Stránka 1 z 2
Napsal: ned 20.12.2015 14:37
od James745
Zdarvim, mam dotaz ohledne vymeny oleje v automatu 6HP26 v me 745i zjistil jsem unik oleje z olejove vany na prevodovce mikrotrhlinkou. Jde jen male kapky, ale jezdit takto nehodlam a jsem nucen vymenit olej i s filtrem. Mam moznost koupit Ravenol primo urceny pro ZF6HP26, ale olej je modry. Z prevodovky mi tece ciste cerveny. Nejde jen o to, ze si vyrobce ty oleje barvi? Jinak prevodovka ma nalitano 327000km a radi sametove, ale nemuze se stat ze tou vymenou prevodovku popravim? Vsem predem dekuji za odpoved.
Napsal: ned 20.12.2015 15:06
od JaraX
do E65 jedině origo olej nebo olej ze ZF pakra Jihlava, což je taky vlastně origo, cokoliv jinyho je velky riziko, divný je že olej máš červený, měl by být žlutý a pomalu jít do černé ale ne do červené, jeslti tam už někdo nenalil nějakou sračku.
při vyměně oleje nezapomen nechat vyměnit pruchodku mechatroniku, těsnění pod mechatronik (často vymačkané a má zasadní vliv na fungování převodovky) a vanu pouze origo nebo ZF, hlavně ne nějaky Meyle co se po pul roce zkroutí a teče.
mechatronik utahovat momentákem
Napsal: ned 20.12.2015 21:09
od James745
Díky alespoň jsem o dost chytřejší. Každopádně co se týká té Jihlavy tak možná by bylo lepší tam zajet. Co se týká té trhlinky, tak tu jsem zalepil tavnou pistoli speciál na plasty a uz nic nekape. Dokonce v tom místě je to suché. Tím mě napadlo, ze bych zajel rovnou do Jihlavy a nechám si to udělat od nich. Jde o to ze se snažím mít e65 v zachovalem stavu a na automatu je lepší asi nešetřit. Protože časem V8 bude rarita včetně V12 a V6. Dneska pomalu radši udělaj trihrc bi-turbo

Napsal: ned 20.12.2015 21:21
od JaraX
V6 bmw nedělá

, pouze R6

zajet do Pakry je ideální, málo kdo tydle automaty umí, ale v pakře tuším nemění těsnění mechatroniku a průchodku, trvej na to aby ti to vyměnili, je to cca 600kč navíc ale když to budeš měnít zvlášt tak to bude zase 10k
Napsal: ned 20.12.2015 21:42
od James745
Jo no vidíš R6

v tu chvíli mě to nedošlo. Jinak určitě budu trvat na tom aby vyměnili vše potřebné.
Napsal: ned 20.12.2015 22:41
od Sweden
V Pakře ti vymění vše dle domluvy,na bývalé e61 mi dělali jak těsnění mechatroniku tak průchodku,ale radši jim to připomeň že na tom trváš.
Jinak souhlas s tím že převodovku bych nechal řešit lidi kteří do převodovek dělají, a mezi ně ZF Pakra jednoznačně patří,nějaké samodoma by se ti mohlo dost prodražit.Cena s průplachem,prací,veškeré přetěsnění,nové torxy na vaně,smazání adaptací ca.10k.Případné náklady na opravu převodovky po nekvalitní domácí výměně kterou uděláš bez potřebných "fičur" stejně tak na 70% několikanásobně vyšší.
Napsal: čtv 07.01.2016 17:48
od James745
Tak příští týden v pátek jedu ZF-pakry na výměnu oleje v převodovce. Tak jsem na to zvědavý. Jinak už jsem jim dopředu, řekl co vše si chci nechat vyměnit. Každopádně práce prý bude trvat cca 4 hoďky. Alespoň si projdu část Jihlavy. Jen doufám, že nebude mrznout

Napsal: čtv 07.01.2016 18:06
od JohnyB
Co za to tam kluci chcou?
Napsal: čtv 07.01.2016 18:09
od James745
Chtějí za to 8500,- a 9500,- bez DPH
Napsal: pon 11.01.2016 01:29
od bmwszene
V ZF pakra sem byl a můžu jedině doporučit. Super jednání a vyměnili vše tak jak měli. Ještě mi i udělali výklad, jak správně o převodovku pečovat a když to bylo rozebraný, tak mi vysvětlili, jak to všechno funguje. Dělaj i proplach převodovky a když sem vyděl, jakej olej z toho teče, tak mě málem omejvali.
Přidávám pár fotek pro představu.
Napsal: pon 11.01.2016 07:22
od JaraX
a těsnění mechatroniku sis doufam taky nechal vyměnit, na fotce neni
Napsal: pon 11.01.2016 10:00
od bmwszene
Jo jo taky ale to sem sem nedával.
Napsal: pon 18.01.2016 02:47
od James745
Zdarec klubáci, tak jsem byl v pátek ráno v Pakře na výměnu oleje v automatu a musím říct, že paráda. Hlavně parádní přístup a navíc vše mi vysvětlili jak a co funguje. Takže spokojenost. Donce i převodovka je ve výberné kondici i navzdory počtu ujetých KM což je 328000km. Jediné co je zarazilo bylo, že olejová vana s filtrem, tam byla od začátku. Takže 13let

dokonce co mi říkal jeden z techniků, tak magnety byli zanesený stejně jako u aut s najezdem do 200000km což je parádní, protože čekal něco jiného když mám najeto trošku více. Každopádně u hydroměniče zjistili mírnej prokluz, ale žádná tragédie. Tím pádem mi udělali cenový návrch na repasovanou převodovku a to za 68000,- bez DPH, ale to přijde až tak za 2 roky

Co se týká mého BMW, tak jsem s ním nad míru spokojen a rozhodně bych neměnil. ´Jedině za face ale to až někdy, protože to svoje mám zatím necely rok . Zase musím říct, že vždycky záleží na výběru a je lepší pečlivě vybírat, než skočit hnedka do prvního. Tady na klubu mi to poradili a vyplatilo se. Na autě není nic co by nefungovalo

Napsal: pon 18.01.2016 10:57
od JohnyB
Díky prokluzu na měniči měnit celou převodovku za 68 bez daně? No dobrý den teda
A zlepšilo se ti po výměně oleje řazení?
Napsal: pon 18.01.2016 12:24
od zzeli
Pilsner to mel za kilicko. Tohle je jeste dobry

Napsal: pon 18.01.2016 12:29
od JaraX
když už bych te převodovce chtěl dopřat tak bych dal novej měnič, asi maj kluci malo prace

Napsal: pon 18.01.2016 14:47
od Jaris330D
Ty krávo 68 000 bez DPH, by mně mrdlo. To je za celou převodovku nebo jen repas měniče? Slyšel jsem, spíš to tu někdo psal, že tam mění i to, co by se nemuselo. Pokud je dobrý mechatronik, tak proč dělat celou převodovku. Ty peníze bych za to nedal.

Napsal: pon 18.01.2016 23:54
od James745
JohnyB píše:Díky prokluzu na měniči měnit celou převodovku za 68 bez daně? No dobrý den teda
A zlepšilo se ti po výměně oleje řazení?
Nooo co se týká řazení, tak jsem žádný rozdíl nepoznal.

Napsal: úte 19.01.2016 00:01
od James745
jj je to tak 68 000 bez DPH

ale co mi říkali, tak je to konečná cena za celou převodovku včetně měniče, náplně a práce. Jinak samotný měnič je prý za 22 000 take bez DPH. Každopádně mi bylo řečeno, že kdybych dal nový měnič, tak že by me to mohlo převodovku poškodit z důvodu většího přenosu krouťáku, protože prý ten nový měnič, je tzv. "ostřejší" a tak je prý lepší celá skříň

osobně nevím co je na tom pravdy, ale nemyslím si že by výměna měniče neměla takové fatální následky, jako je poškození převodovky.
Napsal: úte 19.01.2016 09:04
od Jaris330D
Vysrat se na to, spíš potřebují protočit obrat

. V mechatroniku jde hlavně o tlaky v těch válečkách ne? Jenom taková věcná

, kamarád má F01 a měnili mu v Hradci ve Stratosu Automat, za který vysolil 90 000 s DPH, tak jak to, že automat starší verze stojí +- stejně. Cenu 50 000 s DPH bych ještě bral, ale to to.