Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 - několik chybových hlášek
Na Inpě jsem si vyjel chyby a trošku se v tom nevyznám.
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_hlasky
To jsou chyby na jednotlivých modulech? Řeším časté vybíjení baterky. Auto funguje dobře, ale asi po 3 dnech se mně pokaždé vybíjí baterka. Nemůžu si kvůli tomu ani pustit Webasto. Tak mně napadlo, jestli to taky nemůžou dělat chyby v jednotkách.
Díky za rady
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_hlasky
To jsou chyby na jednotlivých modulech? Řeším časté vybíjení baterky. Auto funguje dobře, ale asi po 3 dnech se mně pokaždé vybíjí baterka. Nemůžu si kvůli tomu ani pustit Webasto. Tak mně napadlo, jestli to taky nemůžou dělat chyby v jednotkách.
Díky za rady
Našel jsem něco ohledně chybových kódů.
http://my.obdcloud.com/manufacturers
O nějakých chybách vím, ale některé netuším. Smažu vše a uvidím, co se objeví. Je možné, že dřívější majitel vůbec nemazal. Protože tam jsou některé chyby, které by měli být vyřešené.[/url]
http://my.obdcloud.com/manufacturers
O nějakých chybách vím, ale některé netuším. Smažu vše a uvidím, co se objeví. Je možné, že dřívější majitel vůbec nemazal. Protože tam jsou některé chyby, které by měli být vyřešené.[/url]
Ja byť na Tvojom mieste, tak si tie všetky chyby detailne uložím (liezol by som do modulov), a potom by som ich zmazal.
Ak máš problém s akumulátorom, pozri detailne POW modul, v ktorom máš uloženú chybu A158 - closed circuit current, vyskytla sa 21 krát. Možno stav kilometrov/teplota motora pri tých výskytoch ti niečo napovie.
*edit
Predpokladám, že si auto po zmazaní chýb na diagnostiku pár krát napichneš a prebehneš opäť.
Ak máš problém s akumulátorom, pozri detailne POW modul, v ktorom máš uloženú chybu A158 - closed circuit current, vyskytla sa 21 krát. Možno stav kilometrov/teplota motora pri tých výskytoch ti niečo napovie.
*edit
Predpokladám, že si auto po zmazaní chýb na diagnostiku pár krát napichneš a prebehneš opäť.
Prosím, co znamenají chyby:
SIM/SGM - 9487 ? - telefon běhá v pohodě, až na to, že mně občas dýl načítá, ale vyndám sim a zase šlape. Mám řešit?
Power modul:
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_hlasky#pw.jpg
CAS:
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_ ... 192726.jpg
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_ ... 192750.jpg
Je jich tam víc, ale budu odstraňovat postupně. Snad mě z toho nejebne.
Díky všem za pomoc
SIM/SGM - 9487 ? - telefon běhá v pohodě, až na to, že mně občas dýl načítá, ale vyndám sim a zase šlape. Mám řešit?
Power modul:
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_hlasky#pw.jpg
CAS:
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_ ... 192726.jpg
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_ ... 192750.jpg
Je jich tam víc, ale budu odstraňovat postupně. Snad mě z toho nejebne.
Díky všem za pomoc
Ak si pozrieš chyby v CAS a POW, v oboch nájdeš (rozdielne) chyby, ktoré sa vyskytli pri rovnakom stave odometra (196 200km).
Mohol si hodiť aj výpis SIM/SGM modulu.
POW - písal som ti vyššie. Podľa logu máš niekde skrat alebo parazitický odber.
E65ka úplne zaspí po asi 70 minútach. Vtedy je odber pod 0.060A. Pravdepodobne u Teba bude ten odber vyšší, POW násilne odpojí akumulátor, a to sa nepáči ostatným jednotkám, tak si zapisujú chyby.
SIM/SGM - 9487 - Keine Kommunication mit telefon
Začal by som meraním odberu po zaspatí.
Mohol si hodiť aj výpis SIM/SGM modulu.
POW - písal som ti vyššie. Podľa logu máš niekde skrat alebo parazitický odber.
E65ka úplne zaspí po asi 70 minútach. Vtedy je odber pod 0.060A. Pravdepodobne u Teba bude ten odber vyšší, POW násilne odpojí akumulátor, a to sa nepáči ostatným jednotkám, tak si zapisujú chyby.
SIM/SGM - 9487 - Keine Kommunication mit telefon
Začal by som meraním odberu po zaspatí.
Ještě jsem našel v Inpě odběry.
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_hlasky#odber.jpg
Kde je terminal 30?
Nejhorší je, že mám málo času a do ledna jsem totálně zapráskanej.
Jen dnes vyjimka, že jsem doma.
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_hlasky#odber.jpg
Kde je terminal 30?
Nejhorší je, že mám málo času a do ledna jsem totálně zapráskanej.
Jen dnes vyjimka, že jsem doma.
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 3348
- Kontaktovat uživatele:
Ne kde, ale co - terminal 30 je trvalé plus. U bochníku ale prochází nejprve power modulem, který ovládá všechny odběry a díky tomu v případě hrozícího vybití baterie dokáže strategicky odpojovat napájení jednotlivých systémů.
Myslím, že by mělo jít vidět, co kam a kdy teče...
Myslím, že by mělo jít vidět, co kam a kdy teče...
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Tak jsem všechny chyby nakonec vymazal a uvidíme, co se objeví. Byly tam chyby staršího data.
Ještě bych potřeboval radu, mám chybu v DEM - digital motors electronics (2772) a abych zjistil podrobnější výpis, tak bych se potřeboval na tu jednotku napojit. Jenže netuším na jakou jednotku se v ENGINE napojit. Mám E66 745i. Když se připojím na ME 9 FOR N62, tak mně to nedovolí.
