Stránka 1 z 2

Napsal: pát 28.11.2014 08:41
od PeckaSK8
v e65 motor N62 4,4 - nemohl jsem to tu nikde najít - píše se že do motoru jde 8,0l oleje fajn, kolik je rozdíl spodní ryska od horní na měrce oleje???
Jde mi o to abych ho nějak moc nepřelil. potřebuji dolít a mám olej na spodní rysce.

Napsal: pát 28.11.2014 10:15
od Don
jestli si dobre pamatuji, tak na stred je to 1,5l, takze tak 2-3l. Ale co mi kdysi rekl Snejk, tak je celkem jedno kolik to mas oleje. Myslim, ze rikal neco o rozmezi 5-12l, kdy motor normalne funguje, takze kdyz das trochu vic, nevadi ;)

Napsal: pát 28.11.2014 10:45
od kurevtor
bylo mi řečeno v autorizovaném servisu, že rozdíl min-max je kolem 1 litru.

Napsal: pát 28.11.2014 11:40
od PeckaSK8
No jo Snejk, ten vždy říká že tento motor sežere olej jakej mu dáš a bude fungovat :-) Kdesi jsem slyšel že ten rozdíl je 1L. Tak jsem ho tam dolil, no a po jízdě tam mám olej kdesi nad horní hranicí. Podotýkám že jsem koukal na měrku druhý den po jízdě. Tak jsem snad nic neposral...

Napsal: pát 28.11.2014 11:43
od vita11
mezi ryskama je snad vždycky u všech motorů 1 litr

Napsal: pát 28.11.2014 11:59
od fishmaker
nad rysku bys mít neměl...proto se to jmenuje MAX ;)

Napsal: pát 28.11.2014 13:49
od PeckaSK8
No to se právě snažim zjistit jestli něco neposeru.... Kurňa, rozdíl mezi rskama je 1L (nejspíš) měl jsem na dně, dolil jsem litr a je bůhví kde nad ryskou. Asi půjdu do garáže a trochu odpustím. Nemáte náhodou fotku kde je výpušťovací šroub. Včera jsem pod autem neměl baterku a nenašel jsem ho :-(

Napsal: pát 28.11.2014 13:57
od kurevtor
než jsem kupoval E65 tak mi pár lidí říkalo, že olej nejde vypustit jako u normálního auta... že je tam nějaká elektrická výpusť nebo co? Nevím, možná jen tak plácám nepravdy :?

pokud ti auto hlásilo minimum a dolil jsi litr tak myslím, že cakyč, ne?

Napsal: pát 28.11.2014 14:50
od pGb
jen pro info, auto má v BC měrku, kterou ukazuje stav, ten stav co ukazuje se shoduje s tím, co mám na měrce po cca 5 minutách po zastavení ohřátého motoru a stečení do vany (po ránu když auto stojí dlouho tam toho mám o dost více). Takže já měřím po cca 5-10 minutách vypnutého motoru stání na rovince a ryska pak ukazuje to samé co BC. Ráno mám úplně jiné hodnoty.

edit: auto má normální výpušťák - zespodu - je tam výpušťák na olej a výpušťák na zbytek z olejového filtru, ale do auta lezu při výměně 7,5l oleje a mezi min/max mám 1l oleje.

bmw e65 4.8

Napsal: pát 28.11.2014 15:16
od kabyr01
Ta měrka v BC je ale jen poFC, ne?

Protože mám Idrive z FC v předFC autě a nefunguje to.

Napsal: pát 28.11.2014 15:26
od pGb
Netuším, 4.8 je FL e65 ... ale očekávám že metodika by mohla být stejná

Napsal: pát 28.11.2014 15:26
od pGb
Netuším, 4.8 je FL e65 ... ale očekávám že metodika by mohla být stejná

edit: pardon, vlítlo mi to sem 2x, netuším proč :(

Napsal: pát 28.11.2014 16:11
od hurvajs77
kabyr01 píše:Ta měrka v BC je ale jen poFC, ne?
Ano, jakmile máš před FL a dá FL MMI, tak nebude fungovat měrka z iDrive. Jako měrka sloužíš pak ty sám... :-D

Napsal: pát 28.11.2014 16:15
od kurevtor
-smazat prosím- dvojité odeslání

Napsal: pát 28.11.2014 16:19
od kurevtor
a dokáže 745i upozornit na příliš vysokou hladinu oleje? Jde mi o to - nestačilo by jen projet takovou tu základní diagnostiku tím tlačítkem na blinkru? Asi ne co? :-D

Napsal: pát 28.11.2014 17:17
od JaraX
tak pro upřesnění
- el. měrku maj jen Face E65
- auta který nemaj el. měrku neumí upozornit že tam je moc oleje
- všechny E65 mají hladinové čidlo a pokud v motoru chybí víc jak cca 2,5-3 litry oleje tak si o něj řeknou
- od rysky do rysky je 1litr oleje u všech BMW
- přehozením Face monitoru na před face nezíská auto el měrku, ale začnu to řešit, už to po mě pár lidi chtělo
- není dobré mít v motoru ani nad ryskou ani pod spodní, obojí není pro motor zdravé.

Napsal: pát 28.11.2014 17:59
od PeckaSK8
kurevtor píše:a dokáže 745i upozornit na příliš vysokou hladinu oleje? Jde mi o to - nestačilo by jen projet takovou tu základní diagnostiku tím tlačítkem na blinkru? Asi ne co? :-D
Diagnostika tlačitkem na blinkru?? To neznam, jak jsi to myslel?

Napsal: pát 28.11.2014 19:41
od kurevtor
na blinkru jsou 2 tlačítka na ovládání levé a pravé části přístrojovky (displej pod tachometrem a otáčkometrem) - na podržení jeden oba displeje vypne, a druhej zahájí takovej ten jednoduchej check (olej, brzdy a tak)

Napsal: pát 28.11.2014 20:26
od PeckaSK8
Ahhh - díky

Napsal: pát 28.11.2014 20:49
od kurevtor
já ty displeje zásadně hned vypínám :-) hodně to září a koukat neustále na okamžitou spotřebu 20l/100 km není OK :-D

nevíte někdo jak ale vypnout tu plochu přímo v budících? Ono to zhasne s ohřátím motoru, ale jak se to dá zhasnout, když člověk použije a pak vypne tempomat?