Stránka 1 z 2

Napsal: pon 20.04.2015 10:53
od wilks
Čest práci! E65 745i po zamknutí dálkáčem trvalý odběr mezi 9-10A, měřeno ampermetrem skřípnutým přes těsnění v kufru, čekat hodinu na usnutí s tímhle odběrem se trocha bojím, pojistky postupně vytahovány, jediná, co má vliv, je od autorádia, po jejímž vyndání proud klesne cca o 2A nápady? Hádám něco, co dokáže bez sebedestrukce uchladit 100W..

Napsal: pon 20.04.2015 14:18
od mika_hakkinen
Ahoj,
V kufru pod kobercem u rezervy je velka pojistka 200A, pro cele auto. Tu vypoj a kdyz ti ani ted ted odber nepadne dolu, tak to muze byt jen starter a nebo alternator.
Takhle bych postupoval. V sedme je tech pojistovych boxu vice. Sel bych po tech nejvetsich po mensi.
Pokud mas stale odber 10A jak dlouho s tim tahle jezdis? A meris dobre tim merakem?

Napsal: pon 20.04.2015 14:28
od wilks
Dělám to pro známýho, servisem elektroniky se živím už skoro pár desítek let, takže amper poznám :) díky za radu, pojistky jsem tahal zepředu i zezadu :) na tu velkou mrknu, ale u motoru jsem našel můstek, předpokládám, že ty dva dráty, co z něj vedou jsou starter a altik, takže jsem je odpojil, stále to samé, dobíjí něco přes 14V, takže tady chyba asi nebude..

Napsal: pon 20.04.2015 14:30
od wilks
IBS by to nemohlo dělat?

Napsal: pon 20.04.2015 14:44
od mika_hakkinen
IBS modul by uz podle me davno shorel. Podivej se na toto misto, co je v obrazku. Toto je ten "mustek" jak pises.

Ty vsechny pojistky F101-F104 jsou v ty krabicce. Take je tam ten "musterk"

Napsal: pon 20.04.2015 15:10
od wilks
Zezadu od kabiny přívod červený, dolů vývod dva černý a nahoru z můstku 4 faston kontakty, vše je spojeno, takže pojistky jsou ok. Nejsou tam klasický pojistky, ale předpokládám zůžená pásovina pod plastem pokračující ve fastony.

Napsal: pon 20.04.2015 16:12
od mika_hakkinen
Kdyby jsi schanel tak to jsou paskove pojistky :)

Napsal: pon 20.04.2015 16:53
od wilks
Jsi zlato, hned jsem moudřejší i když z toho báva spíš modřejší!!! Pan majitel potřebuje jezdit, tak fčíl odfrčel, ale tak nějak tuším, že bude bávo brzy zpět :lol:

Napsal: pon 20.04.2015 18:48
od inspi1981
Jestli to měříš hned po zamčeni, tak tech 6A je tam v poho, musíš chvilku počkat. Postupně by to mělo klesat, semtam zase navýšit. Nějaký rozumný výsledek až po cca 30 min

Napsal: pon 20.04.2015 19:10
od wilks
Díky za odpověď, zatím jsem to vydržel já a ampérmetr jen asi 15 minut a stále kolísání mezi 8-10A což je oproti 6ti, jak píšeš, celkem hodně :(

Napsal: úte 21.04.2015 11:09
od Filozof
a když jsi vyhazoval všechny pojistky kleslo to u nějaké třeba na 50mA ?
pokud jsi zkoušel všechny pojistky muselo se to někde projevit přeci...není možné aby to nebylo nikde znát.

Já takto postupoval. A zjistil sice u jiného auta že servo žere ...ikdyž netuším co ale žere 500mA což je taky dost ale 10Amper je tedy fičák cca 120wattů je hodně... 8O :lol:

Napsal: úte 21.04.2015 11:21
od wilks
Jak jsem psal výše, tahal jsem všechny pojistky a velký vliv měla jen na autorádio a servo, jak píšeš Ty, ale jinak nic...

Napsal: úte 21.04.2015 20:48
od mika_hakkinen
Co ty paskove pojistky? Vypojils je?
Tady jsem kdysi ulozil virtualbox image s wds+inpou:
http://uloz.to/x7vC6AfV/wds-inpa-ova

Zkus se podivat do schemat, jsou prehledne a muzes se aspon neceho chytnout.

Napsal: úte 21.04.2015 21:15
od wilks
Vypojil,nepomohlo. A pak že jsou finové studení, asi ti létající ne :lol: jsi svatý člověk, dík!

Napsal: stř 22.04.2015 18:26
od Falcon
Jaké je číslo té pojistky, po které to spadne? Audio systém to má v pořádku - všechno hraje? Takový odběr (řádově 100 W) umí bez povšimnutí udělat vadný audio zesilovač Logic7, aniž by se něco viditelně přepalovalo - je to velká hliniková skříňka v kufru, nalevo pod tapacírem, šikmo opřená mezi navigační jednotkou a zadním kolem. Je trvale napájená, k funkci se probouzí až optickým signálem okruhu MOST. Stačí odpojit ten velký hlavní konektor nahoře a nebo na zesilovač sáhnout, jestli není horký. Pokud to bez toho zesilovače žrát nebude, lze mi ho zaslat na opravu.

Ale hlavní je nejdříve udělat diagnostiku, jinak je to pátrání na poloslepo.

Napsal: stř 22.04.2015 18:27
od sametak
Nemá v loketce autotelefon,bezdrátový?

Napsal: stř 22.04.2015 18:48
od wilks
Díky za odpovědi, ten zesík v levým zadním podběhu zešikma jsem měl odpojenej, beze změny, telefon je v šuplíku přístrojovky, ten jsem měl taky venku, ale správná poznámka, poslal jsem majitele na profi diagnostiku do BMW, pokoutní opraváři s univerzalní toho moc nezjistí. Uvidíme s čím přijede.

Napsal: stř 22.04.2015 19:02
od Falcon
V autorizáku diagnostikují draze. Nejlépe zajet k někomu ze zasloužilých klubových diagnostiků, mnohdy o těch autech ví víc než výrobce :)

Napsal: stř 22.04.2015 19:02
od sametak
Proměřit osciloskopem

Napsal: pát 24.04.2015 12:51
od hurvajs77
Falcon píše:V autorizáku diagnostikují draze. Nejlépe zajet k někomu ze zasloužilých klubových diagnostiků, mnohdy o těch autech ví víc než výrobce :)
souhlasím, mám takovou zkušenost, že autorizák často nenajde nic, kdežto garážmistr ano.