.
Pamatuj, že ampérmetr musí mít potřebný rozsah na měření, protože na začátku to bere desítky ampér, potom to už rychle klesá. Určitě nesmíš startovat (klíček do kapsy), protože by těch tisíc ampér do startéru mělo snahu proletět přes ten měřák a ten by to nepřežil !!


Obrázek

Napsal: pon 27.01.2014 21:42
od soukupadam
díky

Napsal: čtv 30.01.2014 22:38
od _Marty_
Z dovolením se vetřu, nebyl by tu někdo z Prahy a okolí kdo by mi na vybíjení E39 tds pomohl? Jsem ochoten samozřejmě za pomoc/opravu zaplatit, zkoušel jsem to sám a po odpojení ježka furt stejné, snejka s tím otravovat nechci, stejně by si čas nenašel :) Už mě nebaví přes noc a v práci odpojovat baterku :D
Díky

Napsal: pát 31.01.2014 12:11
od soukupadam
Aha tak ja mam asi na hovno měřák, takovym tim multimetrem za stovku to nepujde co.

http://www.elima.cz/obchod/re-830b-v12-p-14797.html

Napsal: pát 31.01.2014 14:31
od all
půjde je do 10A

Napsal: pát 31.01.2014 15:59
od soukupadam
Zapojil jsem to jak je tady popsáno, ale neukazuje mě to vubec nic takže asi něco dělam špatně.

Na motoru to nenaměřim?

Napsal: pát 31.01.2014 18:35
od starML
Černý šterk do spodní zdířky COM, červený do horní zdířky 10ADC, prostředník zdířka zůstává volná, ta je na napětí. Potom přepínač na rozsah 10A a zapojit, jak výše popsáno. Na začátku teče dost velký proud, tak to bude ukazovat EEE, potom by už něco ukázat mohl.

http://ampermetry-a-voltmetry.heureka.c ... 2/galerie/

Napsal: pát 31.01.2014 18:36
od Teddy
pravděpodobně sis nepřečetl návod měřáku. Svorka pro měření proudu bejvá na měřáku samostatně. :)

Napsal: ned 02.02.2014 10:56
od soukupadam
Návod jsem si nepřečetl protože ho nemam, takže už to měří.

Před usnutím 2.5A

Nechal jsem auto usnout a při nastavení na těch 10A mi to ukázalo 0.1, to je hodně?

jinak kufr byl otevřenej ale zhasnul.

Napsal: pon 03.02.2014 17:03
od Falcon
_Marty_ píše:Z dovolením se vetřu, nebyl by tu někdo z Prahy a okolí kdo by mi na vybíjení E39 tds pomohl? Jsem ochoten samozřejmě za pomoc/opravu zaplatit, zkoušel jsem to sám a po odpojení ježka furt stejné, snejka s tím otravovat nechci, stejně by si čas nenašel :) Už mě nebaví přes noc a v práci odpojovat baterku :D
Díky
Můžeme to zkusit, ozvi se a popiš mi, co to dělá a co už jsi zkoušel kromě ježka topení.

Napsal: úte 04.02.2014 16:49
od _Marty_
Falcon: jsem domluveny s rawenem na pristi tyden, tak zatim Diky za ochotu :wink: