Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.08.2015 11:16
od oxik7
Zdravím.. po výměně lambd před katama mi zůstaly na INPĚ svítit tyto dvě chyby. Koukal jsem na netu, ale nejsem z toho moc moudrý, víte někdo, co by to mělo být? Díky
140 Endstufe thermostat kennfelkuehlung
164 Drucksensor umgebung
Napsal: sob 22.08.2015 18:29
od oxik7
Takže termostat nejspíš výměna a ta druhá chyba by mohl být nějaký senzor, který se nachází přímo v řídící jednotce motoru a bude tedy nutná její výměna. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit?
Díky
Napsal: ned 23.08.2015 09:03
od Filozof
díval jsi se na a německá fora či anglická ?
http://www.e39-forum.de/thread.php?thre ... c009be4c9d
pokud neumíš přelož si to v google.
http://www.motor-talk.de/forum/e39-535i ... 04558.html
snad najdeš řešení.
Jinak chyby jsi mazal a objevili se znovu ?
Napsal: ned 23.08.2015 09:45
od oxik7
Ano dival, ano umim aj i nj a stale z toho nejsem moudry, protoze nerozumim spis autu

Proto pisu sem, kde je pravdepodobnost, ze se s tim uz nekdo setkal a poradi.. z tech nemeckych a anglickych for jsem se docetl to, co jsem napsal ve druhem prispevku
Napsal: ned 23.08.2015 09:55
od Filozof
napiš uživateli MENTULI nebo jsou tady i jiní co jsou elektro odborníci u BMW.
Třeba se stím již setkali. Ale obávám se že to bude chtít více měření.
Napsal: ned 23.08.2015 16:26
od oxik7
Tak termostat se snadno vymění, teď mě zajímá, jestli "barometric Ambient pressure sensor" je přímo v řj motoru nebo někde jinde..
Napsal: sob 19.12.2015 17:32
od oxik7
Kdyby nekdo hledal reseni:
od 11/99 se k odstraneni chyby 164 je nutne vymenit DME - diky FXovi
spolu s touto chybou jeste diag vypisovala bohatou smes a za to mohla vadna vaha vzduchu, ackoli se to bezne neprojevovalo, projevilo se to az po smazani chyb pri chodu na benzin, auto pak vubec nejelo i pri plnem plynu, ale na LPG jelo normalne