Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 05.11.2015 13:40
od 27jarin
Ahoj kluci, tak dneska jsem přišel k autu a při odemčení mi už bylo divné, že mi mezi budíky blikají šipky řazení a po zasunutí klíčku a pokusu nastartovat mi vyběhla hláškaTransmission fault! Drive moderately.
Auto prostě nemá snahu ani natočit motor, ale rozsvítí se k tomu i DSC. Jinak jsem problém předtím neměl, jezdil jsem v pohodě a ted asi budu muset auto nechat odvézt odtahovkou.Nevíte někdo co by to tak asi mohlo být?
Jedná se o E65 lci 3.0d
Díky za každou radu.

Napsal: čtv 05.11.2015 14:08
od dejvidek
Zkus nastartovat pres kabely...

Napsal: čtv 05.11.2015 15:30
od 27jarin
Dikes za radu. Zkusím, ale nevím zda to půjde když mi všechno po el. stránce svítí,funguje a hraje.

Napsal: čtv 05.11.2015 19:11
od 27jarin
Tak jsem přišel k autu a ejhle nastartoval jsem :roll:
No každopádně to musí do servisu ať se to už víckrát nestane

Napsal: čtv 05.11.2015 19:55
od vlastnemec
Tipnul bych průchodku do převodovky, nemrdal se do toho někdo v poslední době?

Napsal: pát 06.11.2015 01:56
od 27jarin
No nevím, kupoval jsem to před čtyřmi měsíci a na diagnostice mi to hazelo chybu komunikace mezi převodovkou a autem, tak mi známý říkal že buď to to bude pruchodka nebo mechatroniky. Tak snad jen ta pruchodka, ale i tak to udělám komplet s výměnou oleje a filtru.

Napsal: pát 06.11.2015 14:08
od 27jarin
Tak dneska jsem zase nenastartoval. Stejná závada jak výše uvedeno. Snad to nastartuji v neděli. Vezu to do servisu

Napsal: pát 06.11.2015 18:22
od vlastnemec
Lehni z pravé strany pod auto, asi budeš muset trochu přizvednout, sundej kryt převodovky a vzadu je průchodka do automatu, objímka by měla být nalepená na skříni převodovky 1-2mm max. mezera, vše co je více je špatně. Další možnost je mechatronik v pytli, ale znám jen případ fishmakera nakonec měnil celou převodovku, ale když jsem se bavil s kamarádem, který je rpofík, tak tomu nevěří, jelikož to ještě nikdy neviděl.

Jo ještě tama celkem dost chčije olej, tak je možné že zamastil kontakty, ale nevěřím tomu, že aniž by jsi neměl auto na nazvedáku tak tu objímku nepovolíš.

Napsal: sob 07.11.2015 02:53
od 27jarin
Dikes, za info za radu. Auto mi nastartuje jen ráno a dopoledne když je zima a vlhko, ale odpoledne když se oteplí, tak je vše v pohodě . Také si myslíme že to bude pruchodka. Jsem domluvený na příští týden v servise, tak rovnou nechám na převodovce vyměnit filtr, pruchodku, těsnění a olej. Snad pak budu mít klid.

Napsal: úte 10.11.2015 22:55
od 27jarin
Čus kluci, tak mi dnes volal že servisu a prý že tato závada může mít spojitost s ABSkem. Co si o tom myslíte? Diagnostika mi ukázala že je chyba komunikace s převodovkou po sériovém kabelu. Myslím si spíš, že by mohla být závada v pruchodce u konektoru převodovky. Protože kdyby to bylo ABS tak bych to nastartoval a maximálně by to šlo do nouzaku, ale když to nenastartuje a napíše Transmission fault. Drive moderately, tak to vypadá jako by převodovka nevěděla co je zařazeno a auto nenastartuje.
Vaše zkušenosti by mohli pomoci. Díky

Napsal: stř 11.11.2015 08:02
od JaraX
a tu pruchodku jste kontrolovali?

Napsal: stř 11.11.2015 10:28
od Falcon
Jelikož je ta ABS jednotka plně repasovaná, tak se taky přikláním k tomu kabelu do převodovky. Navíc při sebemenší poruše by se to ABS rozsvítilo na přístrojovce - tam stačí, aby neseděl jediný zlatý mikrochlup a už to neprojde self-testem => žluté kontrolky. Přitom bochník nastartuje i bez ABS jednotky, dokonce i zařadí, ale při rozjezdu cukne a chcípne, jako když se zprudka pustí spojka u manuálu...

Možná to radši svěř někomu, kdo má s E65 zkušenost - třeba Snejkovi, pokud stále jezdíš do Phy...

Napsal: stř 11.11.2015 12:41
od 27jarin
Díkes za reakci klucí.
Jinak s průchodkou jsem mu to říkal a docela jsem byl neodbytný, na čež už jsem ho asi sral tak mi řekl, že konektor je tam dobře a průchodku by tam dal blbě jenom blbec. Tak mi proměřuje prý jednotky távislé na převodovce. Sám jsem zvědavý jestli na něco přijde. Já osobně se také přikláním zatím k průcudce, Jde to zkontrolovat nějak vizuálně bez sundání vany?
Jinak repase ABS od Falcona jede zcela bez problémů.

Napsal: stř 11.11.2015 13:17
od JaraX
měří se vzdálenost zacvaklého konektoru od převodovky, průchodku dalo blbě tak strašně moc lidi včetně mě :)

http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1291335701

Napsal: stř 11.11.2015 13:28
od 27jarin
Tak pořád spoléhám na to že je to odborník, který dlouhá léta dělal v BMW a jen se osamostatnil. No uvidím jak se zachová a podle toho jej budu vřele doporučovat :roll:

Napsal: stř 11.11.2015 14:26
od Falcon
Že dělal v BMW může, ale i nemusí zas tolik znamenat - např. o plzeňském Inveltu kolují už docela strašidelné historky a to slýchám i přímo od některých svých klientů, co s nimi měli něco do činění...

Tím se ho nechci nijak dotknout, ale trvej na tom, ať polohu toho konektoru zkontroluje a nemává rukou. JaraXi, v tom pdfku jsem to nenašel... ?

Napsal: stř 11.11.2015 14:34
od JaraX
sorry, špatnej odkaz,
toto je spravny PDF
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1291335701

Napsal: stř 11.11.2015 17:36
od 27jarin
Super a díkes.
Tak mi volal ze servisu prý že to mám hotové.
Našel brý nejaký zoxidovaný kablík pod sedačkou, který prý vede do nejaké jednotky a vyměnil v převodovce filtr, průchodku a olej, tak jsem zvedavý, ale diagnostika už nic nepíše. Kolik se tam vejde toho převodového oleje? Dal mi tam prý 10 litrů.
Zítra si auto vyzvednu, tak uvidím.

Napsal: stř 11.11.2015 17:52
od Falcon
Kablík pod sedačkou u E65 že má vliv na převodovku? :)

Nakonec si myslím, že to byla právě ta průchodka, pokud vlezl i do převodovky. Nebo jsi chtěl sám aktivně, aby vyměnil olej? :)

Protože podle JaraXova pdfka se kvůli přístupu k tomu konektoru musí vypustit olej a otevřít almara :D

Napsal: stř 11.11.2015 18:24
od 27jarin
Taky jsem zíral, když mi to řekl. Chtěl jsem já aby mi ten olej vyměnil. Třeba nemohl přijít proč je chyba v komunikaci a nechal se mnou inspirovat a olej vymenil, ikdyž včera to bylo zbytečné jak tvrdil. :lol: