Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i - jak často měníte separator oleje ?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
membrany sání (separatory)
ma N62 2ks, kus stojí v BMW 550kč,
- mění se po 100-150tkm a nebo až ztvrdnou po letech u aut co nenajedou km.
- membrána odlučuje olej a vzduch
- vzduch jde hadicema do sani, ty byvaj často popraskane, pokud je hadice někde mastna tak je na výměna, je v ní malinka netěsnost a už si to tam bere vzduch
- je vhodné výměnu mebran dělat současně s výměnou oleje aby se dal sajrajt pod membranou vyplachnout např čističem brzd
- stare membrany prasknou, v extremnim připadě když bude člověk jezdit dlouho s prasklou membranou (myslel jsem si že to nejde, ale jeden zakaznik mě o tom přesvědčil) auto vyhazuje valce, pan jezdil dal i tak auto sotva jelo, musel držet furt plny plyn, najel par set až tisic km a měl podpalene ventily, sranda byla že to vozil ruzně po servisech v Opavě a nasledně i v ostravě, všichni mu měnili cívky a svíčky ale nikdo nenašel prasklou membranu za 550kč
- staré membrány sou tvrdé a taky maj vliv na chod motoru, start motoru, třepani po startu a kolisani volnběhu, stejně jako kouřeni motoru za studena.
- u aut kde se neměni často oleje a lidi přetahujou interval dojde k zaneseni odlučovacích cest pod membranou karbonem, nasledně se pak musí vyměnit ventildekly, jelikož to nejde ničim vyčistit.
- průchodnost cest pod membranou se da vyzkoušet prolitím olejem, ten musí celkem rychle během par sekund ztéct do vany.
stačí tak?
ma N62 2ks, kus stojí v BMW 550kč,
- mění se po 100-150tkm a nebo až ztvrdnou po letech u aut co nenajedou km.
- membrána odlučuje olej a vzduch
- vzduch jde hadicema do sani, ty byvaj často popraskane, pokud je hadice někde mastna tak je na výměna, je v ní malinka netěsnost a už si to tam bere vzduch
- je vhodné výměnu mebran dělat současně s výměnou oleje aby se dal sajrajt pod membranou vyplachnout např čističem brzd
- stare membrany prasknou, v extremnim připadě když bude člověk jezdit dlouho s prasklou membranou (myslel jsem si že to nejde, ale jeden zakaznik mě o tom přesvědčil) auto vyhazuje valce, pan jezdil dal i tak auto sotva jelo, musel držet furt plny plyn, najel par set až tisic km a měl podpalene ventily, sranda byla že to vozil ruzně po servisech v Opavě a nasledně i v ostravě, všichni mu měnili cívky a svíčky ale nikdo nenašel prasklou membranu za 550kč
- staré membrány sou tvrdé a taky maj vliv na chod motoru, start motoru, třepani po startu a kolisani volnběhu, stejně jako kouřeni motoru za studena.
- u aut kde se neměni často oleje a lidi přetahujou interval dojde k zaneseni odlučovacích cest pod membranou karbonem, nasledně se pak musí vyměnit ventildekly, jelikož to nejde ničim vyčistit.
- průchodnost cest pod membranou se da vyzkoušet prolitím olejem, ten musí celkem rychle během par sekund ztéct do vany.
stačí tak?
Když jsem si najel na ten separátor dle mého vin, tak u informace dílu mi píše od roku O4- ...... já mám rok 02
http://bmwfans.info/parts-catalog/11127547058/
http://bmwfans.info/parts-catalog/11127547058/