Díky
Ještě bych potřeboval radu, mám chybu v DEM - digital motors electronics (2772) a abych zjistil podrobnější výpis, tak bych se potřeboval na tu jednotku napojit. Jenže netuším na jakou jednotku se v ENGINE napojit. Mám E66 745i. Když se připojím na ME 9 FOR N62, tak mně to nedovolí.
Díky
Po 3 dnech jsem překontroloval chyby a objevují se tu tyhle závady.
DME/DDE - 2772 - něco s tankovacím odvzdušňovacím ventilem (nikde jsem nenašel ) Mám LPG
DSC - 5F26 - sjeté brzdové obložení - ma pár 1000 km ještě stačí.
EMF - D3BE - elektronická ruční brzda - CAN RX
NAV - D7E4 - byla odpojena od napětí
POW - A158 - chyba při odpojení baterie
POW + NAV + EMF je asi související závada.
Co takhle zkusit odpojit pojistku u navigace? Jinak funguje dobře, ale z kufru je slyšet, jak pořád píská (načítá)
Jinak se ostatní závady už neopakují.
DME/DDE - 2772 - něco s tankovacím odvzdušňovacím ventilem (nikde jsem nenašel ) Mám LPG
DSC - 5F26 - sjeté brzdové obložení - ma pár 1000 km ještě stačí.
EMF - D3BE - elektronická ruční brzda - CAN RX
NAV - D7E4 - byla odpojena od napětí
POW - A158 - chyba při odpojení baterie
POW + NAV + EMF je asi související závada.
Co takhle zkusit odpojit pojistku u navigace? Jinak funguje dobře, ale z kufru je slyšet, jak pořád píská (načítá)
Jinak se ostatní závady už neopakují.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
No, pořád řeším tu a samou věc. Normálně bych to klidně odvezl někomu, kdo by to vyřešil za den. Ale jedině Snejkovi nebo Jaraxovi. Jenže Jarax je podle mě totálně zasekaný a Snejk nevím. Další věc, že jsem teď pořád v práci a řešit to můžu jedině po večerech nebo o víkendu, když neřeším něco závažnějšího. Navigace funguje v pohodě, jen mě připadá, že jednotka běží i když by nemusela. Zkusit ji odpojit vyndáním pojistky bych mohl. Zatím mě to nestáhlo z trenek. 

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 3348
- Kontaktovat uživatele:
Laser nemá vliv na funkčnost navigačního počítače či jeho padání, pouze na čtení mapových disků.vlastnemec píše:navigace Ti funguje - jestli jo neřešit - jestli ne tak je laser v hajzlu.
Chyba A158 je dohledatelná i jako "closed current circuit" a ve spojitosti s tou chybou D7E4 u navigace bych řekl, že bude navi zmatená nebo chycená. Nenatekl ti do ní hydraulický olej z netěsného pístu? Jde o jednu ze známých nástrah bochníku.
Zkus vyndat mapový disk a nechat navi prázdnou. A nebo přijeď, zkusíme funkční DVD mechaniku, pokud to neusnutí náhodou dělá vysleplý laser, který střídavě disk vidí/nevidí. Případně mám i celou funkční NAVI02 na porovnání.
Se zbytkem závad budeš muset uhnat Snejka...
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Díky všem za rady. Zkusím to a uvidíme. Klidně bych přijel, ale teď je málo času a hraji si po večerech. Jen dnes už nemám sílu
. Jinak ty závady se už začínají vyjasňovat.
DME/DDE - 2772 - mám LPG a prý tam z toho důvodu není. Ale na 100% řekne Jarax.
DSC - 5F26 - sjeté brzdové obložení - ma pár 1000 km ještě stačí.

DME/DDE - 2772 - mám LPG a prý tam z toho důvodu není. Ale na 100% řekne Jarax.
DSC - 5F26 - sjeté brzdové obložení - ma pár 1000 km ještě stačí.
Ještě se zeptám zkušenějších borců. Teď nabíjím baterku přes terminály a všiml jsem si, že po kontrole, jak nabíjení probíhá cca po 5 hodinách. Jsem si všiml, že mně pořád něco bzučí v kufru. Auto mám normálně zavřený. Po hodině by mělo vše usnout pokud auto nedostane impuls, třeba se neotevřou dveře. Nebo se musí auto zamknout a až pak usnou jednotky. Zjistil jsem, že to dělá L7 v kufru. Tak jsem vyndal pojistku rádia a L7 ztichl. Mám totiž vadný ASK modul, mohlo by to to vybíjet baterku?
Díky za názor.
Díky za názor.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
špatný ASK muže vybíjet baterku i když jsem se s tím nesetkal,
nicméně tuším auto na nabíječce nikdy neusne, to ani nezkoušej, to auto je chytřejší než mi všichni dohromady, ono ani usnout nesmí, musí furt měřit kolik tam nabíjíš, takže minimalně power modul musí jet, a ten možná něchá zaply ještě něco.
stejně jako když je připojená diagnostika, taky neusíná. některý auta zase neusínaj když tam sedí řidič
nicméně tuším auto na nabíječce nikdy neusne, to ani nezkoušej, to auto je chytřejší než mi všichni dohromady, ono ani usnout nesmí, musí furt měřit kolik tam nabíjíš, takže minimalně power modul musí jet, a ten možná něchá zaply ještě něco.
stejně jako když je připojená diagnostika, taky neusíná. některý auta zase neusínaj když tam sedí řidič
