Stránka 1 z 1

Napsal: pon 04.01.2016 15:32
od ryan
Čauvec, prosím vás o radu, jestli nemá někdo zkušenost, v e65 4,0d se mi objevil olej ve vodě, voda v oleji není a auto se nijak nepřehřívá a olej v motoru taky neubývá, chci se zeptat jestli to nemůže být nějakej výměník z převodovky nebo tak něco. Všem děkuju za jakoukoliv radu

Napsal: pát 08.01.2016 08:22
od JaraX
tak samozřejme je tam vyměník pro automat tzn olej automatu/chladící kapalina, ale ten sem nikdy neviděl špatný, ale projistotu bych mrknul do automatu i když u M67 bude problém asi někde jinde, klidně to může být hlava.
závidím tvoji odvahu pořidit M67 :)

Napsal: pát 08.01.2016 12:28
od jozin7
Asi byl omracen tema nM pri nakupu....Pak jeste jedne spajza,neni stavena na to :D .Myslim ze vetsi pokladnicka penez nez V8 v nafte od BMW nic neni..

Napsal: pát 08.01.2016 15:47
od RomanM3
já myslím že jo....třeba audi V8 D :wink: :lol:

Napsal: pát 08.01.2016 16:43
od mi00wa
Motor M67 nemá DPF ?

Napsal: pon 11.01.2016 07:30
od JaraX
asi ne

Napsal: pon 11.01.2016 20:21
od Vanessa_CZ
M67 ma DPF

>M67TU

The diesel particulate filter close to the engine forms one component together with the oxidation catalytic converter.

Napsal: pon 11.01.2016 23:32
od Snejk
u předfl není v pofl už je

Napsal: pon 11.01.2016 23:47
od Jaris330D
RomanM3 píše:já myslím že jo....třeba audi V8 D :wink: :lol:
Pokud A8, tak jedině 4.2V8 benzín. Na audiklubu moc dobře ví proč :). Kdysi jsem chtěl A6 a taky mě byl doporučen 4.2 V8 beňon.

Napsal: úte 12.01.2016 03:00
od Giovany1971
Jaris330D píše:
RomanM3 píše:já myslím že jo....třeba audi V8 D :wink: :lol:
Pokud A8, tak jedině 4.2V8 benzín. Na audiklubu moc dobře ví proč :). Kdysi jsem chtěl A6 a taky mě byl doporučen 4.2 V8 beňon.
Přesně jak píšeš..jedině 4.2i..nejlépe staré MPI..protože FSI už taký žádná výhra...Co se týká 8 hrnků v ropě u audi..tak již stará 3.3tdi.v d2 dokázala majiteli zahýbat rozpočtem :D ..co se týká d3 tak určitě nebrat 4.0 tdi...to je krám..lepší je již 4.2 tdi..ale i tak... je tam velké potencionální riziko... Vlastně i stařičká v6 2.5 tdi byl šlágr 8O ..Jinak všechny nafty od audi..tedy v6..at 2.5...či 3.0 tdi..ze všech teče olej... ještě jsem neviděl suchý motor...