Ahoj, prosím o pomoc. Jsem vůl a nechal jsem při přezouvání na posledním kole ořech na bezpečnostní šroub. Jel to projet a samozřejmě jsem ho tam zapomněl a redukce v háji. Mají všechny sedmy bezpečáky stejné, nebo jsou kus od kusu jiné. Díky
Tak jsi vem svářečku, nějakej starej šroub a hodně štěstí raději investuj 700,- radím dobře na rozdíl od Tebe už to mám za sebou a jen proto že jsem netušil, že mě v BMW pomůžou. A nejhorší na tom bylo že jsem po roce vlastnictví e53 zjistil, že ten plast v nápojáči jde vyndat a strčíš tam kelímek a ejhle kam to schoval původní majitel Druhá varianta je že si bezpečáky necháš v BMW sundat a dáš si tam jiné které nestojí 700,-, myslel jsem, že zrovna Ty na autě nešetříš.
To je přesně ono. Každý si myslí, že když mám E66tku, tak můžu rozhazovat peníze. Já řeším každou korunu a nejdřív několikrát popřemýšlím za co ty peníze utratím. Žádný prasárny se svářečkou se konat nebudou, když to jde vyřešit takhle. Kdybych šetřil, tak nebudu kupovat čepy a axiální táhla od Lenforder a fungl nové gumy od Continentálu. Mě ukamenujte, že bych se kroutil dát 700 kč za redukci.
, nakonec jsem dopadl tak, že jsem si objednal nový ořech za 600 kč a raději jsme pojišťováky vyšroubovali, dali tam provizorně obyčejné, které jsem si musel koupit. Teď hodně jezdím a nerad bych někde prorazil gumu a musel na odtahovku. Takže 4 * šrouby, plus ořech a sranda za 1000 kč. Pustim korunu, jen si to musím pořádně odůvodnit, že není jiná možnost
Jarisi, když teda honíš každou korunu. Proč jsi si neobjednal sadu bezpečnostních šroubů alternativního vyrobce. Ty se pohybují kolem 800 Kč a dostaneš unikátní klíč, podle kterého ta firma vyrobí nový oříšek a určitě nebude stát zase 800 Kč ...
Protože je to zbytečné, vyřešil jsem to takhle a hned. Navíc jsem zjistil, že má v BMW kamarád otevřený účet a ten oříšek vezmu na něj. Dostanu to bez daně a ještě se slevou. Prostě jsem zjistil, že to nevyřeším jinak a hotovo. U originálu je výhoda, že mě to v případě nouze kdekoliv v BMW zase povolí. Co je na tom kurva špatného, že přemýšlím za co, a kde utratím peníze. Vždyť vy taky přemýšlíte, kde a za kolik koupit náhradní díly na svoje auto. Tak nemachrujte, že Vám je jedno jestli utratíte 700 kč bez rozmyslu. Já prostě nejsem takový magnát, jako vy.
Jaris: Bud v klidu, ja taky slepe nekupuju vsechno co ma na sobe logo BMW, ale premyslim nad tim. Moto opice-banany me nechava naprosto chladnym, to nechavam tem, co radi rozhazuji a maji z toho dobry pocit
Kazdy orech ma cislo,jen ten obal nesmis vyhodit jako kazdy druhy...Navic bezpecak byva utazen minimalne,jen aby se nereklo.nektere sunty za par korun chtnes normalne do sikovek,jako by tam zadny bezpecak ani nebyl.
Číslo je odlitý přímo na ořechu, vespod. Originál se utahuje stejným momentem, jak ostatní šrouby
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic